Gå till innehåll

8-11/2 - Kommentera EPT French Open!

gdaily

Recommended Posts

• Svars 711
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Coolt om Kiril Gerasimov spelar! Han är coach till Kafelnikov, han kanske också spelar?

Visst e d kul? E du där i Frankrike?

Kanske nån känner igen honom o kan meddela hur d går för honom. Imorgon ska jag nog heja endast på min man. Kom igen nu svenskar, Anders ANdersson kommer att spela imorgon, heja på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coolt om Kiril Gerasimov spelar! Han är coach till Kafelnikov, han kanske också spelar?

Visst e d kul? E du där i Frankrike?

Kanske nån känner igen honom o kan meddela hur d går för honom. Imorgon ska jag nog heja endast på min man. Kom igen nu svenskar, Anders ANdersson kommer att spela imorgon, heja på honom.

Nej, men det är mitt favoritavsnitt av WPT när Kirill kommer tvåa.. Kafelnikov lär inte heller vara så dålig

Länk till kommentar

Grotesk,

En av våra moderatorer hittade ett inlägg från dig här, där du pushar lite väl mycket för Metropolitan poker. Om jag uppfattat saken rätt jobbar din man där, vilket i så fall gör att den typen av inlägg räknas som egenreklam, något som inte är ok enligt våra forumregler.

Du får jättegärna hejja fram Anders lika ivrigt som när han spelade i Köpenhamn men gör det utan inblandning av egenreklam är du snäll.

Länk till kommentar

Grotesk,

En av våra moderatorer hittade ett inlägg från dig här, där du pushar lite väl mycket för Metropolitan poker. Om jag uppfattat saken rätt jobbar din man där, vilket i så fall gör att den typen av inlägg räknas som egenreklam, något som inte är ok enligt våra forumregler.

Du får jättegärna hejja fram Anders lika ivrigt som när han spelade i Köpenhamn men gör det utan inblandning av egenreklam är du snäll.

Jag visste inte att man får inte göra d :( Sorry.

Ville bara skicka länk eftersom en kille här har bett om bilder på Kirill o där finns han. SOrry :oops:

Länk till kommentar

Lirarerik har somnat efter matpausen, han har varit vaken och spelat i ca 3 dagar i sträck, så han kommer kanske inte tillbaka på ett tag.

Han har dock 18k så det kan ta ett tag att blinda bort honom.

hahaha, lirarerik e för skön :lol:

man vet ju vad han har för sig iaf nu!

Top 10 Winners - last 24hr

Place User name Amount

1 Dasani €32,790.78

2 If_Dog_Rab €30,869.72

3 BustME €29,866.48

4 Iirarerik €26,511.33

inga små summor heller som gubbarna dratt in idag! ;)

Länk till kommentar

Angående handen där Ola och en till var all in med KK mot chipleaderns AA.

Som jag förstår det så har Fredrik 6.9k innan han tripplar upp till ca 20k, men ändå står det i samma inlägg att han nu är chipleader med 72k.. hmm måste alltså blivit en trippling till eller så står det fel. Skumt?!

Länk till kommentar

Angående handen där Ola och en till var all in med KK mot chipleaderns AA.

Som jag förstår det så har Fredrik 6.9k innan han tripplar upp till ca 20k, men ändå står det i samma inlägg att han nu är chipleader med 72k.. hmm måste alltså blivit en trippling till eller så står det fel. Skumt?!

Det var mest en kul hand, men sedan så blev han chipleader också, vilket inte är helt fel att skriva om. Kanske var lite luddigt formulerat.

Länk till kommentar