Bubbla Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Är det fler än jag som signade innan dom la ut koden på hemsidan? Jag får nämligen ingen bonus alls! Kompisen signade samtidigt som mig (Innan koden kom) när koden dök upp på sidan mailade han och frågade om han skulle få bonusen. Och det var inga problem svarade dom, så då tänkte jag att då behöver ju inte jag maila för det är grönt. Men han fick bonus inte jag. Och supporten vägrar svara på mitt andra mail där jag förklarar hur det gick till. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Hej, Det stämmer att villkoren för att få sina bonusar utbetalda har ändrats. Det är alltså inte möjligt att samla ihop VIP-poäng till flera bonusar samtidigt. Du gjorde din första insättning 2005-11-10 och har sedan dess tjänat in 3060 VIP-poäng. Du har även mottagit två bonusar som krävde 600 VIP-poäng per styck. Det innebär att du har fått ihop 1860 poäng som räknas mot novdeposit bonusen. För att få hela bonusen på €600 krävs det alltså att du tjänar ytterligare 1140 VIP-poäng innan 2006-02-08 då bonusen utbetalas. Om du inte skulle komma upp i den summan så kommer bonusen att betalas ut med €20 per 100 VIP-poäng. Om du har fler frågor kring detta så tveka inte att höra av dig igen! Mvh, Customer Support Service Martinspoker Så jävla sjukt. Imo mycket värre än bestpoker historian. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Så jävla sjukt. Imo mycket värre än bestpoker historian. Absolut. Går inte ens att jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Så jävla sjukt. Imo mycket värre än bestpoker historian. Imo också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alve Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Sjukt dåligt att dom kan ändra kraven på pendingbonusar. Jag får alltså veta om de nya kraven samma dag bonusen betalas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Rätt Kasst ja, för 1 vecka sedan fick jag bekräftat att jag va klar med bonusen, nu krävde dem 500VIP till. Alla B2B sidor verkar gå under samma stuk att ändra vilkor hej villt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Kan inte vara kul att få ett sånt svar! Hur fungerar det med signup-bonusen, om vi säger att jag "bara" tar 2000VIP under dessa 90 dagar, får jag ut en del av den då eller är det allt eller inget som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Hi, We apologize for the inconvenience. The paragraph stated below are from the general Terms and Conditions you agreed to when you opened your account. Referring to the paragraph, we reserve the right to change the bonus requirements at any time. Terms and Conditions, Bonus Rules: 5. Martinspoker reserves the right to cancel or withdraw a promotional offer as well as changing the criteria for taking part of the offer at any time regardless of any information given in conjunction with the offer. Martinspoker reserves the right to close any account that is suspected to be involved in bonus abuse and confiscate funds in such accounts. Best Regards, Customer Support Service Martins Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Undrar hur sjuk deras "Terms and Conditions" är egentligen. Alla sidor har garanterat samma. Men jag har aldrig varit med om att dom utnyttjar dom på detta sätt. Kanske gular kniven nu pga detta. (Här kommer det på svenska också.) Hej, Vi beklagar den inträffade situationen. Vi hänvisar till våra regler som du accepterade när du registrerade dig på Martinspoker: 5. Martinspoker förbehåller sig rätten att när som helst avbryta eller återkalla ett kampanjerbjudande eller ändra förutsättningarna för erbjudandet oaktat vad som kommunicerats i samband med erbjudandet. Martinspoker förbehåller sig även rätten att avsluta användarkonton som misstänks vara inblandade i missbruk av kampanjerbjudanden samt att konfiskera innestående medel. Mvh, Customer Support Service Martinspoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Kanske gular kniven nu pga detta. Det var ungefär den profetian jag delgav Martinspoker-supporten för en halvtimme sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit. Jag ska få novdeposit den 10e feb, så jag har iaf tid till det. Tydligt att Bestpoker är mer angelägna om att ha en som kund, så jag kommer spela där (om jag vågar spela på b2b öht) i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit. Jag ska få novdeposit den 10e feb, så jag har iaf tid till det. Tydligt att Bestpoker är mer angelägna om att ha en som kund, så jag kommer spela där (om jag vågar spela på b2b öht) i fortsättningen. Du menar väl inte på allvar att du tänker fortsätta att spela på dessa två siter om de inte reder upp det här???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 baloobas skrev du och fick svar på svenska? Det står att man skall skriva på engelska. Vore bra om man kunde skriva på svenska för min svenska är klart bättre än min engelska. Och jag är så sjukt arg på dom så jag inte ens kan tänka engeska. Aftonbladet någon? Jag är på direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lapasta Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit. Jag ska få novdeposit den 10e feb, så jag har iaf tid till det. Tydligt att Bestpoker är mer angelägna om att ha en som kund, så jag kommer spela där (om jag vågar spela på b2b öht) i fortsättningen. Du menar väl inte på allvar att du tänker fortsätta att spela på dessa två siter om de inte reder upp det här???? Bedrövligt agerande. Hoppas att det får konsekvenser också och att konsumentera agerar och inte bara snackar en massa. Jag anser att det ligger på gränsen till bedrägeri och garanterat falsk marknadsföring. Därvid finns det ganska tydliga lagar iallafall i Sverige, men dom är väll inte tillämpliga tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Som sagt så friskriver