jozoa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Någon som vet hur länge, och om en ens fortfarande gäller, bonusen på 100% up to €600 gäller? De har slutat skylta om den på hemsidan så jag blir lite fundersam... EDIT: Öppnade ögonen och blev frälst. Citera
goofy Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Trodde att man fick ett gratis uttag per månad men det står att det koster 10 eur ändå, har dom ändrat detta? Citera
Ekenstar Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Trodde att man fick ett gratis uttag per månad men det står att det koster 10 eur ändå, har dom ändrat detta? Ett gratis uttag per 30 dagar är det. Citera
jozoa Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Ska gå på 100% up to €600 hade jag tänkt vilket skulle innebära att jag måste spela ihop 3000 VIP. Blev dock lite fundersam när jag läste detta: "Bonus is paid out in 30 days since deposit was made." Betyder det att jag då också har endast 30 dagar på mig att cleara bonusen eller är det obegränsad tid, men om jag skulle bli klar innan 30 dagar så måste jag invänta den 30:e dagen? Tacksam för svar av någon som har erfarenheter av den bonusen. Citera
ladatarzan Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Ska gå på 100% up to €600 hade jag tänkt vilket skulle innebära att jag måste spela ihop 3000 VIP. Blev dock lite fundersam när jag läste detta:"Bonus is paid out in 30 days since deposit was made." Betyder det att jag då också har endast 30 dagar på mig att cleara bonusen eller är det obegränsad tid, men om jag skulle bli klar innan 30 dagar så måste jag invänta den 30:e dagen? Tacksam för svar av någon som har erfarenheter av den bonusen. Utbetlaningsdatum och slutdatum är det samma, varken förr eller senare. Citera
pcw Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Fråga: Någon som fått sin sing-up bonus utbetalad 3 månader efter man tagit sina vip poäng? Jag tog mina vip poäng för 3 månader sen idag på dagen men har ändå inte fått några pengar insatta. Är det något man måste göra själv när det gått 3 månader eller är det bara att invänta snällt? Citera
elvisero Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Fråga: Någon som fått sin sing-up bonus utbetalad 3 månader efter man tagit sina vip poäng? Jag tog mina vip poäng för 3 månader sen idag på dagen men har ändå inte fått några pengar insatta. Är det något man måste göra själv när det gått 3 månader eller är det bara att invänta snällt? Samma för mig, 3 månader idag, mailade och frågade när den skulle komma, dom sa idag men den verkar inte komma. Har skickat ett mail till för att påminna dom.. sen undrar jag om det är någon mer än jag som har probbs med att se cashiern i webläsaren? jag kan inte se texten, bara hur mkt pengar jag har på kontot. Försöker ta ut men vet inte vad dom olika textfälten ska vara... Citera
Jeppann Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Fråga: Någon som fått sin sing-up bonus utbetalad 3 månader efter man tagit sina vip poäng? Jag tog mina vip poäng för 3 månader sen idag på dagen men har ändå inte fått några pengar insatta. Är det något man måste göra själv när det gått 3 månader eller är det bara att invänta snällt? Jag fick den efter att ha mailat dom. Tog väl ca 91 dagar för min del. Citera
pcw Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Ah okej.. mailade dom och fick detta som svar: Hi, We can confirm that you have fulfilled the requirements for the bonus and we apologize for the delay. The delay in bonus payouts is caused by a temporary technical problem. Your bonus will be put into your account within 24 hours! Best regards, Customer Support Service Martins Poker Citera
ponttuss Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 sen undrar jag om det är någon mer än jag som har probbs med att se cashiern i webläsaren? jag kan inte se texten, bara hur mkt pengar jag har på kontot. Försöker ta ut men vet inte vad dom olika textfälten ska vara... Prova att ta bort cookies, det brukar funka då. Citera
APC Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Nån som har koll på om martins har tänkt öppna en vipshop i framtiden? Citera
Phew Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Nån som vet vad det är för växlingskurs som används om man vill plocka ut EUR till ett Neteller med base-currency USD? MartinsPoker erbjuder ju numera möjligheten att välja valuta, och jag antar att deras växlingsavgifter inte kan vara sämre än Netellers 1.9%. Citera
