Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 3 postas här!

QoS

Recommended Posts

• Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men till mig sa dem att det va first desposit som gällde och dem svara inte på vilka bonus krav som gällde för mig :evil: . Så nu skiter jag i denna sida.

ja eller oxå fortsätter Du, Crazy Toker och dannne88 att skicka tonvis med mejl till deras support så de tar bort bonusen helt! och fortsätt gärna spamma denna bonustråd med era smarta inlägg.

oja, för övrigt skickade jag ett mail efter 17:30 då ja redan signa upp, så ja förstörde säkert jätte mycke. de här är ett forum här diskuterar man saker passar de inte dig tycker ja du kan lämna forumet.

själv e jag förbannad för att de ändrade reglerna och visst är de onödigt att folk mailar som dårar, men vi kanske har lärt oss nåt av detta iallafall, i fortsättningen så bör vi utse 1 person från forumet som mailar i fall vi funderar på nåt?

så slipper de ta bort å ändra bonusar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men till mig sa dem att det va first desposit som gällde och dem svara inte på vilka bonus krav som gällde för mig :evil: . Så nu skiter jag i denna sida.[/quote

ja eller oxå fortsätter Du, Crazy Toker och dannne88 att skicka tonvis med mejl till deras support så de tar bort bonusen helt! och fortsätt gärna spamma denna bonustråd med era smarta inlägg.

oja, för övrigt skickade jag ett mail efter 17:30 då ja redan signa upp, så ja förstörde säkert jätte mycke. de här är ett forum här diskuterar man saker passar de inte dig tycker ja du kan lämna forumet.

själv e jag förbannad för att de ändrade reglerna och visst är de onödigt att folk mailar som dårar, men vi kanske har lärt oss nåt av detta iallafall, i fortsättningen så bör vi utse 1 person från forumet som mailar i fall vi funderar på nåt?

så slipper de ta bort å ändra bonusar...

Länk till kommentar

Hm, jag är förvirrad - tycker man kan läsa olika beroende på folks svar från support.

"and because you made your deposit before 17;30 GMT "

och från någon annans e-post kan man läsa "signed up".

Så "signed-up" betyder inte laddade hem klienten och skapade konto - utan satte in pengar också?

Jag skapade nämligen konto innan den utsatta tiden - men satte inte in pengar!

(Har e-postat, men tänkte ifall någon visste.)

Länk till kommentar

Men till mig sa dem att det va first desposit som gällde och dem svara inte på vilka bonus krav som gällde för mig :evil: . Så nu skiter jag i denna sida.[/quote

Ja om du spelar dina bonusar utan att veta kraven så är det väll upp till dig. Själv ser jag alltid till att vara väll informerad innan jag gör större insättningar på nya sidor och det har fungerat väldigt bra hittills.

Jag maildae dem och frågade om vilkoren innan detta poker rum dök upp i bonus sektionen och publicerade svaret i poker-site sektionen. Där efter har jag skickat ett mail för att fråga vilka vilkor som gällde för mig, så vet inte hur du kan få 2 mail till tonvis.

Sen att 100 pers drog iväg mail trotts att det fanns svar publicerat och frågade om bonusen var ju inte det mest lyckade.

Länk till kommentar

Hm, jag är förvirrad - tycker man kan läsa olika beroende på folks svar från support.

"and because you made your deposit before 17;30 GMT "

och från någon annans e-post kan man läsa "signed up".

Så "signed-up" betyder inte laddade hem klienten och skapade konto - utan satte in pengar också?

Jag skapade nämligen konto innan den utsatta tiden - men satte inte in pengar!

(Har e-postat, men tänkte ifall någon visste.)

Jag regestrerade mig bara innan 17.30 och fick tillgång till den enkla varianten av bonusen.

Länk till kommentar

Table Name Duration Games Played Games Contributed

Indus 6 max - $0.50/$0.25 0 hr 55 min 44 sec 81 3

Yukon 6 max - $0.50/$0.25 0 hr 57 min 25 sec 82 2

Ural 6 max - $1.00/$0.50 2 hr 30 min 21 sec 229 55

Enorm skillnad på vilka händer som blir contributed på FL iaf.

Vad för krav dom har kan man ju undra.

