Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 4 postas här!


lfx

Recommended Posts

Victor Chandler bonusen via bonuswhores:

 

$300-bonusen behöver man ju 37.500 action points för att cleara, men på ett ungefär hur lång tid tar det att skrapa ihop så många poäng? Alltså, jag vet hur det går till att samla poäng, men har svårt för att bilda mig en uppfattning om hur fort/långsamt det går att samla poängen, då de har ett annat system än de sidor jag spelat på förut.

 

Någon som har tagit bonusen där på t.ex. NL $0.25/$0.50 och har ett hum om hur fort det gick? Någon som spelar/har spelat där och vet hur snabbt man kan samla action points?

 

Tar just nu en bonus på Golden Palace Poker, i och med att de också har action points så antar jag att det är samma nätverk och samma regler för poängen. Hursomhelst, där ska man spela ihop 12500 action points för att få bonusen på $100. Dessa två bonusar är alltså proportionerliga emot varandra. Jag räknat ut att 12500 action points tar ca 10-12 timmar på två st NL 100 SH-bord.

 

Man får action points efter hur mycket $$ man stoppar in i varje pot. Om du spelar LAG går den alltså fortare att cleara än om du lirar "by the book".

 

Jag kan rekomendera sidan då motståndet är extremt dåligt (iallafall på 0.5/1 6-borden) och dessutom har de en schysst klient. Bonusen är väl inte helt fel den heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 524
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Victor Chandler bonusen via bonuswhores:

 

$300-bonusen behöver man ju 37.500 action points för att cleara, men på ett ungefär hur lång tid tar det att skrapa ihop så många poäng? Alltså, jag vet hur det går till att samla poäng, men har svårt för att bilda mig en uppfattning om hur fort/långsamt det går att samla poängen, då de har ett annat system än de sidor jag spelat på förut.

 

Någon som har tagit bonusen där på t.ex. NL $0.25/$0.50 och har ett hum om hur fort det gick? Någon som spelar/har spelat där och vet hur snabbt man kan samla action points?

 

Det är 80% rakeback. Rätt kass bonus om du spelar nl50. Bra om du spelar nl200 eller högre.

 

Men vad utgår du ifrån nu? Om man utgår från statsen på bonuswhores är den ju riktigt bra. Har du tagit den? Sedan kan jag inget om rena rakeback-bonusar, då jag knappt tagit någon sådan, men 80% låter rätt bra i mina öron.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Victor Chandler bonusen via bonuswhores:

 

$300-bonusen behöver man ju 37.500 action points för att cleara, men på ett ungefär hur lång tid tar det att skrapa ihop så många poäng? Alltså, jag vet hur det går till att samla poäng, men har svårt för att bilda mig en uppfattning om hur fort/långsamt det går att samla poängen, då de har ett annat system än de sidor jag spelat på förut.

 

Någon som har tagit bonusen där på t.ex. NL $0.25/$0.50 och har ett hum om hur fort det gick? Någon som spelar/har spelat där och vet hur snabbt man kan samla action points?

 

Jag antar att det är samma nätverk som doyles room. Jag håller på med en $660 signup bonus där. Jag lirar 3, ibland 4 bord NL $1/2. Har efter ca 45tim samlat ihop ca 75000 points, för denna bonusen behöver jag 132000 points. Ganska så segt, men som sagts innan, motståndet är inte det hårdaste :D Men på det nivåerna du spelar lär det ta lååång tid att få ihop pointsen du behöver.

 

//mike

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående:

SAJT: http://www.expekt.com

BONUS: 100% upp till $100

TYP: Reload

KOD: ingen

KRAV: 200 FPP (mellan 2x och 8x raked hands)

GILTIGHETSTID: Insättning mellan 25-31 januari 2006, 200 FPP måste samlas innan 10 februari

FULL INFO: här

 

FPP:

Ring games:

Rake FPP per Spelare

$0.25 0.25

$0.50 0.5

$1+ 1

 

Multi Table turneringar och Sit & Gos:

1 FPP för varje 20 cents du betalar som avgift eller 5 poäng för varje dollar

 

saxat från expekts hemisda:

Detta är ett engångserbjudande från och med söndag den 1 januari fram till och med tisdagen den 31:a januari 2006. Det gäller för förstagångsspelare hos Expekt.com Poker med ett öppet real money konto.

EDIT: sry my bad...titta visst på "fel sida" av expekts många sidor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har tagit Pokeriums deposit bonus? Har ni mejlat support så att ni kunnat sätta in 300e istället för de 200e som är taket när man öppnar kontot?

 

Är det bäst med bank transfer? Jag vill ju kunna ta ut ett större belopp än jag satt in. Eller kan jag sätta in med bankkort och ta ut med bank-transfer?

 

Många frågor. Hoppas på svar...

 

Jag satte in €700 via NetEller utan spärr, och jobbar just nu på den bonusen.

 

Är inte bonusen max 300e?

 

Stämmer. Men det hindrar mig från att sätta in mer ;) jag lirar bara en bonus i taget så..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har nu gått ett dygn sen jag mailade metropolitan angående bonus och fortf inget svar. Fortsätter maila 1 nytt mail varje 24h. Kommer inte ge mig i det här.

 

Hur ser ditt läge ut?

 

Jag hade tydligen inte rätt till de lätta kraven trots reggning av konto innan "17:30". Efter att jag läst att folk som väl fått bonusen inte kan casha ut orkade jag inte krångla med nötterna längre, gjorde en cash out igår på $506.77.

 

+6.77 på 5h spel, wee!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående:
SAJT: http://www.expekt.com

BONUS: 100% upp till $100

TYP: Reload

KOD: ingen

KRAV: 200 FPP (mellan 2x och 8x raked hands)

GILTIGHETSTID: Insättning mellan 25-31 januari 2006, 200 FPP måste samlas innan 10 februari

FULL INFO: här

 

FPP:

Ring games:

Rake FPP per Spelare

$0.25 0.25

$0.50 0.5

$1+ 1

 

Multi Table turneringar och Sit & Gos:

1 FPP för varje 20 cents du betalar som avgift eller 5 poäng för varje dollar

 

saxat från expekts hemisda:

Detta är ett engångserbjudande från och med söndag den 1 januari fram till och med tisdagen den 31:a januari 2006. Det gäller för förstagångsspelare hos Expekt.com Poker med ett öppet real money konto.

 

mao inte reload... iaf inte vad jag ser

 

Jodå det är reload http://www.expekt.com/index.jsp?pageid=546

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har nu gått ett dygn sen jag mailade metropolitan angående bonus och fortf inget svar. Fortsätter maila 1 nytt mail varje 24h. Kommer inte ge mig i det här.

 

Hur ser ditt läge ut?

 

Jag hade tydligen inte rätt till de lätta kraven trots reggning av konto innan "17:30". Efter att jag läst att folk som väl fått bonusen inte kan casha ut orkade jag inte krångla med nötterna längre, gjorde en cash out igår på $506.77.

 

+6.77 på 5h spel, wee!

 

Jag blev utdragen på 3 inköp på 10 händer så jag fortsätter inte spela förrän vi får klartecken om vi verkligen får bonusarna. Att jag har rätt regler vet jag, men vad spelar det för roll om vi inte får ut bonusen. Att det sen tar 9 dagar att casha ut är en annan orsak till att jag inte redan cashat ut och flytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får heller inget svar av Metropolitan, gjort en withdraw på insatta 500 +vinst och väntar på en confirmation på att utbetalningen är godkänd. Under tiden lirar jag med 500-bonusen jag fick enl. reglerna som gällde från första början.

 

Är det nån som fått tillbaka sin deposit ännu? Eller en bekräftelse på att utbetalning är godkänd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående expekt ?

 

hur lång tid kan de ta att spela in 200 såna där poäng om man lirar 3st 0,5 bord?

 

alltså på ett ungefär fick inte ut så mycke av de här

 

Rake FPP per Spelare

$0.25 0.25

$0.50 0.5

$1+ 1

 

är de samma struktur som prima har eller hur funkar de nu, inte spelat på expekt sen de bytte nätverk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ang expekts reload (som ja är en reload, läste fel)

nån som noterat det längst ner i det "finstilta"

Expekt.com reserverar sig rätten att exkludera personer från detta erbjudande om Expekt.com anser att det föreligger bonusmissbruk.

(har de inte lärt sig att det heter bonushoror ;) )

tveksamt om man "törs" spela där lr? under den goda prima tiden var ju deras reload bonusar nästan för enkla men hur kommer det gå nu med no pain no tain...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får heller inget svar av Metropolitan, gjort en withdraw på insatta 500 +vinst och väntar på en confirmation på att utbetalningen är godkänd. Under tiden lirar jag med 500-bonusen jag fick enl. reglerna som gällde från första början.

 

Är det nån som fått tillbaka sin deposit ännu? Eller en bekräftelse på att utbetalning är godkänd?

