Gå till innehåll

SAJT: PokerNow.com


Johan Axelsson

Recommended Posts

Tänkte sätta in runt 400 dollar. Men som sagt jag avstår nog då, det finns ju andra bonus erbjudanden. visserligen tycker jag 30 % är väldigt bra. Och sen en reload på det också. Ähh får väl vänta på ep eller vanliga party.

 

Jo jag läste det Kubo, men hittade inget konkret svar om avstängningar. Det ser ut att funka för folk. Som sagt jag har ju ep, multipoker, party och pokernow- installerat och kan spela på alla.-Playmoney på pokernow.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag öppnade ett PokerNow-konto i morse och har ännu varken fått nåt telesamtal eller nåt konto låst (jag har Party, Empire och Multi sedan tidigare). Har spelat hem sign-up bonusen nu och fortsätter med reload:en senare idag.

 

Jag satte in med neteller och de kör ju en egen telefonverifikation när man öppnar konto där så jag vet inte om det kanske har med det att göra. Pokersajter (eller Pay-Pro i detta fall) kanske litar mer på folk med neteller än de som sätter in med t.ex VISA.

 

Ni som fick era konton låsta, hur satte ni in pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort mitt konto på PokerNOW tidigare, kanske en månad innan bonusen kom... Gjorde då signup, betade av alla partyskins i den vändan.

 

Satte denna veckan in cashen på pokernow-reloaden, clearade bonusen, cashade ut och gjorde en partypokerbonus på själva party. Cashade sedan ut därifrån, inga problem alls.

 

Jag behövde inte certifiera mig på något sätt alls när jag skapade pokernow-kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...