pozz2 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 ja spelar på NL £25 vilket motvarar nästan NL $50 och är där en vinnande spelare men har losat på $50. Va kan de bero på? Menat spärr eller rädsla för att de verkar va mer pengar inblandade? Om ja nu ska gå upp i nivå så är ju nästa logiska igentligen NL £50 o de motsvarar ju nästan NL $100. I summa pengar räknat. * RP, tidigare "NL$25--->NL£25" - QoS * Citera
Tiggr Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Motsvarighet i pengar och motsvarighet i motstånd är två helt skillda saker. Tar man tre olika siter där lästa nivån i är NL25 är det mest fördelaktigt att spela med £ då man kan spela mot sämst motstånd för mest pengar. Citera
Ceritus Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Hur många tusen händer är resultatet baserat på? Citera
Kwejk Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Akta raken bara. Word så det är högre rake på £ än $? har inte tittat så nära på detta då jag inte spelar på t ex crypto. hur är det med € om man jämför mellan alla tre? Citera
TANDEMCYKELN Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 så det är högre rake på £ än $? har inte tittat så nära på detta då jag inte spelar på t ex crypto. hur är det med € om man jämför mellan alla tre? Det beror på hur högt man spelar. Ofta är maxrejken 3 enheter och 3 pund är mer än 3 dollar. Citera
Kwejk Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 så det är högre rake på £ än $? har inte tittat så nära på detta då jag inte spelar på t ex crypto. hur är det med € om man jämför mellan alla tre? Det beror på hur högt man spelar. Ofta är maxrejken 3 enheter och 3 pund är mer än 3 dollar. det kvittar väl på lägre nivåer där man sällan capar raken. Capar man raken i varje pot ( t ex fullring NL-2K) så förstår jag att man kanske vill hålla en lägre rake. Hoppas jag har förstått detta rätt Citera
TANDEMCYKELN Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 det kvittar väl på lägre nivåer där man sällan capar raken. Capar man raken i varje pot ( t ex fullring NL-2K) så förstår jag att man kanske vill hålla en lägre rake. Hoppas jag har förstått detta rätt Du har förstått det rätt. Dock bör man inte spela så högt, så att rejken går högre upp än £1.50. Citera
Bjorn_ Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Nu kan jag inte svara generellt men jag har ju spelat en hel del på cryptos £1/2 och $1/2 FL och där finns det helt klart skillnader i både spelstil, skicklighet och uppträdande hos den typiske spelaren. Skulle ju också gissa att de flesta som spelar på pundborden (speciellt av fisken) går in via de engelska skinsen och på dollarborden går man in om man spelar på de amerikanska skinsen. I fall dessa har olika målgrupp och marknadsföringstrategi som vore det väl konstigt om man fick en helt likadan spelarstruktur. /Bjorn Citera
Recommended Posts