Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 4 postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 524
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ang expekts reload (som ja är en reload, läste fel)

nån som noterat det längst ner i det "finstilta"

Expekt.com reserverar sig rätten att exkludera personer från detta erbjudande om Expekt.com anser att det föreligger bonusmissbruk.

(har de inte lärt sig att det heter bonushoror ;) )

tveksamt om man "törs" spela där lr? under den goda prima tiden var ju deras reload bonusar nästan för enkla men hur kommer det gå nu med no pain no tain...

 

Varenda pokersida i hela världen kan göra det. Få, om ens några har någonsin gjort det. Oroa dig inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla, vet inte om det har skrivits i tidigare veckotrådar men skriver det nu iaf eftersom erbjudandet fortfarande är aktivt(?)

 

Bli medlem på sportingbet.com , skicka ett mail till administration@sportingbet.com, i "subject" rutan skriver du in "Spela Poker" och i mailet skriver du bara ditt username.. du får nu 100SEK att spela poker för! så gjorde jag och har nu tagit ut mer än 2k, lätt att spela där med andra ord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående expekt ?

 

hur lång tid kan de ta att spela in 200 såna där poäng om man lirar 3st 0,5 bord?

 

alltså på ett ungefär fick inte ut så mycke av de här

 

Rake FPP per Spelare

$0.25 0.25

$0.50 0.5

$1+ 1

 

är de samma struktur som prima har eller hur funkar de nu, inte spelat på expekt sen de bytte nätverk...[/quote

 

Det är 1000 poäng om du skall ha full bonus $100

 

*Sorry Det var för signup, 200 poäng för reloaden*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har tips på någon bonus för en insättning på $300. Ska spela NL25 (eller motsvarande) samt SnG $5-10.

 

Om du kan tänka dig att spela NL50 så är antagligen BetFred den absolut bästa bonusen.

Du får 100% upp till $250 för 2500 rejkade händer.

 

Förutom att det är en mycket fin bonus så kryllar det av otroligt dåliga spelare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om du kan tänka dig att spela NL50 så är antagligen BetFred den absolut bästa bonusen.

Du får 100% upp till $250 för 2500 rejkade händer.

 

Förutom att det är en mycket fin bonus så kryllar det av otroligt dåliga spelare!

 

Måste man spela på NL50 borden eller fukar det att cleara bonusen på lägre bord också? Som jag förstår det kan man lira på 0.5/1 Limit borden också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om du kan tänka dig att spela NL50 så är antagligen BetFred den absolut bästa bonusen.

Du får 100% upp till $250 för 2500 rejkade händer.

 

Förutom att det är en mycket fin bonus så kryllar det av otroligt dåliga spelare!

 

Måste man spela på NL50 borden eller fukar det att cleara bonusen på lägre bord också? Som jag förstår det kan man lira på 0.5/1 Limit borden också eller?

 

NL50 är de lägsta som finns i NL delen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om du kan tänka dig att spela NL50 så är antagligen BetFred den absolut bästa bonusen.

Du får 100% upp till $250 för 2500 rejkade händer.

 

Förutom att det är en mycket fin bonus så kryllar det av otroligt dåliga spelare!

 

Måste man spela på NL50 borden eller fukar det att cleara bonusen på lägre bord också? Som jag förstår det kan man lira på 0.5/1 Limit borden också eller?

 

Japp, du clera den så, men de går trögtttttt :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The gaming club..... hur stor ska potten vara för den ska räknas som 1 rake?

 

Vilket nätverk är det?

De tar väl neteller?

 

Är det nån som har lyckats fixat 1550 dollar bonusen och fått pengarna?

 

De tillhör prima. Hade för mig att de tagit bort den bonuset, blir lite osäker nu... Lirar 1/2 på prima, potten måste upp till 5$ för att räknas hade jag för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här står det:

 

"For the purpose of this Promotion a raked hand occurs when the Player is dealt cards and the pot is raked a minimum of 25c. Only hands raked on the following tables will count towards the number of raked hands required to meet the Minimum Qualification Requirements:

 

Fixed Limit Tables: From $2 / $4 tables to $20 / $40 tables

Pot and No Limit Tables: From $0.50 / $1 tables to $5 / $10 tables"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här står det:

 

"For the purpose of this Promotion a raked hand occurs when the Player is dealt cards and the pot is raked a minimum of 25c. Only hands raked on the following tables will count towards the number of raked hands required to meet the Minimum Qualification Requirements:

 

Fixed Limit Tables: From $2 / $4 tables to $20 / $40 tables

Pot and No Limit Tables: From $0.50 / $1 tables to $5 / $10 tables"

 

Skulle man kunna få en länk, hittar inget på deras sida om det :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...