jackbalsam Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Går både idag och imorrn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Den går 23:45 ikväll. Ett tips är att kolla på Poker.se. Är den omdiskuterade handen med i detta avsnitt btw? Alltså när Mats synar för en stor del preflopp och lägger på flopp? Inte vad jag såg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Ja mobilt Internet borde du köra på. Sitta och spela poker vart fan som helst på din bärbara burk. Kan det bli bättre? Ta med sig datorn och solstolen ut bara och sätta sig på något jävligt soft ställe utomhus och multitabla med en iskall jävla cola brevid sig! Nae jag känner att jag börjar drömma mig iväg lite för mycket nu. Huset i Italien med helfönster och havsutsikt känns förjävla avlägset alltså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Går både idag och imorrn. På tv.nu så står det inget om ept idag.. EuroSport 1830Gooooal! 1845Watts 1915Sumo 2015Fotboll 2045Kampsport 2315Fotboll 2345Watts 0015Motorsport 0100Fotboll (kopierade från tv.nu) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ohmtom Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 I morgon tisdag kl. 23.45-00.45 på Eurosport är det repris. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne980 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Fick detta erbjudande av 3 (student erbjudande dock men kan väl inte skilja så mycket) 199kr/månad med 1 gb download. Maxtaxa 499kr/månad (alltså det blir inte dyrare än så hur mycket man än laddar ner) +645kr för modemet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Fick detta erbjudande av 3 (student erbjudande dock men kan väl inte skilja så mycket)199kr/månad med 1 gb download. Maxtaxa 499kr/månad (alltså det blir inte dyrare än så hur mycket man än laddar ner) +645kr för modemet Finns väldigt bättre erbjudande från många håll. Vart ju nästan mörkrädd av de där siffrorna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne980 Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Fick detta erbjudande av 3 (student erbjudande dock men kan väl inte skilja så mycket)199kr/månad med 1 gb download. Maxtaxa 499kr/månad (alltså det blir inte dyrare än så hur mycket man än laddar ner) +645kr för modemet Finns väldigt bättre erbjudande från många håll. Vart ju nästan mörkrädd av de där siffrorna Tips? Kollar på tex comviq och ja de är lite billigare i månadsavgift (169:-) men om man råkar ladda ner 2gb en månad då hamnar man på 1490:- + 169:- och det låter ju inte superkul att vara så begränsad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 tog bort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Vet inte om jag hinner lira nåt alls denna månaden. Flyttar över det sista från gamla lägenheten just nu. Sen den 23e sticker jag till tyskland igen för att se åttondelsfinalen. Förhoppningsvis mot Equador! Hemma igen 26e... sen är det Juli. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Det är lugnt Mast, du har väl några ören undanlagda så du överlever månaden ut! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Det är lugnt Mast, du har väl några ören undanlagda så du överlever månaden ut! Jo, men jag går runt i ett 24/7-tiltat tilstånd... inte bra för hälsan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Såg reprisen från Deauville´s finalbord. Det var roligt att se dig klonka hem det! Du såg ut som en märklig mix av Phil Laak/Dame Edna och han Link i Zelda spelen. gg wp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Såg reprisen från Deauville´s finalbord. Det var roligt att se dig klonka hem det!Du såg ut som en märklig mix av Phil Laak/Dame Edna och han Link i Zelda spelen. gg wp! Titta på fotboll din idiot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Såg reprisen från Deauville´s finalbord. Det var roligt att se dig klonka hem det!Du såg ut som en märklig mix av Phil Laak/Dame Edna och han Link i Zelda spelen. gg wp! Titta på fotboll din idiot. Man hann väl se bådatvå? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Såg reprisen från Deauville´s finalbord. Det var roligt att se dig klonka hem det!Du såg ut som en märklig mix av Phil Laak/Dame Edna och han Link i Zelda spelen. gg wp! Titta på fotboll din idiot. Lilltilten? Kamma dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Såg reprisen från Deauville´s finalbord. Det var roligt att se dig klonka hem det!Du såg ut som en märklig mix av Phil Laak/Dame Edna och han Link i Zelda spelen. gg wp! Titta på fotboll din idiot. Vad har du för fel då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Kan ni lägga av med fjantinlägg i Mats dagbok, snälla? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Kan ni lägga av med fjantinlägg i Mats dagbok, snälla? YES sir, YES! Angående finalbordet: Mats, vem av dina motståndare hade du mest respekt för minuterna innan finalbordet startat? Hade de några speciella regler för er vid det tv-sända bordet? Typ vilka kläder man har osv osv. Vem av motståndarna vid finalbordet var trevligast? MVH /Fjanten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Hade mest respekt för Ram. Isabelle hade jag spelat mot länge och kände att jag hade övertag emot. Mårtensson fortsatte vara supertight. Jag var rädd att han skulle börja stjäla, han hade sjukt tight image. Regler, ja inga stora loggor fick man ha. De tejpade över loggorna på mina kläder ganska ordentligt tex. Har precis bokat flyg ner till Munchen på fredag. Ska se åttondelen mot Tyskland. Ska bli sjuuuukt skoj. Sitter hemma i Pelles lägenhet nu eftersom mitt eget internet inte kommit!!! Och uppringd verkar inte heller funka bra... dessutom dumt att chansa med nåt uppringt om man ska beställa flygbiljetter för ett par tusenlappar. Fick till slut pröja 3800 för flyg t/r Landvetter-Munchen. Mellanlandar i nån håla i Holland. Hörs igen efter tyskland! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Hade mest respekt för Ram. Isabelle hade jag spelat mot länge och kände att jag hade övertag emot. Mårtensson fortsatte vara supertight. Jag var rädd att han skulle börja stjäla, han hade sjukt tight image. Regler, ja inga stora loggor fick man ha. De tejpade över loggorna på mina kläder ganska ordentligt tex. Har precis bokat flyg ner till Munchen på fredag. Ska se åttondelen mot Tyskland. Ska bli sjuuuukt skoj. Sitter hemma i Pelles lägenhet nu eftersom mitt eget internet inte kommit!!! Och uppringd verkar inte heller funka bra... dessutom dumt att chansa med nåt uppringt om man ska beställa flygbiljetter för ett par tusenlappar. Fick till slut pröja 3800 för flyg t/r Landvetter-Munchen. Mellanlandar i nån håla i Holland. Hörs igen efter tyskland! Tack för svaret. Ha en trevlig resa... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Regler, ja inga stora loggor fick man ha. De tejpade över loggorna på mina kläder ganska ordentligt tex. kan se de framför mig hur tävlingsledarna står med en stor rulle el-tejp och tejpar över allas kläder....är det inte tiltande och framförallt EV- med tejpade kläder? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 På Landvetter nu. FLyger till tyskland om en timme. Direkt efter jag hade bokat biljetterna upptäckte jag att jag hade bokat 23juni-26JULI. TILT. Gick inte avboka eller nåt sånt... och en enkelbiljett hem kostade mycket mer än en t/r. Till slut fick det bli en improviserad resa, tur till göteborg från munchen 26juni och retur till munchen från gbg 19juli. Dubbelt så dyrt nästan... Aja på väg mot åttondelsfinalen nu iaf! Ett missklick och ett halvt inköp fattigare Efter Tyskland kommer det bli sjuuuukt mycket poker! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 omfg KLONK! Hur fick du tag på biljetter så här dags? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brimer Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 omfg KLONK! Hur fick du tag på biljetter så här dags? han är ju V.I.P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts