Krilla Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 MM vet jag är less på skiten själv också,men bara en allmänn fråga brukar det vara så här,som metropolitanpoker skriver till mig? Thank you for contacting us. We regret to inform you that you are not eligible for the 2000 played hands,because you did not made a deposit the day that you first signed up. Har du fått något mail innan det här mailet, där det står att det räckte med 2000 händer. Jag har fått svar av dom att jag signade innan 17.30 så därför räcker det med att jag spelar 2000 händer. Har dom ändrat reglerna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quiding Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Eftersom Martinspoker support vägrar svara efter mailat fram o tillbaka 5ggr så ber jag om hjälp här!! Deras World Cup soccer erbjudande de hade, om man läste längst ner så stod det att om man samlat ihop 3000 VIP poäng under ca. mitten av December - mitten av Maj OCH att Brasilien eller Sverige vann VM så kunde man byta in sina VIP poäng mot cash. Stämmer det fortfarande? Och är en VIP poäng - en € eller hur mycket är en VIP poäng värt i det här fallet? Det stod ju "To make it even crazier", det hade ju varit ett ganska spännande VM om man kunde vinna €3000 på att Brasilien (eller Sverige...) vann VM... Tacksam för svar!!! Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Nån som uppmärksammat signup-erbjudandet på Metropolitan?Måste man sätta in pengar för att få bonus? Skämtar du ? Nej, den ska tydligen vara bra. Man måste ha "2000 contributed hands" för att få bonusen. Vet inte riktigt vad det betyder, måste nog maila och fråga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Jag hann iaf göra 2 Partykoder.... snacka om intensiv vecka.... sedan onsdag 15:00 har jag lirat ca 6000 händer metro, n1poker och halva party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne65 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 ingen av party koderna funakde för mig... jag har nog mest otur i hela världen just nu Nähä då funkade inte party koderna heller,damn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 ingen av party koderna funakde för mig... jag har nog mest otur i hela världen just nu Nähä då funkade inte party koderna heller,damn Man måste vara snabb om man ska hinna med Partys buggade bonusar. Inte första gången detta scenario upprepat sig. Börjar fundera på om det egentligen är avsiktligt att göra så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 MM vet jag är less på skiten själv också,men bara en allmänn fråga brukar det vara så här,som metropolitanpoker skriver till mig? Thank you for contacting us. We regret to inform you that you are not eligible for the 2000 played hands,because you did not made a deposit the day that you first signed up. Har du fått något mail innan det här mailet, där det står att det räckte med 2000 händer. Jag har fått svar av dom att jag signade innan 17.30 så därför räcker det med att jag spelar 2000 händer. Har dom ändrat reglerna igen. Måste man signa sig innan 17.30 (svensk tid?), för att få bonusen?? Verkar helstolligt... eller menar du att man måste göra sin första deposit innan 17.30 (svensk tid?) samma dag som man signar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 MM vet jag är less på skiten själv också,men bara en allmänn fråga brukar det vara så här,som metropolitanpoker skriver till mig? Thank you for contacting us. We regret to inform you that you are not eligible for the 2000 played hands,because you did not made a deposit the day that you first signed up. Har du fått något mail innan det här mailet, där det står att det räckte med 2000 händer. Jag har fått svar av dom att jag signade innan 17.30 så därför räcker det med att jag spelar 2000 händer. Har dom ändrat reglerna igen. Måste man signa sig innan 17.30 (svensk tid?), för att få bonusen?? Verkar helstolligt... eller menar du att man måste göra sin första deposit innan 17.30 (svensk tid?) samma dag som man signar? Nej nej nej. De på olika streck av tidpunkten den 16/17/18 (kommer int eihåg dag) januari har olika villkor för bonusen. De som reggade innan tidpunkten har lättare att cleara bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Nej nej nej. De på olika streck av tidpunkten den 16/17/18 (kommer int eihåg dag) januari har olika villkor för bonusen. De som reggade innan tidpunkten har lättare att cleara bonusen. Nja nja nja. Jag signade innan 17:30 den 18:e men fick mail inatt om att jag inte hade rätt till den gamla bonusen eftersom jag gjort min deposit för sent. Har dock svarat o bifogat ett mail där de skrivit att det ska räcka o ha signat innan ovan nämnda tidpunkt. Får se vad som händer..kommer inte ge mig så lätt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 MM vet jag är less på skiten själv också,men bara en allmänn fråga brukar det vara så här,som metropolitanpoker skriver till mig? Thank you for contacting us. We regret to inform you that you are not eligible for the 2000 played hands,because you did not made a deposit the day that you first signed up. Har du fått något mail innan det här mailet, där det står att det räckte med 2000 händer. Jag har fått svar av dom att jag signade innan 17.30 så därför räcker det med att jag spelar 2000 händer. Har dom ändrat reglerna igen. Måste man signa sig innan 17.30 (svensk tid?), för att få bonusen?? Verkar helstolligt... eller menar du att man måste göra sin första deposit innan 17.30 (svensk tid?) samma dag som man signar? Följ tråden så hittar du svaret. Ok. jag erkänner, hade lite för bråttom när jag skrev inlägget. Huvudsaken är ju att Danne65 vet vad 17.30 betyder. Men för att förtydliga för dig. Signade du innan 17.30 (deras tid) i onsdags så är du berättigad till den lättare bonusen som innebär att det räcker att spela 2000 händer. Den uppgiften fick jag från metropolitan, men nu vet jag inte om dom har ändrat reglerna. eyedol kan du kan du skriva vad du fick för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Mitt vänstra knä säger mig att det kommer bli strul m Metropolitans bonus. Jag reggade+depositade före ändringen av villkoren. Fick även ett (på uppmaning av mig) en bekräftelse på att de tidigare villkoren gäller för mig. Har spelat över 2000 "games played" som det kallas för i räknaren. Har kört tre bord total bordstid över 25 timmar. Har 800 games played contributed, så det verkar inte stämma riktigt. Skickade mail om att jag var klar, svaret blev att: "Nähäru, i vårt system ser vi att det fattas runt 800 händer. Good luck at the tables!". Typ. Har nu skickat skärmdump på min räknare och har inte fått svar på det ännu. Kollat cashiern där info säger att withdrawals tar mellan 7-10 dagar. Så det tar ett tag att få reda på om man ens får ut sin deposit. Vill inte måla fan på väggen, men det ilar i knät. Det vänstra. Återkommer om jag får mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 På no1poker står det att man ska lira 3000 raked hands för bonusen menar dom 3000 Vip poäng? Om inte vad räknas som en raked hand? MVH Calle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eaSe Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 jaha, då vart man blåst på den här bonusen.. 6h åt helvete. Reggade mig innan 17:30 GMT och fick bekräftat i ett mejl som mottogs den 19:e att jag endast behövde spela 2000 händer för at få bonusen. När jag väl spelat händerna och mejlar supporten får man till svar att det är de nya reglerna som gäller eftersom jag satt in pengar dagen efter sign-up. Svarar på detta mejl med att de bekräftat att de gamla reglerna gällde för mig och att de borde hålla vad de uttryckligen sagt. Bifogade även deras mejl. Fick detta som svar: Dear --------, Thank you for contacting us again. We would like to apologize for the misinformation in our previous emails. According to our system you did not made your deposit the same day that you have sign up for the account. This is a management decision. You did your deposit the day after ,and that has disqualify you for the 2000 played hands. To be eligible for the bonus you need contributed hands. Till now you have 89 contributed hands. Again we apologize for the inconvenience caused to you. For more assistance please feel free to contact us. Best regards, Aislinn (Metropolitan support) Så jag antar att det är helt kört nu... Jag visste att den här bonusen var för bra för att vara sann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne65 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Huvudsaken är ju att Danne65 vet vad 17.30 betyder. Öhhh vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Eftersom Martinspoker support vägrar svara efter mailat fram o tillbaka 5ggr så ber jag om hjälp här!! Deras World Cup soccer erbjudande de hade, om man läste längst ner så stod det att om man samlat ihop 3000 VIP poäng under ca. mitten av December - mitten av Maj OCH att Brasilien eller Sverige vann VM så kunde man byta in sina VIP poäng mot cash. Stämmer det fortfarande? Och är en VIP poäng - en € eller hur mycket är en VIP poäng värt i det här fallet? Det stod ju "To make it even crazier", det hade ju varit ett ganska spännande VM om man kunde vinna €3000 på att Brasilien (eller Sverige...) vann VM... Tacksam för svar!!! Mvh Johan Vad tror du själv? Du tycker inte att 1 VIP = 1 € verkar lite osannolikt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Huvudsaken är ju att Danne65 vet vad 17.30 betyder. Öhhh vad menar du med det? Jag ställde en fråga till dig på sidan 17, och under tiden jag svarade på Myssions fråga så fick jag för mig att du visste vad 17,30 betydde när man pratar om metropolitans bonus, Den meningen bara slank med, inget att bry sig om. Så enkelt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Så jag antar att det är helt kört nu... Jag visste att den här bonusen var för bra för att vara sann. Jag tänker fortsätta ligga på iaf, även om jag håller med om att det ser mörkt ut. Sen är frågan om inte mailet de skickade kan ses som någon form av avtal? Ska höra med syrran som är insatt i juridiska frågor. Tror för övrigt vi körde lite HU eaSe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Eftersom Martinspoker support vägrar svara efter mailat fram o tillbaka 5ggr så ber jag om hjälp här!! Deras World Cup soccer erbjudande de hade, om man läste längst ner så stod det att om man samlat ihop 3000 VIP poäng under ca. mitten av December - mitten av Maj OCH att Brasilien eller Sverige vann VM så kunde man byta in sina VIP poäng mot cash. Stämmer det fortfarande? Och är en VIP poäng - en € eller hur mycket är en VIP poäng värt i det här fallet? Det stod ju "To make it even crazier", det hade ju varit ett ganska spännande VM om man kunde vinna €3000 på att Brasilien (eller Sverige...) vann VM... Tacksam för svar!!! Mvh Johan Vad tror du själv? Du tycker inte att 1 VIP = 1 € verkar lite osannolikt mycket? Är väl bättre att MartinsPoker svara på det än att vi ska gissa. Har snart gått en månad sen de la ut erbjudandet och ingen har fått svar, illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MachoMan Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Vad tror ni om det här: Jag satte in 500$ till Cashierkontot på Metropolitan i god tid innan 17.30 men det är inte det som är problemet. Sen växlade jag bara in 100$ av dom till pokerchips och mejlade supporten när jag trodde jag lirat 2000 händer (saknar några). Då skrev de att jag ska få min $100 bonus (?!?!) när jag spelat klart händerna... Kan dom vara så fräcka att dom bara ger mig 100% bonus på det jag växlade in till chips, alltså inte "my first deposit" ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Har sen tidigare ett konto på MultiPoker och tog då inte del av sign-up-bonusen 20 % max $100 (http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=111192). Är det tillåtet att göra ett nytt konto med samma namn och adress, dvs samma person, och ta del av bonusen då, eftersom jag inte gjort det tidigare? Tacksam för svar. Nej, jag råkade ut för exakt samma sak. Jag fick ett surt svar på min förfrågan där de absolut inte ville ge mig någon Signup bonus. Däremot skulle jag fortfarande kunna ta del av deras extraordinära reload bonusar som kommer, enligt dem, väldigt frekvent. Ja man tackar! Illa! Faktum är att jag epostade MultiPoker i ärendet och fick följande svar: We can advise that you are eligible for the sign up bonus when you download the software from the website promoting MultiPoker, and use the relevant sign up bonus code when creating your account. Since you already have an account you will not be allowed to create another account. However as a sign of good faith, a bonus of $15 has been added to your bonus account. You are required to play 105 raked hands by18-FEB-2006 17:16, as per the release restriction. The amount will then be credited to your real money account. Det tycker jag var schysst ändå (kravet blir alltså 7x rakehands). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Är det någon som vet någon rätt stor och bra bonus på primapokernätverket som går att knäcka på 1/.5 NL och 1/2 FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne65 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Någon som har lirat Full tilt pokers sign up bonus? Är den bra,fattar inte riktigt raken om den är bra eller ej!! Jag lirar 0,5/1 fixed,4 bord, kommer jag att få sitta och nöta till dö dagar med den bonusen Tacksam för svar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Någon som har lirat Full tilt pokers sign up bonus?Är den bra,fattar inte riktigt raken om den är bra eller ej!! Jag lirar 0,5/1 fixed,4 bord, kommer jag att få sitta och nöta till dö dagar med den bonusen Tacksam för svar!!! Kolla in bonuswhores hemsida, där kan du se hur mycket bonusen är värd beroende på vilken nivå du lirar, shorthanded eller fullt bord, NL eller fixed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Så jag antar att det är helt kört nu... Jag visste att den här bonusen var för bra för att vara sann. Jag tänker fortsätta ligga på iaf, även om jag håller med om att det ser mörkt ut. Sen är frågan om inte mailet de skickade kan ses som någon form av avtal? Ska höra med syrran som är insatt i juridiska frågor. Tror för övrigt vi körde lite HU eaSe vad säger hon? Fy fan va ILLA metro. Ska va på dom som fan om dom nekar mig bonus.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 As for the second issue about the deposit bonus, unfortunately you signed up at01/18/2006 18:16. The bonus has been modified at 17:30 GMT 01/18/2006. roligt roligt.... fy fan lust köra in i en bergvägg eller nåt, 4k åt helvete, nästan lika mycke man har i alfa kassa.... mår fan dåligt nu missa skiten med 51 min... Så går det när alla bonushoror på forumet mailar deras support samtidigt. Klart dom ändrar kraven snabbt som attan, precis som Unibet gjorde med sin Highroller-bonus. Jag tyckte deras krav för själva bonusen var ganska tydlig. Det stod klart och tydligt att man bara behövde spela 2000 händer för att få den. Ändå ska alla maila deras support och ställa samma frågor om och om igen.. Vad är det som gäller? Hur många händer måste jag spela? Måste dom vara rakeade? Bla bla bla... inte undra på att dom tog bort den. Det räcker väl med att en person på forumet kontaktar deras support och lägger ut svaret här, eller har jag fel? Väldigt sant. Förstår inte varför folk läser forum om man ändå inte litar på vad som stås. Om två pers skriver "Jag har provat och det fungerar" så borde det räcka. Kan inte alla bara förstå att om alla mailbombar en sida om en bonus ringer det ganska mycket varningsklockor hos sidan. Kortsiktigt tjänar du KANSKE på det genom att vara garanterad bonusen (om support svarar på ditt mail och säger att det är okej). Men då ska man vara väldigt kortsiktig och vara bland dom första Långsiktigt förlorar alla på sånt här mailbombande med exakt samma frågor. Helt klart enig med dig, och varför ska man vara så skeptisk så fort att det finns nått som är bra, varför överdriva ? varför inte bara köra på, hjälpa till, var med att driva och inte bara "suga ur" ? Bonus funkar.... har fått och inget att klaga över... är även med i kampen om en plats till Vegas... Vill någon förklara det här resonemanget för mig. Hela poängen med bonusen är ju för att locka nya spelare till sajten. Sajten har troligtvis själva gjort en konkurrentanalys och kollat upp hur deras bonus står sig om man jämför med andra, så de lär inte tänka "Åh, fan, den här bonusen är "för bra", vi tar bort den...". De är ju skitnöjda om deras bonus är bra, att den skapar stort intresse är ju hela grejen med bonusen... Sedan är det så att i supporten sitter en massa fotsoldater och inte de som tar beslut när det gäller bonusar och annan marknadsföring. Bonusbestämmarna (nytt ord) lär med andra ord inte veta ett nys om hur många som mäjlar tomtarna med moppemustasch i deras indienbaserade callcenter som de har outsourcat möget till. Får det någon reaktion så är det väl isåfall att de lägger ut bättre och tydligare info på hemsidan. Det känns lite som "jag fick punktering när jag körde mot rött ljus igår, ska aldrig köra mot rött ljus igen..." Eller så har jag bara fått det hela om bakfoten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts