Bestpoker Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Kan ni sänka priset på pokerbordet? Det hade du gillat va! Citera
Jessica Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Bestpokermannen jag mailade dig för ett tag sedan, fick mailen av bestpoker supporten. Inte lust o svara? Citera
Dark2 Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hur lång tid tar ett uttag från bestpoker? Tog ut lite till min bank igår. Dock nu när jag loggar in i chasiern står det "Ett belopp har reserverats antingen pga en misslyckad överföring (Var vänlig kontakta supporten) eller du har gjort ett uttag som väntar på godkännande." Hur länge ska man vänta innan man ska kontakta personalen? Citera
Bestpoker Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Bestpokermannen jag mailade dig för ett tag sedan, fick mailen av bestpoker supporten. Inte lust o svara? Hej Jessica! Jag ber om ursäkt om jag har missat att svara dig! Jag fixar det direkt. MVH BestPoker Citera
Bestpoker Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Hur lång tid tar ett uttag från bestpoker? Tog ut lite till min bank igår. Dock nu när jag loggar in i chasiern står det "Ett belopp har reserverats antingen pga en misslyckad överföring (Var vänlig kontakta supporten) eller du har gjort ett uttag som väntar på godkännande." Hur länge ska man vänta innan man ska kontakta personalen? Hej Dark2! Uttag till bank tar alltid lite längre tid än till VISA men om du inte har fått dina pengar imorgon så skulle jag vilja be dig skicka mig ett PM så ska jag undersöka hur status är på ditt uttag. MVH BestPoker Citera
1961 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Vad kommer priset vara i nästa månads viptävling? Undrar om det e värt att satsa... Citera
Dark2 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Hur lång tid tar ett uttag från bestpoker? Tog ut lite till min bank igår. Dock nu när jag loggar in i chasiern står det "Ett belopp har reserverats antingen pga en misslyckad överföring (Var vänlig kontakta supporten) eller du har gjort ett uttag som väntar på godkännande." Hur länge ska man vänta innan man ska kontakta personalen? Hej Dark2! Uttag till bank tar alltid lite längre tid än till VISA men om du inte har fått dina pengar imorgon så skulle jag vilja be dig skicka mig ett PM så ska jag undersöka hur status är på ditt uttag. MVH BestPoker Fick ett mejl om att det var klart. Pengarna kom inte in idag men kommer nog imorgon. Citera
Bestpoker Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Vad kommer priset vara i nästa månads viptävling?Undrar om det e värt att satsa... Hej! Kommande månadstävling kommer läggas upp på sidan under eftermiddagen. Jag kan säga att första pris kommer vara att man får välja mellan EPT eller Pengar. MVH BestPoker Citera
Bestpoker Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Vad kommer priset vara i nästa månads viptävling?Undrar om det e värt att satsa... Hej 1961! Har du varit inne och kollat på priserna? Vad tyckte du? MVH BestPoker Citera
*Hades* Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Några nya prylar på gång i shoppen inom en snar framtid? Citera
Bestpoker Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Några nya prylar på gång i shoppen inom en snar framtid? Hej Hades! Varje månad uppdateras VIP shopen där det tillkommer och försvinner vissa varor. Har inte exakt tidpunkt för nästa uppdatering men den lär komma inom en snar framtid så håll ögonen öppna! MVH BestPoker Citera
BestPokerDanne Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Kom gärna med förslag vad ni vill se i VIP-shoppen så fixar vi detta! MVH, Daniel BestPoker.com Citera
*Hades* Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Vad sägs om väskor till bärbara datorer? Gärna till 17" widescreen;) Citera
Bestpoker Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Nu börjar vi snacka och det ska väl inte vara omöjligt att lösa detta. MVH BestPoker Citera
Bestpoker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Vad sägs om väskor till bärbara datorer? Gärna till 17" widescreen;) Finns det något speciellt fabrikat du har tittat på? MVH BestPoker Citera
hajen04 Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Lite presentkort i vip shopen skulle inte vara helt fel. Tex till cdon.com eller liknande, skulle även gärna vilja se några xbox spel som man kan spela när man grindat ihop till xbox 360 Citera
Bestpoker Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Lite presentkort i vip shopen skulle inte vara helt fel.Tex till cdon.com eller liknande, skulle även gärna vilja se några xbox spel som man kan spela när man grindat ihop till xbox 360 Mycket bra förslag! Det är kul när detta kommer från er spelare och ni är med och försöker förbättra utbudet. Det är också viktigt då vi på detta sätt vet vad ni vill ha och kan jobba för att fixa det. MVH BestPoker Citera
*Hades* Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Hej! Datorväska Pierre 4547 svart. Vad tycks? länk: http://www.onoffice.se/products-a-oe.php?id=12271 Citera
Patte_p Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 är du allvarlig med den väskan eller? Citera
*Hades* Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Vad är det för fel på den? Kan inget om sånt med den verkar kunna rymma en del utöver datorn, ser väl bra ut. Upplys mig gärna om det är nåt fel. Citera
*Hades* Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Måtten på min dator verkar reducera urvalet rätt duktigt. Hittar ni andra intressanta alternativ så länka gärna. 40x30x5 Här är en till som är lite billigare. http://www.onoffice.se/products-a-oe.php?id=18039 Citera
Bestpoker Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Måtten på min dator verkar reducera urvalet rätt duktigt. Hittar ni andra intressanta alternativ så länka gärna. 40x30x5 Här är en till som är lite billigare. http://www.onoffice.se/products-a-oe.php?id=18039 Hej Hades! Jag ska kolla på detta! MVH BestPoker Citera
poddan Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 http://www.targus.com/us/cases_notebook_classic.asp Citera
Recommended Posts