crazy_toker Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 är de lika lätt få ranked hands på empire som på partypoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 är de lika lätt få ranked hands på empire som på partypoker? Dom har ju samma vilkor på raked hands. Däremot kan spelet vara lite tightare på empire så att inte lika stor andel av de spelade händer blir rakeade. Ändå väldig lätt att clera bonusar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Det känns som om Metropolitanpoker verkligen har tänkt igenom det här med first deposit bonusen i alla fall. Det känns tryggt med ett företag som har en utstakad strategi som man fullföljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jag är så jäkla glad såhär i efterhand att jag inte hann sätta in pengar på Metropolitanpoker innan det dök upp här att dom hade ändrat vilkoren och kunde blåsa in alla pengar på Party i natt i stället och få hela sju st bonusar ) Gamla hederliga Party inget strul där inte ! När det gäller Metropolitanpoker är det väl som med allt annat "verkar nåt för bra för att vara sant är det oftast det" Tycker synd om er som håller på och jäklas nu med Metropolitanpoker och inte får ut era pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jag är så jäkla glad såhär i efterhand att jag inte hann sätta in pengar på Metropolitanpoker innan det dök upp här att dom hade ändrat vilkoren och kunde blåsa in alla pengar på Party i natt i stället och få hela sju st bonusar )Gamla hederliga Party inget strul där inte ! När det gäller Metropolitanpoker är det väl som med allt annat "verkar nåt för bra för att vara sant är det oftast det" Tycker synd om er som håller på och jäklas nu med Metropolitanpoker och inte får ut era pengar. ¨ Rätt många raked hands på de bonusarna va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne65 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Tycker att det dyker upp nya poker siter som har sign up bonusar och liknade som jag aldrig hört talas eller som man sett till. Min fråga lyder vart hittar ni dom siter? Jag kollar mest på bonuswhores och på denna sida,finns det några andra siter som är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Någon som vet hur länge pokerihuone bonusen gäller? Annars får jag trycka iväg ett mail till supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 har alla skickat var sitt mejl nu till metro för att se hur det blir med bonusen, och den fortfarande funkar, och om man kan få ut den i pengar åsså sen skulle jag vilja fråga som alla andra hir många vip man behöver på martinspoker, var gränsen för rake går, och si lr så lång tid man har på sig att klara den... Är bara dryg.. hehe, läste igenom tråden, och har följt den ett tag, roligt tror vissa frågor dyker upp kanske 10 ggr, I TIMMEN skulle bara bra om alla inte är så lata här, kanske kan backa ett steg i tråden, oftast star svaret där... Annars går det at mejla supporten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiLLEN Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Mailade Metropolitan angående hur de definierar en contributed hand. Här är svaret. The definition on a contributed hand is that hand which money has been invested and fold before before the flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Gäller 600 euro bonusen på martinspoker.com fortfarande? kan jag signa upp i morn och börja samla vips eller ere för sent? vad för kod skall jag använda mig av? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiLLEN Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Gå till http://www.martinspoker.com Klicka på Promotions. Står den med där så gäller den förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 kopiera in svaret här så fort dom svarar så är du snäll.. Har du fått bonusen nu ändå? Ni andra som fått bonusen med de lätta villkoren, gjorde ni deposit innan "17:30" eller reggade ni bara innan denna tidpunkten o gjorde deposit vid senare tillfälle? Kan ni plita ner ett svar tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Nån som kan finska bra nog för att översätta promotions-sidan på pokerihuone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 prova http://www.pokerihuone.com så kan du läsa på engelska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Har någon fått svar från Metropolitan om hur det ligger till med att ta ut bonusen? Man vill ju inte gärna få den borttagen. Riktigt knäppt det här. Slängde iväg ett mail igår kväll och har inte fått svar än. Tror ni supporten har ledigt under helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiLLEN Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Isåfall ljuger de på hemsidan. Our customer care representatives are available to assist you 24 hours a day, 7 days a week. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monk Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jag är så jäkla glad såhär i efterhand att jag inte hann sätta in pengar på Metropolitanpoker innan det dök upp här att dom hade ändrat vilkoren och kunde blåsa in alla pengar på Party i natt i stället och få hela sju st bonusar )Gamla hederliga Party inget strul där inte ! När det gäller Metropolitanpoker är det väl som med allt annat "verkar nåt för bra för att vara sant är det oftast det" Tycker synd om er som håller på och jäklas nu med Metropolitanpoker och inte får ut era pengar. ¨ Rätt många raked hands på de bonusarna va? Är 7250 st raked hands som ska spelas men som tur är har jag en 26" och brukar spela på 8,9 bord så det är inga problem att fixa det på en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Isåfall ljuger de på hemsidan. Our customer care representatives are available to assist you 24 hours a day, 7 days a week. Måste vara den vanligaste lögnen på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 http://www.66poker.com 100% upp till 200€ first deposit. Fick tips i chatten men det ser ut att vara en b2b sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 http://www.66poker.com 100% upp till 200€ first deposit. Fick tips i chatten men det ser ut att vara en b2b sida. Tycker den verkar värdelös, 10€ för varje 200 vip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 http://www.66poker.com 100% upp till 200€ first deposit. Fick tips i chatten men det ser ut att vara en b2b sida. Tycker den verkar värdelös, 10€ för varje 200 vip. 50% upp till 100€ står det på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Sign-Up Bonus .. 100% up to 300$ http://www.absolutepoker.com/mailers/bonus/jan_20_06a/ 100 poäng per 10$ (1p = En raked hand!) 10x alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 http://www.66poker.com 100% upp till 200€ first deposit. Fick tips i chatten men det ser ut att vara en b2b sida. Tycker den verkar värdelös, 10€ för varje 200 vip. 50% upp till 100€ står det på sidan? Hmm sry, verifierade inte vad han sade eller så har dom ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Ingen som fått svar från metropolitan än om det är lungt att casha ut trots felmedelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne65 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Hej! Är det någon som har prövat denna bonusen och kan svara på hur mkt man ska spela för att lossa den? Det står inget om det på deras sida, vad jag kan se ivartfall. Tacksam för hjälp http://fullcontactpoker.com/promotions/deposit-bonus.php First Time Deposit Bonus Open a real money account with Full Contact Poker and you will receive a 50% first time deposit bonus up to $200 //mike Man får FCP poäng när man spelar. Ten FCP Points for every dollar of rake that you contribute. Jag har mejlat och frågat hur många FCP man behöver för att få $200-bonusen. Så nu har jag alltså mejlat. Återkommer med svar om jag får något. Har du fått något svar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts