Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

matsmssa8kb.jpg

 

Skulla va så sjukt kul att se en bild med den mössan som inte är "photoshopad". :lol::lol:

 

Ja, sväng inom Teckomatorp på hemvägen så kan du få låna den Mats, Smilla använder inte den så mycket längre. :)

 

EDIT: Hoppsan, nu inkluderade jag visst bilden i citatet, hade jag ju inte behövt göra... 8-)

 

EDIT2: Photoshop är för mesar, här kör vi Paint för hela slanten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats, i vilket av finalavsnitten (EPT) ser man dig lira mest? 1, 2, 3 eller 4:e?

 

Med tanke på att det bara är 3 avsnitt blir det svårt att se nått av honom i 4e. Man ser honom bara i avsnitt 3 den 17 juni.

 

Hmm, jag införskaffade mig nyligen 4st "days" av EPT MC Final.

För han lirade detta 05 eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats, i vilket av finalavsnitten (EPT) ser man dig lira mest? 1, 2, 3 eller 4:e?

 

Med tanke på att det bara är 3 avsnitt blir det svårt att se nått av honom i 4e. Man ser honom bara i avsnitt 3 den 17 juni.

 

Hmm, jag införskaffade mig nyligen 4st "days" av EPT MC Final.

För han lirade detta 05 eller hur?

 

Om du vill se när han tar hem det så är det ju Deuville från 06 du ska se på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma i Göteborg igen. Var förbi flickvännens föräldrar och hämtade nycklarna till nya lägenheten. Ska köra över lite grejer dit imorrn och förhoppningsvis flytta över alla tunga grejer på söndag. Någon poker blir det nog inte förrän jag har fixat internet i nya lägenheten. Söndagsturneringarna är ett undantag. De ska jag spela oavsett.

 

Alltså, semi-grinden börjar nog igen mån-tis.

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har också en AQ-fråga.

 

170 pers från början. top 20 paid.

 

19kvar.

 

jag ligger på 4:e plats med 19000 i marker.

 

chipleader, 32000 i marker, gör en standardraise på 3bb(blinds 500/1000) och jag synar. har inte spelat så mycket med honom så vet inte om han höjer många händer, har sett honom höja svaga ess dock...

 

 

floppen kommer Q-x-x regnbåge och han pottar. det ligger alltså 12500 i potten och kostar mig 6000 att syna, har då 10K kvar.

här ställer jag medveten om att jag bara får syn av bättre händer egentligen.

 

han synar och visar KK och tar potten.

 

till frågan, AQ är ju en problemhand så när det är chipleadern som höjer och även om det är stor chans att det är en steal så borde jag kanske lägga preflop?

 

när jag väl synat, hur borde jag spelat den på floppen?

 

 

 

 

när trycker du AQ preflop? som ren resteal?

 

 

 

vilket är mest lönsamt, steals eller resteals?

 

samma situation men floppen AQK, vad gör man då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli kul att se dig idag.. Jag har hört talas om stealen med A9s, och sedan läggningen, men hur mkt marker hade du kvar efter stealen? Och före?

 

vänta o se

 

Den är, otroligt nog, inte med på TV vad jag vet...

 

Producenterna kanske inte ville göra Mats till allmänt åtlöje.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli kul att se dig idag.. Jag har hört talas om stealen med A9s, och sedan läggningen, men hur mkt marker hade du kvar efter stealen? Och före?

 

vänta o se

 

Den är, otroligt nog, inte med på TV vad jag vet...

 

Producenterna kanske inte ville göra Mats till allmänt åtlöje.

 

:evil: Dåligt av producenterna!! Riktigt jävla dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats var Deauville din första liveturnering? Du ser lite fiskig ut när du trixar med markerna och kollar på korten faktiskt ;)

 

Nä. Spelade en del på Cosmo i gbg innan. Men i Deauville så satt jag och kollade på tv-apparaterna en hel del. Ser nog lite fånidgt ut pga det.

 

Tilt förresten. Syrran står och pillar med håret rakt i vägen för TVn!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...