grotesk Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 dessa är kvar i lila skjortor. http://www.metropolitanpoker.com/lifestyle/poker_pro/kirill/about Han e Kirill. Har du hittat honom ForumReporter2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Magnus är hittad =) han har 12.6k kvar och hälsar att det känns stabilt. Grotesk: hittar inte Kiiri tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Magnus ser snäll ut. Han hejar vi på, heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Oh, matpaus, får reportrarna också vila nu eller hur är det? Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Coolt om Kiril Gerasimov spelar! Han är coach till Kafelnikov, han kanske också spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Coolt om Kiril Gerasimov spelar! Han är coach till Kafelnikov, han kanske också spelar? Visst e d kul? E du där i Frankrike? Kanske nån känner igen honom o kan meddela hur d går för honom. Imorgon ska jag nog heja endast på min man. Kom igen nu svenskar, Anders ANdersson kommer att spela imorgon, heja på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokern Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 gogo klister och shiva ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Oh, matpaus, får reportrarna också vila nu eller hur är det? Keep up the good work! nej =( jag kommer att utljuta mig mer hemma om kaffe-katastrofen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Coolt om Kiril Gerasimov spelar! Han är coach till Kafelnikov, han kanske också spelar? Visst e d kul? E du där i Frankrike? Kanske nån känner igen honom o kan meddela hur d går för honom. Imorgon ska jag nog heja endast på min man. Kom igen nu svenskar, Anders ANdersson kommer att spela imorgon, heja på honom. Nej, men det är mitt favoritavsnitt av WPT när Kirill kommer tvåa.. Kafelnikov lär inte heller vara så dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Kan man få be om en bild på Kirill förresten? (och fråga hur pokern utvecklas i Moskva/Ryssland?) Edit 2: Och om han spelar på nätet/vilken sajt/nivå och vad han nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Hälsa alla ni träffar från mig! Och hälsa Eel att 10-6 i spader är stålet! Ledsen att jag inte kunde vara där men vi har tryck på torsdag och just nu jagar jag bilder... Tack förresten för hjälpen i förra veckan Nusseman och Ola! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oblique Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 "Lite kort med TigerPatrik - Patrik Mårtensson Så hur känns det nu mitt i turneringen? - Jag vinner alla potter. I alla fall de jag är inblandad i" Suveränt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lidell Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Lirarerik har somnat efter matpausen, han har varit vaken och spelat i ca 3 dagar i sträck, så han kommer kanske inte tillbaka på ett tag.Han har dock 18k så det kan ta ett tag att blinda bort honom. hahaha, lirarerik e för skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 TigerPatrik = Tiger19? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Grotesk, En av våra moderatorer hittade ett inlägg från dig här, där du pushar lite väl mycket för Metropolitan poker. Om jag uppfattat saken rätt jobbar din man där, vilket i så fall gör att den typen av inlägg räknas som egenreklam, något som inte är ok enligt våra forumregler. Du får jättegärna hejja fram Anders lika ivrigt som när han spelade i Köpenhamn men gör det utan inblandning av egenreklam är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Grotesk, En av våra moderatorer hittade ett inlägg från dig här, där du pushar lite väl mycket för Metropolitan poker. Om jag uppfattat saken rätt jobbar din man där, vilket i så fall gör att den typen av inlägg räknas som egenreklam, något som inte är ok enligt våra forumregler. Du får jättegärna hejja fram Anders lika ivrigt som när han spelade i Köpenhamn men gör det utan inblandning av egenreklam är du snäll. Jag visste inte att man får inte göra d Sorry. Ville bara skicka länk eftersom en kille här har bett om bilder på Kirill o där finns han. SOrry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Jag visste inte att man får inte göra d Sorry.Ville bara skicka länk eftersom en kille här har bett om bilder på Kirill o där finns han. SOrry Inga problem, bara det inte upprepas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Heja Ola och TigerPatrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Lirarerik har somnat efter matpausen, han har varit vaken och spelat i ca 3 dagar i sträck, så han kommer kanske inte tillbaka på ett tag.Han har dock 18k så det kan ta ett tag att blinda bort honom. hahaha, lirarerik e för skön man vet ju vad han har för sig iaf nu! Top 10 Winners - last 24hr Place User name Amount 1 Dasani €32,790.78 2 If_Dog_Rab €30,869.72 3 BustME €29,866.48 4 Iirarerik €26,511.33 inga små summor heller som gubbarna dratt in idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olofsson Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Killen med Staffpoker tröja på bilden med texten "Henrik Olander och Torgny Lindström" är om inte jag ser fel Tony Lindstedt, hur går det för han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Angående handen där Ola och en till var all in med KK mot chipleaderns AA. Som jag förstår det så har Fredrik 6.9k innan han tripplar upp till ca 20k, men ändå står det i samma inlägg att han nu är chipleader med 72k.. hmm måste alltså blivit en trippling till eller så står det fel. Skumt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Angående handen där Ola och en till var all in med KK mot chipleaderns AA. Som jag förstår det så har Fredrik 6.9k innan han tripplar upp till ca 20k, men ändå står det i samma inlägg att han nu är chipleader med 72k.. hmm måste alltså blivit en trippling till eller så står det fel. Skumt?! Det var mest en kul hand, men sedan så blev han chipleader också, vilket inte är helt fel att skriva om. Kanske var lite luddigt formulerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Vilken är, hur mycket har chipleadern nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Go Ola! Hans tur o ta en ordentlig klonk nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 va heter cd-shiva irl, ere henric olander månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts