Supertequila Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Den senaste tiden har jag spelat sååå dålig poker... Om jag får komma med förslag fr mina egna erfarenheter när det har gått ner så tycker jag att du under en period på två veckor ska spela supertajt. Spela gärna fullring då så att det inte blir för dyr att spela tajt. Det kan hända att dina motståndare kartlagt dig och synar dig oftare än andra. Genom att totalt ändra stil under 2 veckor så kommer du att sätta griller i huvet på dem och när du går tillbaks till din gamla stil så hänger de förmodligen inte med. Dessutom om de spårar dig med PO lr PT så är det bra ibland att se till att statistiken någorlunda förändras till din förmån. Citera
Gekko Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Den senaste tiden har jag spelat sååå dålig poker... Om jag får komma med förslag fr mina egna erfarenheter när det har gått ner så tycker jag att du under en period på två veckor ska spela supertajt. Spela gärna fullring då så att det inte blir för dyr att spela tajt. Det kan hända att dina motståndare kartlagt dig och synar dig oftare än andra. Genom att totalt ändra stil under 2 veckor så kommer du att sätta griller i huvet på dem och när du går tillbaks till din gamla stil så hänger de förmodligen inte med. Dessutom om de spårar dig med PO lr PT så är det bra ibland att se till att statistiken någorlunda förändras till din förmån. Är väl själv lite inne på ditt spår att tighta till mig och även gå ner i nivå för att hitta tillbaks. De där med FR är jag lite osäker på, ett bra förslag dock och jag ska fundera på de. Det största problemet är att alla mina bluffar blir synade. Om jag spelar två händer på exakt samma vis så är de alltid bluffen som blir synade och aldrig när jag har stålet. Lite frusterande, just nu och igår va jag rå tiltad av de En annan sak som gör mig så otroligt irriterad är att folk envisas med att bluffa ut mig i multiway potter med färdiga händer. Fy fan va folk överspelar sin TPNK. En kille igår gjorde en mega C/R på mig och en annan med A Q på brädan A T 3 , Jag höll A K och foldade, den andre hade färgdraget och ställde in. Givetvis höll AQ, TILT!!!! Hur fan spelar folk.... Citera
Grillkrydda Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Gå ner i nivå, ändra inte på ngt som fungerat. Citera
Emilio Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Man ska alltid vara öppen för att justera liret men man ska inte göra det utan grund Citera
beachalban Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 JAG HOPPAS VERKLIGEN att du inte INTE är theearner på prima.. Det hoppas jag verkligen också. Men på crypto. Och med de menas..? så det är du som är The earner? Jag har ju battlat massa med the earner på ipoker. Riktigt sjukt om det skulle vara Gekko. Riktigt sjukt... Citera
brut Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Kanske börja att spela ABC poker ett tag. Det blir svårare för opps att få in sina move på dig då. Citera
rilleg Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Lol, snacka om att vare fel ute brut. Vilka tror du man gör moves på? Maniacsen? those who can, they do. Those who cant they teach Citera
brut Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Det jag menade var att välja ABC-vägen i fler lägen då det kliar i fingrarna, att inte överanalysera, minska readberoende move. Jag menar inte att man skulle spela ABC hela tiden det fungerar inte ens på min nivå(SH 50/100). Det går ju inte att ge något generellt råd anat än "spela bättre", "byt motståndare". Han arbetar ju med det analyserar mm. Citera
brut Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Lol, snacka om att vare fel ute brut. Vilka tror du man gör moves på? Maniacsen? those you can, they do. Those who cant they teach Till vem är det riktat? Citera
rilleg Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Lol, snacka om att vare fel ute brut. Vilka tror du man gör moves på? Maniacsen? those you can, they do. Those who cant they teach Till vem är det riktat? nebbis och gekko Citera
brut Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Lol, snacka om att vare fel ute brut. Vilka tror du man gör moves på? Maniacsen? those you can, they do. Those who cant they teach Till vem är det riktat? nebbis och gekko Som man frågar får man svar Citera
Klyka Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 those who can, they do. Those who cant they teach Hoppas att det inte var en uppmaning att hålla inne med sin kunskap o låta oss fiskar diskutera...? Citera
rilleg Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 those who can, they do. Those who cant they teach Hoppas att det inte var en uppmaning att hålla inne med sin kunskap o låta oss fiskar diskutera...? jo? Nebbis spelar inte o gekko backar rakt ut? Varför vill ni lära er något av dem? vill ni också förlora eller inte kunna spela? Citera
Staahla Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 those who can, they do. Those who cant they teach Hoppas att det inte var en uppmaning att hålla inne med sin kunskap o låta oss fiskar diskutera...? jo? Nebbis spelar inte o gekko backar rakt ut? Varför vill ni lära er något av dem? vill ni också förlora eller inte kunna spela? Ja, undrar varför... En möjlighet skulle ju faktiskt kunna vara att deras ofta genomtänkta teoretiska råd och tips ökar vinsten för läsarna och att de som regel är i linje med råden från de största vinnarna på HSNL-forumet på 2+2. Citera
Gekko Postad 17 September , 2006 Författare Rapport Postad 17 September , 2006 Trots en liten anti-klonk nu på kvällen mot en jävla rikstomte som fick de bästa av mig hela tiden, så kan man ju inte annat än att le... Då de blev en mini-klonk i valet, YES! Citera
rilleg Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 those who can, they do. Those who cant they teach Hoppas att det inte var en uppmaning att hålla inne med sin kunskap o låta oss fiskar diskutera...? jo? Nebbis spelar inte o gekko backar rakt ut? Varför vill ni lära er något av dem? vill ni också förlora eller inte kunna spela? Ja, undrar varför... En möjlighet skulle ju faktiskt kunna vara att deras ofta genomtänkta teoretiska råd och tips ökar vinsten för läsarna och att de som regel är i linje med råden från de största vinnarna på HSNL-forumet på 2+2. du verkar välja looser linjen..... men det är som jag säger... man föds till vinnare och här ser vi att du vill in till förlorar laget Citera
brut Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 those who can, they do. Those who cant they teach Hoppas att det inte var en uppmaning att hålla inne med sin kunskap o låta oss fiskar diskutera...? jo? Nebbis spelar inte o gekko backar rakt ut? Varför vill ni lära er något av dem? vill ni också förlora eller inte kunna spela? Ja, undrar varför... En möjlighet skulle ju faktiskt kunna vara att deras ofta genomtänkta teoretiska råd och tips ökar vinsten för läsarna och att de som regel är i linje med råden från de största vinnarna på HSNL-forumet på 2+2. du verkar välja looser linjen..... men det är som jag säger... man föds till vinnare och här ser vi att du vill in till förlorar laget Snorunge! Sluta med ditt skitsnack. Citera
Staahla Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 du verkar välja looser linjen..... men det är som jag säger... man föds till vinnare och här ser vi att du vill in till förlorar laget lol. Ja, men det är ju faktiskt ganska skönt att slå från underläge. Jag vill också slippa pressen att vinna när jag spelar. Tänk vad skönt att kunna lägga sig till sängs nöjd efter man bara haft lillbacket och verkligen känna att man uträttat något. Lägger man ribban på marken är det svårt att riva. Citera
rilleg Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 ok ok, ironin var kul andra gången men tredje gången pusha jag för hårt.. alla här vet hur mkt jag respekterar nebb o gekko, det var ironi gone to far.. Citera
Klyka Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 lol. Ja, men det är ju faktiskt ganska skönt att slå från underläge. Jag vill också slippa pressen att vinna när jag spelar. Tänk vad skönt att kunna lägga sig till sängs nöjd efter man bara haft lillbacket och verkligen känna att man uträttat något. Lägger man ribban på marken är det svårt att riva. Om man inte gör som jag o gräver sig långt under ribban o sen på nåt mirakulöst sätt gräver sig upp igen.. Nog OT. E de nån som faktiskt är seriös i denna diskussion? Rilleg? Edit, fick svar samtidigt som jag skrev frågan. Phew. Lite orolig vart man. Citera
Myssion Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Lägger man ribban på marken är det svårt att riva. Där har vi framgångsreceptet med stort F. Skriv en bok. Citera
rilleg Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 skämtet starta på msn... det blir alltid fel när folk utifrån börjar beblanda sig... Citera
Verdi Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 skämtet starta på msn... det blir alltid fel när folk utifrån börjar beblanda sig... Ett förslag. Flytta Gekkos, Mats, Rilles och de andras dagböcker till "Avancerade diskussioner" eller nåt så slipper jag läsa av misstag. Citera
Recommended Posts