sig pokersidorna allt ansvar via T&C. Dem kan göra hur dem vill angående bonusarna mot kunderna tyvärr. Sen om dem får behålla några spelare är ju en annan fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Det går att skriva på svenska till supporten. Btw så har jag redan mailat till aftonbladet. Antagligen så bryr dom sig inte. Men jag kände att jag var tvungen. Tycker detta är så fruktansvärt dåligt. Kan garantera att dom kommer bli svartlistade på tex bonuswhores efter detta. Men det bryr dom sig nog inte om. Skulle inte förvåna mig om detta varit planerat hela tiden. Därför dom låste pengarna i 90 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jahapp, blir väl till att spela ihop 1200VIP i helgen då... Trots att Martinspoker flera gånger bedyrat att reload-bonusarna inte skulle påverka novdeposit. Du menar väl inte på allvar att du tänker fortsätta att spela på dessa två siter om de inte reder upp det här???? Det finns fortfarande tillräckligt med värde i att spela 1200VIPs på B2B för €240. Enklare än så kan det inte bli. Att jag sedan är besviken på att siten inte följer det de lovat (i massor av mail till olika spelare som frågat angående bonusarnas natur), det är en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Om Martinsppokersupporten svarat ja på ett mail med en specifik fråga, "är det okej om jag clearar flera bonusar samtidigt", så skall den som frågat hållas skadelös. Det kan likställas med ett separat avtal som dom gjort med den specifika spelaren som frågat. Andra som "hängt på" skall inte ha bonusen. Har dom svarat "ja" på samma fråga ställda av ett flertal (>10 st) så skulle jag anse att dom ansett att det vore en allmän hållning, och då skall bonusen gälla för alla. Bra skrivet av gdaily i bestpoker-tråden. Martinspoker-supporten har i varje fall slutat svara på mail. De första mailet fick jag svar på efter 5minuter. Det andra med argumentation osv. skickade jag för 2 timmar sen. Inget svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sortguld Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Vad tror ni om detta This is my idea of it. I gonna fire up a B2bB site with a 2000 euro sig up bonus that is cleared with 500 euro/200 VIP and is paid out after 60 days yu guys wanna play at my site? Gr8 I guess so then after 59 days I change the terms and conditions for it to 10 euro/1000 VIP and earn a hell lot of money. This is planed by their site all the bonuses were to good to be true. Why else right now before the most of us gonna get our first deposit bonuses paid out? Fakking fraud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sortguld Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Aftonbladet har fått ett mail av mig med Skicka ni andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Från mig med nu. Hoppas de lägger upp en varning för vissa skitsiter som martinspoker så inga andra får för sig att spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melcor Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Så jäkla sur på Martinspoker just nu. Man har ju haft lite på känn att nåt sånt här kunde hända när de skulle hålla i pengarna i 90 dagar. Redan det måste vara nåt sorts rekord? Sen har många skickat brev och fått lugnande svar att det visst går att kombinera bonusarna. Sen får jag för lite pengar 2a februari och får som svar att jag borde ha kollat reglerna som ändrats 1a februari.. ja men tjena! Bara färdiga mallbrev får man också. De borde ge en chansen att spela in VIP-poängen som saknas åtminstånde. Om man berättar det här för nån så låter det ju verkligen som att de planerat allt det här även om jag vet att det antagligen inte är så. Kan se rubriken på aftonbladet framför mig: "Kniven lurar pokeramatörer på pengar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tyret Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Alltså va f-n är detta??? Jag mailade dem för två veckor sedan när jag spelat in tillräckligt med VIPs för att kolla när jag skulle få signupen och att allt var klart. Fick detta då: Hi, We can confirm that you have cleared the sign-up bonus. You will receive the sign-up bonus on 2006-03-15 at 08:45 (CET). Should you require any more assistance then please don't hesitate to contact us again. Best regards, Customer Support Service Martins Poker Är inte så insatt juridiskt osv, men står väl säkert i deras "rules" att de har möjligheten att ändra saker och ting, men hur f-n kan det påverka oss som är klara med signupen? Mejlade dom nyss och fick samma ironiska svar som ni andra. Har en bekant som är mycket högt uppsatt på en tidning, ska ta kontakt med honom senare under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Det är lite roligt ändå att denna förändring gäller för vissa och inte för andra. Har en kompis som fått sign-up bonusen 1 feb och även en som fått den 2:a feb och dom fick hela sign-up bonusen. Mailade dom och jag måste spela 1200 nya vip. Känns stabilt att det gäller samma för alla. Sen förstår jag inte riktigt hur man kan ändra regler bak i tiden? Okej att man gör en förändring i ett avtal men då ska väl förändringen gälla från den tidpunkten och inte tillbaka flera månader i tiden efter att supporten lovat att man kan stacka bonusarna? Nåja, man e ju rätt körd mot pokerjättarna. Det är väl bara börja trycka en massa poker igen även om man e otrooligt osugen på att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Jag kan inte så mycket om juridik men... Att själva bonusvillkoren kan ändras är jag med på (sedan att de ändras dagen innan de ska betalas är ju lite sjukt), men hur "bindande" är ett svar som vissa har fått från supporten, t.ex. "din bonus kommer att betalas ut då och då blablabla"? Kan ett sådant svar liksom counterfeita bonusvillkoren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts