Bestpoker Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Här hittar ni det nya erbjudandet: SWE vs ENG - Res till fotbolls-VM med BestPoker! Tack BestPoker! Det var så lite så!!! Detta kommer bli en resa som man sent kommer glömma! MVH BestPoker Citera
Bestpoker Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Nu är VM turneringen upplagd på BestPoker! Det ska blir kul att få träffa personen ifråga som vinner denna åtråvärda plats. MVH BestPoker Citera
Dostojevski Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Hej! Är det någon som vet om man kan byta färger i bestpokers klient. Man blir ju helt vimmelkantig av de konstiga färgerna. Hur kan man välja så skrikiga färger? sjukt... Citera
BestPokerDanne Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Hej, Det kommer komma flera olika skins du kan välja på inom kort. Så hang in there mvh Bestpoker Citera
jola77 Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Antar att detta inlägg ska vara i bonustråden men har inte fått något svar så jag försöker här. När man klarade den tidigare sign-up bonusen 100% max €140 skulle man skicka iväg ett mejl, vart skulle detta skickas??? Sen blev man lovad en t-shirt men den har jag inte sett!!! Citera
Bestpoker Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Skicka ett PM till mig så ska jag ta tag i saken! MVH BestPoker Citera
jola77 Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Drog iväg ett mejl till supporten igår och fick svar direkt att bonusen betalas ut efter 30 dagar, så allt är redan fixat. Citera
Bestpoker Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Hej! Ville bara påminna er alla om VM turneringen ikväll kl20.00!!! Alla som är medlemmar på Pokerforum.nu och innehar ett BestPoker konto kommer kunna spela denna underbara turnering. MVH BestPoker Citera
Bestpoker Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Hej! Man måste vara medlem på Pokerforum.nu och inneha ett BestPoker konto. Det är inget måste att ha BestPoker konto reggat via Pokerforum.nu men det är något vi rekommenderar att göra så de har har många olika bra bonuskoder! MVH BestPoker Citera
MadMulken Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 hej jag tog bonusen som erbjöds här på hemsidan, och jag undra när man för T-shirten eller om jag ska göra något mer-- Citera
Bestpoker Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 hej jag tog bonusen som erbjöds här på hemsidan, och jag undra när man för T-shirten eller om jag ska göra något mer-- Hej! När signade du upp? Det ska inte behövas något mer än att signa ett konto. Du får gärna skicka mig ett PM med användar namn så ska jag kolla saken. MVH BestPoker Citera
froggy Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Hej. Jag tänkte ta eran deposit bonus på sportsbetting och försökte sätta in 200 € men det står när jag försöker sätta in med koden bet100: unable to transfer to betting module. Vet du vad som är problemet? Citera
Bestpoker Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Hej. Jag tänkte ta eran deposit bonus på sportsbetting och försökte sätta in 200 € men det står när jag försöker sätta in med koden bet100: unable to transfer to betting module. Vet du vad som är problemet? Det ska inte vara något problem men lyckas du fortfarande inte så skicka mig ett PM så ska jag kolla in i saken. MVH BestPoker Citera
striker Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Finns det några planer på att erbjuda oss pokerforumare billigare saker i shopen? Tänkte först och främst Ipoden på 10 000 VIP. Jag kanske har missat ifall ni har haft erbjudanden men har inte sett något iaf! Citera
Bestpoker Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Finns det några planer på att erbjuda oss pokerforumare billigare saker i shopen? Tänkte först och främst Ipoden på 10 000 VIP. Jag kanske har missat ifall ni har haft erbjudanden men har inte sett något iaf! Hej! Nej det har inte funnits några sådan planer men nu när frågan kommer så ska vi se efter om detta kan bli aktuellt inom en nära framtid. MVH BestPoker Citera
HasseA Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 En fråga: Vad finns det för fördelar att vara med i Team Bestpoker? Eller att ha en av era killar som agent? Citera
BestPokerDanne Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 En fråga: Vad finns det för fördelar att vara med i Team Bestpoker? Eller att ha en av era killar som agent? PM:a mig så kan du få svar angående agent-biten. mvh BestPoker Citera
Bestpoker Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 En fråga: Vad finns det för fördelar att vara med i Team Bestpoker? Eller att ha en av era killar som agent? PM:a mig så kan du få svar angående agent-biten. mvh BestPoker Hej HasseA! De som är med i Team BestPoker är sponsrade spelare och har fördelen att vi fixar med turneringar och allt runt omkring för dem. Som du såg så kan du skicka ett PM till BestPokerDanne angående agent biten då det är han som har hand om den biten. MVH BestPoker Citera
Malinf Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Tjena Jag tänkte bara höra om någon har köpt någon av de nya t-shirtarna i Vip-shopen hos Bestpoker. De ser ju riktigt sjyssta ut, sen vet man ju aldrig med kvalitet och så, men helt klart de sjysstaste Pokert-shirts jag sett! Någon som vet vart man kan köpa dem irl? Citera
gregcadillac Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Kan man handla för sina vip i deras vip shop och ända använda dom för att få sin bonus som jag har fixat här via pokerforum. Citera
BestPokerDanne Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Hej gregcaddilac, Yes du får använda alla dina VIP-poäng till saker i VIP-shopen och fortfarande få din bonus! mvh, Daniel BestPoker.com Citera
Bestpoker Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Hej! VIP cashback får man alltid! MVH BestPoker Citera
Bestpoker Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 Hej! Vill önska våra spelare från BestPoker lycka till på SM denna helg! Kör hårt gubbar! BestPoker Citera
cafka Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Är ev. vinster på Bestpoker skattefria eller? Citera
Bestpoker Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Är ev. vinster på Bestpoker skattefria eller? YES! MVH BestPoker Citera
Recommended Posts