Chris_ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 sjutk sotort häva grattis baara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BLIZT Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 hjag behöver en hezt!!! drick inte för mycket...det är inte bra!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Momus Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag ska sova nu. Detta är typ ofattbart. Vi ligger i sängen nu och rullar oss i pengar.) Jag hade ju rätt när jag skrev att ni är pokerforums svar på Ennis och Jack i Brokeback Mountain. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uben Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Haha, för avundsjuk för att känna glädje. Men grattis som fan ändå !! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BLIZT Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 haha jag är inte avundsjuk men jag är iaf dragen son en utter o inte så många vakna på detta ställe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlueSWE Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis!!, fan va nice!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 GRATTIS!!!! Helt sanslöst Vad händer nu? Läste att du va fysikstudent på chalmers. Hoppa av och leva glidarlivet? Orka plugga för att dra in 17-18k i månaden. Du är ju redan rik! Va ska du göra med pokern nudå? Hoppas se lite stor slaskning iaf! Kan du motivera dig att grinda på som tidigare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis! Är det nån som är bakis idag då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 stort jävla grattis! vilken dunderklonk, den som alla här drömmer om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Sjukt grattis Mats, och guess what, du har gått i samma klass som mig, och så har vi båda hamnat i pokervärlden och drar in pengar, fan va sjukt! Du kanske minns mig, ettan gymnasiet (din klass), 2 meter lång, vill inte kasta omkring namn för mycket Grattis till dingen, alltid undrat vem som tagit min tur här i livet, NU VET JAG! BASTARD! ;D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snazk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 GRATTIS!!! nice som fan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Stort grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag bara måste en gång tilll... :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 GRATTIS! MÄKTIGT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Köp eifeltornsaken när ni ändå är där borta! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis som fan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis som f-n Mats! Sponsrar du en pf.nu-turnering med säg 1% av vinstpengarna nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Shit, det är fortfarande sant Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Sjukt grattis Mats, och guess what, du har gått i samma klass som mig, och så har vi båda hamnat i pokervärlden och drar in pengar, fan va sjukt! Du kanske minns mig, ettan gymnasiet (din klass), 2 meter lång, vill inte kasta omkring namn för mycket Grattis till dingen, alltid undrat vem som tagit min tur här i livet, NU VET JAG! BASTARD! ;D I know who u are Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag vill rikta ett FETT tack till alla här på forumet. De flesta svenskar nere i Deauville har ju hejat på de andra svenskarna eftersom jag förut var rätt okänd o så. Har kännts grymt skönt med helhjärtat stöd härifrån. Helt jäkla sjukt liksom Förresten, man ska inte limpa 82d utg med 4 pers kvar va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 och jag är din bror som gömt sig i somalia hela livet och som du aldrig hört talas om.. hörde att du vann ltie pengar här om dagen.. dela broderligt? nä men ärligt, STORT grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 En gång i livet??? Grattis för fan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Stort grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Helt sjukt stort. Hade på känn att du skulle komma riktigt långt efter din fina stack efter dag 1 Vad händer nu då? Sponsorkontrakt? Gå upp i stakes? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hajzy Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 STORT Grattis! Slösa bara inte bort alla pengar i frankrike nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts