Gå till innehåll

SAJT: MartinsPoker.com


Pesse

Recommended Posts

Är det ingen annan som tänkt spela denna freeroll? Låg en annons på deras sida under ett antal dagar om en 50 000 euros freeroll med fyra platser till WSOP för alla som spelat 800 VIP i Aprill. Tror det var idag turneringen skulle spelas men ingen info längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick min signup bonus från martins idag och jag har redan tagit en gång denna månaden. Jag är inte så sugen på att betala 10€ för att föra över pengarna till neteller. Kan jag skicka pengarna till en kompis mha intertransfer och kan han sedan ta ut dom direkt?

 

edit: det fungerade!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat på att börjat spelat på martinspoker och jag har några frågor om den sidan.

 

1)kan man ta ut till sitt bankkonto eller måste man ha neteller osv

2)är det mkt strul med 600 euro bonusen?

3)Är det en bra sida overall?

 

1.Ja det går att ta ut till både bankkonto och neteller

2.jag har clearat den utan problem, var dock några månader sen.

3.Den ligger på nätverket B2B,samma som unibet,24hpoker,bestpoker etc och jag trivs bra där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag cashade ut från martinspoker förra veckan. En del av summan skulle sättas tillbaka på mitt visakort medan den övriga mindre delen av summan skulle sättas in på bankkontot. Har bara fått den övriga mindre delen av summan (bankkontot) ännu. Varför blir det så? Jag menar, mitt bankkonto och visakort är ju ändå samma konto. Då borde väl båda summorna komma samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Någon som är med i worldcupmania erbjudandet, man fick erbjudande om att satsa 1-3000vip på att sverige eller brasilien skulle vinna vm. Om så skedde skulle dessa vip omvandlas till euro. Detta erbjudande gick ut 31 maj och vippointsen skulle dras från konton 1 juni. Har ännu inte dragits vip och inte fått något svar trots ett antal mail till support och Michel Alberti som är ansvarig för tävlingen. Riktigt dåligt av martinspoker. Någon som fått svar? /Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som är med i worldcupmania erbjudandet, man fick erbjudande om att satsa 1-3000vip på att sverige eller brasilien skulle vinna vm. Om så skedde skulle dessa vip omvandlas till euro. Detta erbjudande gick ut 31 maj och vippointsen skulle dras från konton 1 juni. Har ännu inte dragits vip och inte fått något svar trots ett antal mail till support och Michel Alberti som är ansvarig för tävlingen. Riktigt dåligt av martinspoker. Någon som fått svar? /Jonas

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22950

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick tillbaka de 600€ idag som jag satt in med kortet för att spela in deras 100% x5 bonus. Jag fick 5438,26 kr. Alltså fick jag bara 9,06 per €.

 

Kollade forex(9.35/€) och Di.se(9.23/€). Ruskigt dålig kurs. Någon mer som reagerat på, eller märkt av innan att de ger extremt dålig kurs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick tillbaka de 600€ idag som jag satt in med kortet för att spela in deras 100% x5 bonus. Jag fick 5438,26 kr. Alltså fick jag bara 9,06 per €.

 

Kollade forex(9.35/€) och Di.se(9.23/€). Ruskigt dålig kurs. Någon mer som reagerat på, eller märkt av innan att de ger extremt dålig kurs?

 

De flesta banker och kreditkortsbolag tar 5% avgift vid utlandsbetalningar/överföringar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...