Länk till kommentar

As for the second issue about the deposit bonus, unfortunately you signed up at

01/18/2006 18:16.

The bonus has been modified at 17:30 GMT 01/18/2006.

roligt roligt.... fy fan lust köra in i en bergvägg eller nåt, 4k åt helvete, nästan lika mycke man har i alfa kassa.... mår fan dåligt nu missa skiten med 51 min...

Så går det när alla bonushoror på forumet mailar deras support samtidigt. Klart dom ändrar kraven snabbt som attan, precis som Unibet gjorde med sin Highroller-bonus.

Jag tyckte deras krav för själva bonusen var ganska tydlig. Det stod klart och tydligt att man bara behövde spela 2000 händer för att få den. Ändå ska alla maila deras support och ställa samma frågor om och om igen.. Vad är det som gäller? Hur många händer måste jag spela? Måste dom vara rakeade? Bla bla bla... inte undra på att dom tog bort den.

Det räcker väl med att en person på forumet kontaktar deras support och lägger ut svaret här, eller har jag fel?

Väldigt sant. Förstår inte varför folk läser forum om man ändå inte litar på vad som stås. Om två pers skriver "Jag har provat och det fungerar" så borde det räcka. Kan inte alla bara förstå att om alla mailbombar en sida om en bonus ringer det ganska mycket varningsklockor hos sidan.

Kortsiktigt tjänar du KANSKE på det genom att vara garanterad bonusen (om support svarar på ditt mail och säger att det är okej). Men då ska man vara väldigt kortsiktig och vara bland dom första :P

Långsiktigt förlorar alla på sånt här mailbombande med exakt samma frågor.

Helt klart enig med dig, och varför ska man vara så skeptisk så fort att det finns nått som är bra, varför överdriva ? varför inte bara köra på, hjälpa till, var med att driva och inte bara "suga ur" ?

Bonus funkar.... har fått och inget att klaga över... är även med i kampen om en plats till Vegas... ;-)

Länk till kommentar

Table Name Duration Games Played Games Contributed

Indus 6 max - $0.50/$0.25 0 hr 55 min 44 sec 81 3

Yukon 6 max - $0.50/$0.25 0 hr 57 min 25 sec 82 2

Ural 6 max - $1.00/$0.50 2 hr 30 min 21 sec 229 55

Enorm skillnad på vilka händer som blir contributed på FL iaf.

Vad för krav dom har kan man ju undra.

Det där såg inte alls särskilt kul ut, inte direkt en tredjedel contributed som någon sa. Är det ingen som har mailat och frågat om definitionen för en contributed hand?

Länk till kommentar

Narbada - $0.50/$0.50 8 hr 0 min 38 sec 529 215

Amur - $0.50/$0.50 4 hr 21 min 29 sec 275 117

Rio ce la Plata - $0.50/$0.50 6 hr 30 min 27 sec 390 134

Indus 6 max - $0.50/$0.25 0 hr 59 min 51 sec 101 18

Yukon 6 max - $0.50/$0.25 2 hr 26 min 31 sec 197 14

TOTAL 5 Tables 22 hr 18 min 56 sec 1492 Games Played 498 Games Contributed

Länk till kommentar

Nu skall det alltså vara 2000 contributed.

Räcker det med att bidra med pengar i en hand eller måste handen även uppnå en viss rake?

Jag spelade 2000 HU-händer, bara 60 av dem blev contributed.

Så potten måste nog upp i en viss nivå för att räknas som contributed.

Länk till kommentar

Nu skall det alltså vara 2000 contributed.

Räcker det med att bidra med pengar i en hand eller måste handen även uppnå en viss rake?

Jag spelade 2000 HU-händer, bara 60 av dem blev contributed.

Så potten måste nog upp i en viss nivå för att räknas som contributed.

Och du får bonus?

Länk till kommentar

Har dom något spel med ante på metropolitan? Om man spelar sådana borde ju varje rakad hand bli contributed.

Bra fråga. Kan ingen med klienten installerad kolla om det finns t.ex. 7 Card Stud med ante, och hur låg lägsta anten i så fall är?

Dom börjar med ante på 3/6 limiten. Det finns så låga som .25/.5 men dessa är anteslösa, enligt hemsidan. Det är dock ingen som spelar på studborden.

Länk till kommentar