Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 4 postas här!


lfx

Recommended Posts

 

Tack akim. Det borde inte vara svårt att clera den, fast har lite problem att köra mer än 3 bord på 2/4, så det kommer ta lite tid. Men 30 dagar antar jag. Du kan ju alltid testa, efter 350 händer får man ju 50$, o då hinner du se hur snabbt de går på ett ungefär ;) Synd bara att det inte finns så mycket limit bord uppe på prima men men...

 

Lycka till o tack för tipset ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 524
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har undersökt ca.100 händer på Expekt FL$0.25/$0.5 där raken överstiger $0.25. (max.raken FL$0.25/$0.5 är $0.3). Ingen av dessa har bidragit till FPP.

Min. raken på övriga pokerrum inom Tain-nätverket är $0.5. Kollade ett 25-tal händer på FL $0.5/$1.0. Där får jag FPP i relation till antalet rakade potter.

 

Konstaterande: 1.Informationen hos Expekt stämmer ej vad det gäller FPP på lägsta nivån 0.25.

Rake / FPP Spelare

$0.25 0.25

$0.5 0.5

$+1 1

 

2.Minsta limit för att erhålla FPP är FL $0.5/$1.0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var så lite Kenan 8-)

 

Hur många timmar per dag räknar du att du spelar då?

 

brukar spela ca. 8 timmar varje dag typ men för denna bonuset så blir de:

 

3bord*60händer/timmen (spelar 10 manna) 180/händer i timmen

 

20 000 händer / 180händer per timmen = 111h för hela bonuset

 

111/30 = 4timmar dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var så lite Kenan 8-)

 

Hur många timmar per dag räknar du att du spelar då?

 

brukar spela ca. 8 timmar varje dag typ men för denna bonuset så blir de:

 

3bord*60händer/timmen (spelar 10 manna) 180/händer i timmen

 

20 000 händer / 180händer per timmen = 111h för hela bonuset

 

111/30 = 4timmar dag :)

 

Har för mig att bonusen är betydligt mer svårclearad än så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vill ha en uppdatering ang Metropolitan?

 

Fick i alla fall tag på dem på deras telefon.

 

Ang min bonus sa de att beslutet låg hos deras poker managers eftersom jag tagit ut pengarna från pokersiten. De jag gjort är att växla in de jag hade som pokerchips till pengar, dvs jag har inte gjort ett uttag utan bara flyttat om pengarna. Detta gjorde jag igår eftersom jag inte hört något från dem på 4 mail. Skulle föra tillbaks pengarna till pokerchips så trode hon det skulle gå fortare att få bonusen. Sa i alla fall åt henne att de borde svara på mail vad som händer och de skulle dom göra sa de.

 

De riktigt dumma far att jag glömde fråga om uttag när jag fått bonusen :evil::evil::evil: , de var ju halva grejen varför jag ringde. Glömde bort detta eftersom jag fick försöka förklara vad som hänt och hur jag tyckte de skulle behandla sina kunder.

 

Nån annan kan kanske ringa och höra om uttag? Annars tänker jag göra det när/om jag fått/får bonusen.

 

(undra vad samtalet kostade :? men man får väl ta en för laget ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som reloadbonusar helt har dött ut eller nästan iaf... Är guldåldern förbi eller väntar alla på Svenska Spels intog och satsar på att hänga med i rygg på dem eller? För marknaden lär väl ytterligare öka med dem?! Tur att det finns signupbonusar iaf men tar väl slut oxå någongång...

 

Hittade en signupbonus som jag inte sett någon tipsa om förut...

Three levels of Deposit Bonus ALL NEW PLAYERS CAN NOW ENJOY A 50% or 100% BONUSON THEIR INITIAL DEPOSIT There are three bonus levels to choose from and the bonus is paid out after 30 days. Up to 100% deposit bonus but maximum €20 in bonus. No need to reach a specific VIP Point Level. (€20 = €40) To choose this bonus level use the code "visiongame" when making your deposit. (Minimum deposit to receive any bonus is €10) Up to 50% deposit bonus but maximum €100 in bonus. You need to earn 200 VIP-points within a 30 days period. (€200 = €300)To choose this bonus level use the code "visiongame50" when making your deposit. (Minimum deposit to receive any bonus is €10) 100% deposit bonus when depositing €200. You need to earn 3000 VIP-points within a 30 days period. (€200 = €400)To choose this bonus level use the code "visiongame100" when making your deposit. (This bonus is only valid with a €200 deposit)Signup Now

 

Vision Game - Den i mitten, 200VIP för 100€ måste väl vara en av de enklaste på nätet?! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som reloadbonusar helt har dött ut eller nästan iaf... Är guldåldern förbi eller väntar alla på Svenska Spels intog och satsar på att hänga med i rygg på dem eller? För marknaden lär väl ytterligare öka med dem?! Tur att det finns signupbonusar iaf men tar väl slut oxå någongång...

 

Hittade en signupbonus som jag inte sett någon tipsa om förut...

Three levels of Deposit Bonus ALL NEW PLAYERS CAN NOW ENJOY A 50% or 100% BONUSON THEIR INITIAL DEPOSIT There are three bonus levels to choose from and the bonus is paid out after 30 days. Up to 100% deposit bonus but maximum €20 in bonus. No need to reach a specific VIP Point Level. (€20 = €40) To choose this bonus level use the code "visiongame" when making your deposit. (Minimum deposit to receive any bonus is €10) Up to 50% deposit bonus but maximum €100 in bonus. You need to earn 200 VIP-points within a 30 days period. (€200 = €300)To choose this bonus level use the code "visiongame50" when making your deposit. (Minimum deposit to receive any bonus is €10) 100% deposit bonus when depositing €200. You need to earn 3000 VIP-points within a 30 days period. (€200 = €400)To choose this bonus level use the code "visiongame100" when making your deposit. (This bonus is only valid with a €200 deposit)Signup Now

 

Vision Game - Den i mitten, 200VIP för 100€ måste väl vara en av de enklaste på nätet?! :D

 

Fick detta då jag skulle regga med kod visiongame50:

 

Will be paid out with 50% up to €100.00.

Will be paid out after 30 days with €10.00 per VIP 200.

 

Så den var inte riktigt så enkel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som reloadbonusar helt har dött ut eller nästan iaf... Är guldåldern förbi eller väntar alla på Svenska Spels intog och satsar på att hänga med i rygg på dem eller? För marknaden lär väl ytterligare öka med dem?! Tur att det finns signupbonusar iaf men tar väl slut oxå någongång...

 

Tycker inte alls att reloadbonusarna har dött ut, tvärt om!

 

Flera hundra dollar i reloadbonus på partypoker både denna och förra månaden, $100 i reloadbonus på nordicbet, $100 i reloadbonus på expekt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har en fråga angående pokeriums bonus. Jag reggade via en kompis refer länk så jag skulle få 25 euro tydligen. Men nu när jag kollade reglerna under refer a friend står det att det inte går att kombinera refer a friends bonusen med tex first deposit bonus. Har redan satt in pengar med "pokeriumbonus" koden och mailade pokerium angående om det jag var möjligt för mig att få first deposit bonusen. Fick ett ja som svar men jag har blivit tveksam nu när dom 25 eurona betalats ut till mitt konto. Vill inte spela 2k VIP för att sedan inte få något av den bonusen jag egentligen var ute efter.

 

Så min fråga är om supporten kan ha fel i sånna här frågor? pastar mailet nedan.

 

Hi,

 

Yes, you are indeed eligible to receive the bonus. Be aware that this bonus is

paid out at a rate of 15 EUR per 100 VIP points in 30 days since the deposit.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Pokerium

 

-----------[ Original Message ]------------

ID: ( 628664,628664 )

 

Hello,

 

I wonder if I am eligble for the first deposit bonus?

 

I deposited with the code "pokeriumbonus" and my username is XXXXX.

