xentinel Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 ah ok, jag orkade inte titta igenom 20 sidor för att kanske hitta svaret, lite lat kanske men det skulle ta för mycket tid från pokern! Tack, vet du hur den nya versionen funkar i OpenOffice? Citera
Hagbard Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Jag har inte testat, men antagligen inte bättre, eftersom grunden är samma som i de tidigare. Tyvärr. Citera
Poperick Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Är det något man ska tänka på nu när det blir nytt år? Ska man ta bort något man knappat in under 2006 eller något annat för att "nollställa" arbetsboken inför 2007. (vill ju iof ha kvar den tidigare statistken också) I övrigt vill jag passa på att önska ett gott nytt år! Citera
Hagbard Postad 30 December , 2006 Författare Rapport Postad 30 December , 2006 Är det något man ska tänka på nu när det blir nytt år? Ska man ta bort något man knappat in under 2006 eller något annat för att "nollställa" arbetsboken inför 2007. (vill ju iof ha kvar den tidigare statistken också) I övrigt vill jag passa på att önska ett gott nytt år! Det är så att boken klarar "bara" av ett års statistik. Så du får helt enkelt spara den du har och börja på en ny. Citera
Izelmont Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Har precis dragit igång det nya 2007-bladet (Ver: 3.07.0101) och problemen hopar sig direkt . I det gamla bladet från 2006 under fliken Overall, i rutan Overall Money och på raden Cuirrent Bank Roll står min nuvarande bankrulle i $ samt ca i SEK. Jag har fyllt i alla valutor lika tidigare i Settings men.... I ca-rutan står det värdet på bankrullen i $. Har jag missat att ställa in något eller vad tror ni? Det är ju bra att se hur mycket bankrullen är värd i SEK. Citera
Hagbard Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Är det någon som vet var min nya tråd har tagit vägen? Loggade precis in och kan inte hitta den. EDIT: Hittade den just. Den finns här: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=25740 Jag är mycket smickrad över flyttningen Citera
griskotten Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Länkarna för att ladda ned programmet funkar inte längre... posta ny länk/länkar? Citera
griskotten Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Länkarna för att ladda ned programmet funkar inte längre... posta ny länk/länkar? haha hittade sen, ^^ ;D Citera
Poperick Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Jag håller mig kvar i den gamla boken då jag är fullt nöjd med den och inte ser någon anledning till att byra. Jag har dock en fråga: Hur gör man när man spelar sng och man passerar midnatt? Jag har redovisat det i sng fliken på två olika rader men upptäcker då att det under gamestats fliken registras som om jag spelat ytterligare en sng. Hur löser ni detta? Tack på förhand. Citera
CopShootCop Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Får ett 404 fel när jag försöker ladda ner. FIXA!! Citera
Juggler Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Så svårt var det inte att hitta, bara att gå till hans startsida. Här är länkarna Hagbards PokerStats Version 3 Exempelbok upplagd 2006-10-29 Hagbards PokerStats Version 3 exempelbok Citera
Fundamentalisten Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Hej, jag har konverterat min excelfil från Office 2003- till Office 2007-format (jag tror det var det som orsakade problemet). Nu tar varje handling i programmet 10 sekunder, dvs. det går t ex. otroligt segt att spara, ändra något och liknande. Hur kan jag åtgärda detta? Citera
tornis Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 har inte spelat poker på ett par år o har precis återupptagit vinsthemtagningarna, letar efter ett bra excelark för att följa min utveckling. Hade på den gamla goa tiden ett jäkligt bra excelark som jag vet att jag hittade nånstans här på pokerforum. Kan ha varit hagbards men ingen länk ovan fungerar.. någon som har någon länk till ett bra excelark (gärna med så mycket statistik det bara går att proppa in)? Citera
tornis Postad 15 December , 2011 Rapport Postad 15 December , 2011 så fort jag postat hittade jag en fungerande länk, så till den som letar kommer den här: http://home.swipnet.se/hagbard65/zippar/V3_final_5000.rar Citera
Recommended Posts