Gå till innehåll

Hagbards statistik och bokföring i Excel!


Hagbard

Recommended Posts

  • Svars 314
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Är det något man ska tänka på nu när det blir nytt år? Ska man ta bort något man knappat in under 2006 eller något annat för att "nollställa" arbetsboken inför 2007. (vill ju iof ha kvar den tidigare statistken också)

 

I övrigt vill jag passa på att önska ett gott nytt år!

Det är så att boken klarar "bara" av ett års statistik. Så du får helt enkelt spara den du har och börja på en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis dragit igång det nya 2007-bladet (Ver: 3.07.0101) och problemen hopar sig direkt :-).

I det gamla bladet från 2006 under fliken Overall, i rutan Overall Money och på raden Cuirrent Bank Roll står min nuvarande bankrulle i $ samt ca i SEK.

Jag har fyllt i alla valutor lika tidigare i Settings men....

I ca-rutan står det värdet på bankrullen i $. Har jag missat att ställa in något eller vad tror ni?

Det är ju bra att se hur mycket bankrullen är värd i SEK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag håller mig kvar i den gamla boken då jag är fullt nöjd med den och inte ser någon anledning till att byra.

 

Jag har dock en fråga:

 

Hur gör man när man spelar sng och man passerar midnatt? Jag har redovisat det i sng fliken på två olika rader men upptäcker då att det under gamestats fliken registras som om jag spelat ytterligare en sng. Hur löser ni detta?

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 4 years later...

har inte spelat poker på ett par år o har precis återupptagit vinsthemtagningarna, letar efter ett bra excelark för att följa min utveckling. Hade på den gamla goa tiden ett jäkligt bra excelark som jag vet att jag hittade nånstans här på pokerforum. Kan ha varit hagbards men ingen länk ovan fungerar.. någon som har någon länk till ett bra excelark (gärna med så mycket statistik det bara går att proppa in)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...