 

 

MVH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar på min request att få min bonus utbetald från metropolitan poker. De sa att jag hade blivit "misinformed" och att deras gamla regler inte gällde mig trots att de hade svarat detta i mejl tidigare. Jag mejlade då ett svar och ringde sedan upp deras support, förklarade att jag hade uppfyllt mina delar av bonusprogrammet och att det nu var deras tur. De sa då att min deposit var för sen, men jag hänvisade till mitt mejl som jag fått svar på innan jag satte in och bad att få prata med en manager. Efter ett par minuter så kopplades jag fram och hon sa att de skulle betala ut bonusen eftersom de hade mejl som visade att jag hade rätt. Så förhoppningsvis så kommer jag nu att få mina pengar, vi får se. Kan i varje fall löna sig att ringa.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som reloadbonusar helt har dött ut eller nästan iaf... Är guldåldern förbi eller väntar alla på Svenska Spels intog och satsar på att hänga med i rygg på dem eller? För marknaden lär väl ytterligare öka med dem?! Tur att det finns signupbonusar iaf men tar väl slut oxå någongång...

 

Hittade en signupbonus som jag inte sett någon tipsa om förut...

Three levels of Deposit Bonus ALL NEW PLAYERS CAN NOW ENJOY A 50% or 100% BONUSON THEIR INITIAL DEPOSIT There are three bonus levels to choose from and the bonus is paid out after 30 days. Up to 100% deposit bonus but maximum €20 in bonus. No need to reach a specific VIP Point Level. (€20 = €40) To choose this bonus level use the code "visiongame" when making your deposit. (Minimum deposit to receive any bonus is €10) Up to 50% deposit bonus but maximum €100 in bonus. You need to earn 200 VIP-points within a 30 days period. (€200 = €300)To choose this bonus level use the code "visiongame50" when making your deposit. (Minimum deposit to receive any bonus is €10) 100% deposit bonus when depositing €200. You need to earn 3000 VIP-points within a 30 days period. (€200 = €400)To choose this bonus level use the code "visiongame100" when making your deposit. (This bonus is only valid with a €200 deposit)Signup Now

 

Vision Game - Den i mitten, 200VIP för 100€ måste väl vara en av de enklaste på nätet?! :D

 

Fick detta då jag skulle regga med kod visiongame50:

 

Will be paid out with 50% up to €100.00.

Will be paid out after 30 days with €10.00 per VIP 200.

 

Så den var inte riktigt så enkel :)

 

Mailade dem och här är svaret...

 

Hello,

 

2. Up to 50% deposit bonus but maximum €100 in bonus. You need to earn

200 VIP-points within a 30 days period. (€200 = €300)

To choose this bonus level use the code "visiongame50" when making your

deposit. (Minimum deposit to receive any bonus is €10)

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Vision Game

 

-----------[ Original Message ]------------

ID: ( 629438,629438 )

 

About your promotion... No 2: If i want full bonus, do only need to deposit

200€ and play 200VIP to recieve 100€ in 30 days?

-----------[/ Original Message ]------------

 

Så om det är som Owster säger verkar det ju vara en riktig bluffsite... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lystring alla arga metropolitanspelare

 

Jag snackade precis med supporten i telefon om min bonus som är 2 dagar försenad redan. Hon sa till mig att jag skulle få bonusen idag eller imorgon. Vi får väl se hur det blir med den saken.

 

Jag frågade även om varför folk hade problem med att casha ut efter att de hade fått sin bonus och hon svarade med att dom tror att det är ett tekniskt fel och dom vet inte när felet är åtgärdat.

 

Det verkar i alla fall som att dom är tillgängliga på telefon nu, nummret är 00 5999 433 8892 så ni som inte får svar på mailen bör kontakta dom per telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom bara yrar. Patetiskt att de inte kan komma med vettiga svar.

 

Fick precis svar på mailen:

 

"

We are not avoiding your emails, but there are many emails per day and

many of the answers are to be found on our website. Please understand

that we are happy to bonus our players, and all you need to do is

fulfill the bonus requirements and you will be rewarded. We do not

threatening anyone (please explain what kind of threatening you have

experienced) - please fulfill the requirements and the process is very

simple. We did have a change of bonus rules from played hands to

contributed hands because of abuse from players coming from the

mentioned forum."

 

Varför i helvete får man då meddelandet om de är så glada att creditera spelarna bonusarna? Threatening skrev jag angående att de hotar att dra tillbaka bonusen om man cashar ut. Underligt att dom undviker just denna frågan? Idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...