Johan Axelsson Postad 14 Oktober , 2004 Rapport Postad 14 Oktober , 2004 Nytt partyskin. Inte prövat det själv än, men folk på BW och 2+2 har, och allt har funkat som det förväntas av ett partyskin. (Kanske inte säger så mycket, men cashout har legat på vanliga 3-6 timmar iaf). Länk: http://www.pokernow.com/ * Pill, pill - QoS * Citera
eroz Postad 14 Oktober , 2004 Rapport Postad 14 Oktober , 2004 På partynätverket räcker det väl (alltid?) med att ha fått kort och potten blir rakad, sen spelar det ingen roll om du foldar preflop eller går med till showdown. Läs guiden hur man signar från samma dator på olika partysiter (den finns här inne i onlinepoker någonstans). Citera
Papa Kubo Postad 15 Oktober , 2004 Rapport Postad 15 Oktober , 2004 Såg följande inlägg på BW.com: "Well, after getting rejected the first time, I cleared my computer and registry of all things Party and Intertops and was able to sign up for Pokernow. When I woke up this morning, I had an e-mail to my Party Poker e-mail address (I used separate e-mail addresses, but identical mailing address and Neteller account) saying my account had been frozen for security reasons. When I called the number, the nice PayPro woman from India said they froze my account because I had two Party Poker accounts. Playing dumb, I told her that I didn't think PokerNow was related to PartyPoker. She put me on hold and came back a minute later profusely apologizing, saying that I was right, my new account was at PokerNow, and that she would immediately unfreeze both accounts. She then went through some verification questions and finally told me that I was now a "Preferred Player" and would get faster cashouts at both sites! So to make a short story long, I guess they don't have a problem with having accounts at both Party and PokerNow. Still, it took me about 15 minutes to clear all this up." Nu tycks samma sak ha hänt mig. Fan vad jobbigt. Citera
kydyl Postad 15 Oktober , 2004 Rapport Postad 15 Oktober , 2004 ja fan, det verkar drygt... Förhoppningsvis är det väl ingen fara om man ringer och pratar med dem då, berätta gärna hur det gick Citera
Svinto Postad 15 Oktober , 2004 Rapport Postad 15 Oktober , 2004 Jag skickade ett mail till manager@pokernow.com och frågde om det var tillåtet att ha ett konto hos dem och andra partyskins samtidigt. Svaret: Hi,We do not allow players to have two accounts for the Party Poker and its skins. Sorry about this. Card Room Manager PokerNow.com Citera
Johan Axelsson Postad 16 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2004 Nu får jag snart panik. Ingen fara Kubo. Spela dum och prata dålig engelska bara. Jag signade imorses och har tidigare konto på Party. När Paypro ringde frågade han om jag hade konto på Party, och jag svarade att jag hade det. Han sa att det inte var något problem, fast jag fick inte spela på bägge siterna samtidigt. Citera
kydyl Postad 16 Oktober , 2004 Rapport Postad 16 Oktober , 2004 Hur går det Kubo? Har du fått igång kontona än eller? Citera
Papa Kubo Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Har inte vågat ringa än... UPDATE: Nu har jag ringt. Det tog 12 minuter för dom att förstå vilket användarnamn jag hade. Hejhå. Citera
Papa Kubo Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 om man nu har ett konto på party (empire också för den delen) och vill utnyttja denna bonus.. hur gör man? ska man radera allt som har med party att göra i registret osv och sen hoppas på att dom inte sperrar mitt konto? vilket konto är det dom spärrar isf? party eller det andra? De låser partykontot, vilket betyder att du får ringa till Indien för att få det upplåst. För övrigt kan jag efter lite mailande bekräfta att bonusboken är helt gratis, även om du bor i Sverige. Inga fraktavgifter så långt ögat kan nå. Citera
Svinto Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Så för mig som har plockat ut allt från den andra partysite jag är registrerad på är det värsta som kan hända att mitt konto låses på den siten? Jag löper alltså ingen risk att sätta in 500 dollares för att inte kunna komma åt dessa utan en massa strul? Citera
Papa Kubo Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Nu är jag inte riktigt säker på detta, men som jag förstått det är det samma företag som sköter pengahanteringen åt nästan alla Partyklienter. Får man problem på ett ställe borde det logiskt sett kunna leda till problem på andra ställen. Citera
kydyl Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Men du fick ditt konto upplåst efter att du ringt trots att det tog dem 12 minuter att uppfatta ditt användarnamn eller? Citera
Papa Kubo Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Hehe. Ja, jag tror det. Efter att kvinnan slutligen uppfattat mitt användarnamn bad hon att få ringa tillbaka. Fem minuter senare ringde hon och ville ha namn, personnummer, e-mail, postadress och fyra sista siffrorna på Visakortet. Då jag gett henne allt detta bad hon mig vänta lite, sen kom hon tillbaka och önskade mig lycka till i mitt fortsatta spelandet. "The same to you" svarade jag. Lite senare fick jag tre identiska mail med rubriken "Confirmation of Account Validation". Alltså verkar allting ha ordnat sig. Citera
Henkeman Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Hur är det med utbetalningar? Måste man ha Netteller eller kan man få utbetalat till Visa? Funderar på att slänga in $500, men som student är det lite mycket att ha upplåst. (det står säkert i nån tråd, men jag ligger i sängen med min bärbara, måste ner på stan och fixa fram nån billig optisk mus för det är ett helvete att surfa med den lilla knappen ) Citera
Golddigger Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Okej, en näst sista fråga då. Om man reggar kontot på en ren dator... går det sedan bra att spela ifrån sin riktiga dator (där det inte gick att regga sig) - eller måste man också spela ifrån den rena datorn? Citera
Caines Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Det går bra att spela från di egen dator Citera
Svinto Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Kubo, hur gick det till när ditt konto blev låst? Var det i samband med en insättning eller ett uttag? Citera
Papa Kubo Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Det var direkt då jag signade upp hos Pokernow. (Eller kanske då jag satte in pengar där, men det skedde nästan samtidigt.) Citera
eroz Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Hade inga problem med låsningar vare sig när jag signa upp eller gjorde min deposit. Dock har dom inte ringt än (som dom gjorde när jag signade på empire och multi när jag redan hade ett partyaccount). Citera
Mullansson Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 Fick också mina grejor för någon dag sedan. T-shirten var stor som ett tält och om boken, How to Beat Low-limit 7-Card Stud, skrev J.Hjort -"...jag gillade den så mycket att jag slängde den". Pennan funkade dock jäkligt bra.... Citera
Care Postad 5 December , 2004 Rapport Postad 5 December , 2004 Bara jag som just fick 50$ insatta på mitt PokerNow-konto? Mysigt värre, antar jag. Dear X, PokerNowHelp has just transferred $50 into your PokerNow.com account. Have a good time at the tables. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you. Sincerely Yours, Customer Care Manager PokerNow.com Citera
Henkeman Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Bara jag som just fick 50$ insatta på mitt PokerNow-konto?Mysigt värre, antar jag. Dear X, PokerNowHelp has just transferred $50 into your PokerNow.com account. Have a good time at the tables. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you. Sincerely Yours, Customer Care Manager PokerNow.com Nep, inte fått några $50... och inte boken jag väntar på heller Citera
Svinto Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Bara jag som just fick 50$ insatta på mitt PokerNow-konto?Mysigt värre, antar jag. Jag fick $125. Antar att det har att göra med att man signat upp med shark-koden och då får en extra bonus varje månad beroende på hur många händer du spelat. Kommer inte ihåg detaljerna, men de finns nånstans på bonuswhores forum. Citera
Recommended Posts