Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja mobilt Internet borde du köra på. Sitta och spela poker vart fan som helst på din bärbara burk. :D Kan det bli bättre? Ta med sig datorn och solstolen ut bara och sätta sig på något jävligt soft ställe utomhus och multitabla med en iskall jävla cola brevid sig!

 

Nae jag känner att jag börjar drömma mig iväg lite för mycket nu. :P Huset i Italien med helfönster och havsutsikt känns förjävla avlägset alltså. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta erbjudande av 3 (student erbjudande dock men kan väl inte skilja så mycket)

199kr/månad med 1 gb download. Maxtaxa 499kr/månad (alltså det blir inte dyrare än så hur mycket man än laddar ner) +645kr för modemet

 

Finns väldigt bättre erbjudande från många håll. Vart ju nästan mörkrädd av de där siffrorna :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta erbjudande av 3 (student erbjudande dock men kan väl inte skilja så mycket)

199kr/månad med 1 gb download. Maxtaxa 499kr/månad (alltså det blir inte dyrare än så hur mycket man än laddar ner) +645kr för modemet

 

Finns väldigt bättre erbjudande från många håll. Vart ju nästan mörkrädd av de där siffrorna :shock:

 

Tips?

 

Kollar på tex comviq och ja de är lite billigare i månadsavgift (169:-) men om man råkar ladda ner 2gb en månad då hamnar man på 1490:- + 169:- och det låter ju inte superkul att vara så begränsad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag hinner lira nåt alls denna månaden. Flyttar över det sista från gamla lägenheten just nu. Sen den 23e sticker jag till tyskland igen för att se åttondelsfinalen. Förhoppningsvis mot Equador! Hemma igen 26e... sen är det Juli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg reprisen från Deauville´s finalbord. Det var roligt att se dig klonka hem det!

Du såg ut som en märklig mix av Phil Laak/Dame Edna och han Link i Zelda spelen.

 

gg wp!

Titta på fotboll din idiot.

 

Vad har du för fel då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni lägga av med fjantinlägg i Mats dagbok, snälla?

 

YES sir, YES!

 

 

Angående finalbordet: Mats, vem av dina motståndare hade du mest respekt för minuterna innan finalbordet startat?

 

Hade de några speciella regler för er vid det tv-sända bordet? Typ vilka kläder man har osv osv.

 

Vem av motståndarna vid finalbordet var trevligast?

 

MVH

 

/Fjanten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade mest respekt för Ram. Isabelle hade jag spelat mot länge och kände att jag hade övertag emot. Mårtensson fortsatte vara supertight. Jag var rädd att han skulle börja stjäla, han hade sjukt tight image.

 

Regler, ja inga stora loggor fick man ha. De tejpade över loggorna på mina kläder ganska ordentligt tex.

 

 

Har precis bokat flyg ner till Munchen på fredag. Ska se åttondelen mot Tyskland. Ska bli sjuuuukt skoj. Sitter hemma i Pelles lägenhet nu eftersom mitt eget internet inte kommit!!! Och uppringd verkar inte heller funka bra... dessutom dumt att chansa med nåt uppringt om man ska beställa flygbiljetter för ett par tusenlappar. Fick till slut pröja 3800 för flyg t/r Landvetter-Munchen. Mellanlandar i nån håla i Holland.

 

Hörs igen efter tyskland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade mest respekt för Ram. Isabelle hade jag spelat mot länge och kände att jag hade övertag emot. Mårtensson fortsatte vara supertight. Jag var rädd att han skulle börja stjäla, han hade sjukt tight image.

 

Regler, ja inga stora loggor fick man ha. De tejpade över loggorna på mina kläder ganska ordentligt tex.

 

 

Har precis bokat flyg ner till Munchen på fredag. Ska se åttondelen mot Tyskland. Ska bli sjuuuukt skoj. Sitter hemma i Pelles lägenhet nu eftersom mitt eget internet inte kommit!!! Och uppringd verkar inte heller funka bra... dessutom dumt att chansa med nåt uppringt om man ska beställa flygbiljetter för ett par tusenlappar. Fick till slut pröja 3800 för flyg t/r Landvetter-Munchen. Mellanlandar i nån håla i Holland.

 

Hörs igen efter tyskland!

 

 

Tack för svaret. Ha en trevlig resa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Regler, ja inga stora loggor fick man ha. De tejpade över loggorna på mina kläder ganska ordentligt tex.

 

kan se de framför mig hur tävlingsledarna står med en stor rulle el-tejp och tejpar över allas kläder....är det inte tiltande och framförallt EV- med tejpade kläder? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Landvetter nu. FLyger till tyskland om en timme. Direkt efter jag hade bokat biljetterna upptäckte jag att jag hade bokat 23juni-26JULI. TILT. Gick inte avboka eller nåt sånt... och en enkelbiljett hem kostade mycket mer än en t/r. Till slut fick det bli en improviserad resa, tur till göteborg från munchen 26juni och retur till munchen från gbg 19juli. Dubbelt så dyrt nästan...

 

Aja på väg mot åttondelsfinalen nu iaf! Ett missklick och ett halvt inköp fattigare :)

 

Efter Tyskland kommer det bli sjuuuukt mycket poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...