Gå till innehåll

SAJT: PokerNow.com


Johan Axelsson

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

måste ge lite cred till pokernow faktiskt, skulle cleara $100 bonusen förra veckan, den som man bara har en vecka på sig att cleara, 800 händer. klantig som jag var så såg inte jag att den var tidsbegränsad så när jag avslutar vid kl 02.00 på onsdagskvällen med 765 raked hands played. så tänker jag:, aja den clerar jag på söndag. åker bort på torsdagen för att återvända på söndag. loggar in för att cleara den sista delen av bonusen och ser "elapsed" på bonus acountet. då märker jag att bonusen var tvungen att clearas före fredag, aningen frustrerad och förbannad på mig själv slänger jag iväg ett mail och myttar ihop nån historia om att jag varit sjuk och inte kunnat clerat hela bonusen, en fråga om $50 som kompensation blandat med lite smärre hot om att lämna siten för all framtid ledde fram till ett mailsvar med utlovande om $50 kompensation.

tackar, ändå något. trodde faktiskt inte att de skulle bjuda på något sånt.

 

anyway så när jag loggar in idag ser jag ytterliggare $50 på mitt acount om nu detta var från SHARK koden eller om det var nån ytterliggare kompensation vet jag inte. trevligt var det i alla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Är det någon som spelar på Pokernow? De verkar dela multibordsturneringar med Party, vilket är lite konstigt eftersom alla andra Party-skins har egna multibordsturneringar.

 

Är det någon sajt som skulle dela turneringar med "Party" så är det "Now". På pokernowborden står det ju "powered by partypoker" t.ex. Vem vet, dom kanske är mer än bara kompisar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Alltså, har Pokernow varit nere eller? I så fall är mitt förslag att ni mailar supporten, påpekar detta och ber om lite extra tid för att cleara bonusen. Sajten har rykte om sig att ha väldigt bra kundtjänst, t ex var SUPERBOWL-bonusen ursprungligen tänkt att clearas på 24h (!!!) men efter lite påstötningar från någon på 2+2 förlängdes tiden till 72h.

 

Det är lite marigt att kontakta partysajter: ibland hamnar man rätt, ibland hamnar man hos tokarna i Indien. Här är i alla fall två addresser som kan fungera:

manager@pokernowmail.com

jane@blueskieslimited.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, har Pokernow varit nere eller? I så fall är mitt förslag att ni mailar supporten, påpekar detta och ber om lite extra tid för att cleara bonusen. Sajten har rykte om sig att ha väldigt bra kundtjänst, t ex var SUPERBOWL-bonusen ursprungligen tänkt att clearas på 24h (!!!) men efter lite påstötningar från någon på 2+2 förlängdes tiden till 72h.

 

Det är lite marigt att kontakta partysajter: ibland hamnar man rätt, ibland hamnar man hos tokarna i Indien. Här är i alla fall två addresser som kan fungera:

manager@pokernowmail.com

jane@blueskieslimited.com

 

Okej, ska prova och skicka ett mail till dem också.. Skickade ett mail till info@pokernow.com för 1h sen men har dock inte fått nått svar.

 

Man kan ju alltid hoppas att man får några timmar extra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sjukt att jag inte fått något svar på de 4 olika adresserna jag skickat till... :evil:

 

Dåligt!

 

Nja dåligt eller dåligt. Eftersom dom nu fik problem så gissar jag att alla användare skickade minst 1 brev och undrade om samma sak, dom har nog en hög att svara på. Tänk dig själv om du får 50 000 mail på en timma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle ju också kunna förklara varför folk här fått sina konton låsta när man öppnat konton på Party+Pokernow.

 

Men sedan upplåsta igen, eller? Annars blir jag orolig. Jag har precis installerat PokerNow och registrerat mig och är på gång att sätta in lite flis. (Är sedan tidigare registrerad på Empire.) Borde jag låta bli det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle ju också kunna förklara varför folk här fått sina konton låsta när man öppnat konton på Party+Pokernow.

Men sedan upplåsta igen, eller? Annars blir jag orolig. Jag har precis installerat PokerNow och registrerat mig och är på gång att sätta in lite flis. (Är sedan tidigare registrerad på Empire.) Borde jag låta bli det?

Om du får kontot låst är det bara att ringa till supporten i Indien och identifiera dig själv så låser de upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Få se om jag har förstått detta rätt.

 

Om jag signar på pokernow när jag redan har ett konto på party, så låser de mitt kontro på party, men inte det på pokernow? Om jag registrerar mig från en "ren" dator så upptäcker de inte att man har dubbla accounts?

 

Jag har haft problem med den indiska supporten innan när de inte kunde ringa min mobil utan täckning så de låste migg $500-konto. Det tog timmar innan jag fick det upplåst. Vill inte göra om det :roll:

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...