BLIZT Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 hjag behöver en hezt!!! drick inte för mycket...det är inte bra!!!
Momus Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag ska sova nu. Detta är typ ofattbart. Vi ligger i sängen nu och rullar oss i pengar.) Jag hade ju rätt när jag skrev att ni är pokerforums svar på Ennis och Jack i Brokeback Mountain.
Uben Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Haha, för avundsjuk för att känna glädje. Men grattis som fan ändå !!
BLIZT Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 haha jag är inte avundsjuk men jag är iaf dragen son en utter o inte så många vakna på detta ställe
P_kungen Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 GRATTIS!!!! Helt sanslöst Vad händer nu? Läste att du va fysikstudent på chalmers. Hoppa av och leva glidarlivet? Orka plugga för att dra in 17-18k i månaden. Du är ju redan rik! Va ska du göra med pokern nudå? Hoppas se lite stor slaskning iaf! Kan du motivera dig att grinda på som tidigare?
pellepedal Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Grattis! Är det nån som är bakis idag då?
ziddax Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 stort jävla grattis! vilken dunderklonk, den som alla här drömmer om.
thrasher Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Sjukt grattis Mats, och guess what, du har gått i samma klass som mig, och så har vi båda hamnat i pokervärlden och drar in pengar, fan va sjukt! Du kanske minns mig, ettan gymnasiet (din klass), 2 meter lång, vill inte kasta omkring namn för mycket Grattis till dingen, alltid undrat vem som tagit min tur här i livet, NU VET JAG! BASTARD! ;D
-_- Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag bara måste en gång tilll... :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Luap Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Köp eifeltornsaken när ni ändå är där borta!
mbman Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Grattis som f-n Mats! Sponsrar du en pf.nu-turnering med säg 1% av vinstpengarna nu?
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Shit, det är fortfarande sant
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Sjukt grattis Mats, och guess what, du har gått i samma klass som mig, och så har vi båda hamnat i pokervärlden och drar in pengar, fan va sjukt! Du kanske minns mig, ettan gymnasiet (din klass), 2 meter lång, vill inte kasta omkring namn för mycket Grattis till dingen, alltid undrat vem som tagit min tur här i livet, NU VET JAG! BASTARD! ;D I know who u are
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag vill rikta ett FETT tack till alla här på forumet. De flesta svenskar nere i Deauville har ju hejat på de andra svenskarna eftersom jag förut var rätt okänd o så. Har kännts grymt skönt med helhjärtat stöd härifrån. Helt jäkla sjukt liksom Förresten, man ska inte limpa 82d utg med 4 pers kvar va?
OzzzaJa Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 och jag är din bror som gömt sig i somalia hela livet och som du aldrig hört talas om.. hörde att du vann ltie pengar här om dagen.. dela broderligt? nä men ärligt, STORT grattis!
ampixo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 En gång i livet??? Grattis för fan.
DaPine87 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Helt sjukt stort. Hade på känn att du skulle komma riktigt långt efter din fina stack efter dag 1 Vad händer nu då? Sponsorkontrakt? Gå upp i stakes?
Hajzy Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 STORT Grattis! Slösa bara inte bort alla pengar i frankrike nu
Recommended Posts