Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 3 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena,

 

Jag har mailat martinspokers support 2ggr nu men de bara fjantar sig o säger att svaret har skickats till nån annan division och nu har det gått 2 dagar så jag vill bara ha lite hjälp med en grej.

 

Deras World Cup soccer erbjudande de hade, om man läste längst ner så stod det att om man samlat ihop 3000 VIP poäng under ca. mitten av December - mitten av Maj OCH att Brasilien eller Sverige vann VM så kunde man byta in sina VIP poäng mot cash.

Stämmer det fortfarande? Och är en VIP poäng - en € eller hur mycket är en VIP poäng värt i det här fallet?

Det stod ju "To make it even crazier", det hade ju varit ett ganska spännande VM om man kunde vinna €3000 på att Brasilien (eller Sverige...) vann VM...

Tack på förhand!

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

...

Deras World Cup soccer erbjudande de hade, om man läste längst ner så stod det att om man samlat ihop 3000 VIP poäng under ca. mitten av December - mitten av Maj OCH att Brasilien eller Sverige vann VM så kunde man byta in sina VIP poäng mot cash.

...

Mvh Johan

 

Jag har också försökt få reda på vilken ratio det var på växling VIP:€ men även jag fick svaret att det skickats vidare till "marketing".

 

Verkar ju minst sagt idiotiskt att lägga ut erbjudanden som inte ens supporten har koll på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående metropolitan bonusen så står det under "Bonus Programs":

 

Rules

The Bonus Amount will be added to your Bonus Account if you send an e-mail to support when you have fulfilled our requirement. For making it easy for you to follow your status we have set the limit to 2000 contributed hands. Please don't forget to add your screen name in the e-mail.

 

2000 contributed hands, det är alltså inte 2000 hands som gäller längre?Har man VP$IP runt 25% blir det alltså 8000händer istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående metropolitan bonusen så står det under "Bonus Programs":

 

Rules

The Bonus Amount will be added to your Bonus Account if you send an e-mail to support when you have fulfilled our requirement. For making it easy for you to follow your status we have set the limit to 2000 contributed hands. Please don't forget to add your screen name in the e-mail.

 

2000 contributed hands, det är alltså inte 2000 hands som gäller längre?Har man VP$IP runt 25% blir det alltså 8000händer istället.

 

Vad är det som händer ,har dom ändrat sig nu eller.

Nån som vet?

Va precis på väg att sätta in pengar,ska nog avvakta ett tag till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu står det ju att de är contributed men när jag mailade dom tidigare sa diom att ja bara behövde få kort och jag satt in och började spela när jag trodde att det var så kan dom verkligen bara byta till contributed efter jag spelat 1/10 av bonusen? det måste väl strida mot nån typ av regel / lag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har satt in pengar, spelat och fått ut bonusen efter 2000 spelade (inte raekade) händer! tog mej ca 15 timmar totalt på mellan 2-3 0.25/0.50 limmit bord!

 

Jag kan intyga att det här är utan tvekan den bässta o enklaste bonusen jag har hittat iaf.

 

Det enda negativa är att när du ska ta ut pengarna till bank eller neteller konto tar det mellan 7-9 arbetsdagar innan dom sätts in :? men det kan man ju stå ut med eller hur =)

 

Hur enkelt som helst ... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...