Gå till innehåll

8-11/2 - Kommentera EPT French Open!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 711
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

eel spelar imorgon som Anders (Grotesks man), har inte hittat Anders idag iaf. Flera med fina lila skjortor finnes, men ingen Anders.

 

Kolla igenom foton, om ni hittar någon där så kan jag leta efter dom. annars är det svårare än en nål i en höstack.

De spelar nu dessutom sng's på en del bord som är ihopblandade med turneringsborden, så det är svårt att se vilka som fortfarande är med i turneringen ..

Ge beskrivning så kollar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eel spelar imorgon som Anders (Grotesks man), har inte hittat Anders idag iaf. Flera med fina lila skjortor finnes, men ingen Anders.

 

Kolla igenom foton, om ni hittar någon där så kan jag leta efter dom. annars är det svårare än en nål i en höstack.

De spelar nu dessutom sng's på en del bord som är ihopblandade med turneringsborden, så det är svårt att se vilka som fortfarande är med i turneringen ..

Ge beskrivning så kollar jag.

 

 

Killen som e på första sidan av http://www.metropolitanpoker.com

Han e ryss och spelar idag. Kolla honom. Tack för info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Heypoker-spelare (vi behöver inte nämna honom vid namn :)) kikade på sina kort när den första handen var utdelad och såg två riktigt trevliga kort.

När det blev hans tur tänkte han raisa till 150.

Tog dock fel marker och raisade till 550 totalt.

Hela bordet lade sig inom en halv sekund och alla tittade helt oförstående på honom.

När han insåg vad det var han hade gjort blev svaret:

"Jag ville verkligen vinna första handen". :D

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För det första: Otroligt stort och intressant att det finns så många personer som bara servar oss nyfikna stackare som vill veta hur det går för dom vi känner - Keep up the excellent work! :D

Kolla igenom foton, om ni hittar någon där så kan jag leta efter dom. annars är det svårare än en nål i en höstack.

De spelar nu dessutom sng's på en del bord som är ihopblandade med turneringsborden, så det är svårt att se vilka som fortfarande är med i turneringen ..

Ge beskrivning så kollar jag.

 

Lillbrorsan vann en satellit på Pokerstars och sitter (satt?) vid Bord 1 , på plats 7 om jag räknade rätt, Pokerstarströja och glasögon - lyssnar till Magnus.

Vore ju ooooerhört intressant att veta om han är kvar och i så fall hur han ligger till i chips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...