 

Jag får inte heller svar. Skickade mail i torsdags, när jag clearade bonusen, och fick då svar att jag skulle få bonusen inom två arbetsdagar. Har fortfarande inte fått bonusen och har skickat mail idag utan att få svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Grand Bark skrev:

Får heller inget svar av Metropolitan, gjort en withdraw på insatta 500 +vinst och väntar på en confirmation på att utbetalningen är godkänd. Under tiden lirar jag med 500-bonusen jag fick enl. reglerna som gällde från första början.

 

Är det nån som fått tillbaka sin deposit ännu? Eller en bekräftelse på att utbetalning är godkänd?

 

 

Jag får inte heller svar. Skickade mail i torsdags, när jag clearade bonusen, och fick då svar att jag skulle få bonusen inom två arbetsdagar. Har fortfarande inte fått bonusen och har skickat mail idag utan att få svar.

 

men om du räknar så blir det två arbetsdagar med idag... kan börja oroa dig om du inte får imorogn, vet inte när det blir tolv hos dem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Grand Bark skrev:

Får heller inget svar av Metropolitan, gjort en withdraw på insatta 500 +vinst och väntar på en confirmation på att utbetalningen är godkänd. Under tiden lirar jag med 500-bonusen jag fick enl. reglerna som gällde från första början.

 

Är det nån som fått tillbaka sin deposit ännu? Eller en bekräftelse på att utbetalning är godkänd?

 

 

Jag får inte heller svar. Skickade mail i torsdags, när jag clearade bonusen, och fick då svar att jag skulle få bonusen inom två arbetsdagar. Har fortfarande inte fått bonusen och har skickat mail idag utan att få svar.

 

men om du räknar så blir det två arbetsdagar med idag... kan börja oroa dig om du inte får imorogn, vet inte när det blir tolv hos dem...

 

Hela fredagen och hela måndagen. Detta är den tredje arbetsdagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAr mailat de 3 ggr. första gången i söndags, första gången fick jag svar på 10 min att jag inte hade spelat rätt antal händer (de har dålig uppdatering hos supporten ang detta) sen har jag inte hört nåt på de andra mailen. Har även försökt ringa dem den hör och häpna...det går inte att komma fram.

 

Frågan är om man överhuvud taget kan få ut de insatta pengarna, jag börjar tvivla om ingen kan bekräfta annat. Metropolitan poker har sponsrat nåt beachvolleyboll lag sen april eller nåt så de kan inte va så nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också att sidan är väldigt skum. Har spelat 2100 händer och skickade ett mail till supporten. De sa att jag hade spelat 15 för lite så spelade 50 till skickade mail o fick samma svar. Så skickade med en printscreen o då skulle dom skicka d vidare till bonusavdelningen o d skulle ta 2 dagar har gått 4 nu o inget svar. Mycket skumt tar nog ut pengarna nu verkar inte bli ngn bonus här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena har bara en fråga! Vet någon om jag behöver spela ihop alla 2000Vip för att få bonus på pokerium? (satte in 300eur). Har lirat ihop 1400 vip nu och tyvärr har jag inte mer cash på kontot.. Kommer jag då få en bonus på 1400/100= 14 x 15ur dvs tot 210eur bonus, känner att jag inte vill sätta in mer har åkt på tillräckligt med sjuka bad beats på den sidan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena har bara en fråga! Vet någon om jag behöver spela ihop alla 2000Vip för att få bonus på pokerium? (satte in 300eur). Har lirat ihop 1400 vip nu och tyvärr har jag inte mer cash på kontot.. Kommer jag då få en bonus på 1400/100= 14 x 15ur dvs tot 210eur bonus, känner att jag inte vill sätta in mer har åkt på tillräckligt med sjuka bad beats på den sidan :)

 

Japp, det kommer du få ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena, tänkte utnyttja expekt reload bonus och satte nyss ( den 25 januari 02.00 ) in 100 dollar på pokerkontot.. När jag läser vilkoren för bonusen får jag dubbla budskap..

 

"Erbjudandet är giligt mellan den 25-31 januari 2006. Du måste göra en insättning mellan dessa datum." Då är allt okey, eftersom jag satt in den 25. men titta på nästa citat

 

"-Bara om den första pokerinsättningen skett före den 25 januari kommer kunden att vara tillgänglig att få Reloadbonusen."

 

nå va e det som egentligen gäller? kommer jag inte få min bonus nu eller :S tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...