Grabbarnana Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 hej! någon som vet om martinspoker har ngt rakeback-system och när det utbetalas isf? tacksam för svar Citera
baller Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 dom har vip cashback, betalas ut den 1 varje månad. Citera
PowerPoker Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Bonusen på Martinspoker är ju löjligt bra. 3000 VIP spelade jag in på en och en halv vecka ungefär, sedan när det gått 31 dagar efter insättning av pengar skickade jag ett e-mail till support, och inom 24h hade jag €600 på kontot, plus de €250 jag gått plus. Sedan bytte jag site iofs... Citera
bzo Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Någon mer som inte fått VIP cashback från Martin för mars månad ännu? Edit: Hittade den troliga förklaringen själv: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=392766#392766 Citera
Supra Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Någon mer som inte fått VIP cashback från Martin för mars månad ännu? Edit: Hittade den troliga förklaringen själv: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=392766#392766 Jag läste på BW att cashback inte gällde på martins, åtminstone under bonusen. För övrigt fick jag bara 585 Euro i bonus trots att jag drog in över 3000 VIP. Verkar lite konstigt. Citera
Supra Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Kan man lösa in VIP-poäng mot kontanter i cashiern och hur mycket får man isåfall för dem? Citera
bzo Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Jag läste på BW att cashback inte gällde på martins, åtminstone under bonusen. Jag iaf fått cashback tidigare från Martins trots att jag spelat på bonusar. Citera
jozoa Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Jag läste på BW att cashback inte gällde på martins, åtminstone under bonusen. Jag iaf fått cashback tidigare från Martins trots att jag spelat på bonusar. Även jag har fått cashback och jag är mitt under mitt bonushorande. Nu till någon annat. Hur är det med växlingskursen om man ska ta ut från martinspoker direkt till sitt bankkonto? Jag vill slippa föra över hela summan till NETeller för att i sin tur ta ut till mitt konto. Någon som vet vad den ligger på? Citera
cheunce Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Hej Är det bara jag som inte fått VIP cash back från förra månaden? Jag maila dem och fick följande svar Hello, Thank you for contacting customer support service. You will not receive VIP CashBack bonus for the March, because there is no phone number in your personal information. In order to continue receiving VIP CashBonus, you will have to update your user details. You can do it by going to Cashier > Personal Info. If you have more questions, please feel free to contact us again. Men nu är frågan hur jag har kunnat skapa ett konto utan att skriva in ett telefonnummer eftersom det är ett fält som man måste skriva in. Jag fyller alltid i de obligatoriska fälten med mina riktiga uppgifter, så det känns väldigt konstigt att jag inte skulle fyllt i något telefonnummer. Om jag nu missat det så borde jag inte kunna skapa ett konto eftersom man måste fylla i det eftersom fältet är märkt med en * som obligatoriskt. Nu när jag gick in för att kolla mina uppgifter så var mycketriktigt inget telefonnummer inskrivit. Har mailat tillbaka och frågat hur jag kan skapa ett konto utan att fylla i alla obligatoriska uppgifter. Så nu undrar jag om det är någon annan som råkat ut för det. Edit: Har varit inne på både Martisnpåoker och Heypoker och båda har telefonnummer som obigatorisk uppgift, men man får inget fel om man inte fyller i det. Så troligtvis har jag inte fyllt i det. Men jag tycker det är konstigt att man kan strunta i det om de nu har markerat det som obligatoriska uppgifter Edit: Kraven för VIP cash back har tydligen ändrats under månaden och jag har tydligen fått ett mail om det Citera
bzo Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 HejÄr det bara jag som inte fått VIP cash back från förra månaden? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=393895#393895 Jag fick dock min igår Men om du inte fyllt i telefonnumret innan den 15:de april så kan det kanske bli svårt att få cashbacken för mars nu. Citera
-arki- Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Någon som vet när deras 50 000 euro freeroll skall spelas med fyra platser till WSOP? Inte kvar på hemsidan och hittar inte turneringen i lobbyn. Citera
Recommended Posts