iremmats Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Spelet avbrutet. Vi kör igen imorrn 19.00.
ColdDeck Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Kul att skottaren SoyUnPez....... Skottare???? Har BR för 10/20...
Skumdum Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Kul att skottaren SoyUnPez....... Skottare???? Har BR för 10/20... va? har du 10000 i rullen?
jacobmal Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Kul att skottaren SoyUnPez....... Skottare???? Har skills för 1/2... fyp
ColdDeck Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Kul att skottaren SoyUnPez....... Skottare???? Har skills för 1/2... fyp Först rånar du mig o sen har du mage att håna mig....
ColdDeck Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Kul att skottaren SoyUnPez....... Skottare???? Har BR för 10/20... va? har du 10000 i rullen? Neee jag kör med dina BR-krav, ett halvt inköp, sen springer jag till mamma om det tar slut.... SSSSSSNNAAARK!!!!!!
iremmats Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 jag postar hhs imorrn. somnar typ nu.
medaljören Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 jag postar hhs imorrn. somnar typ nu. Och du ska vara poker spelare trodde sånna levde på natten o jaga fisk
Skumdum Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Kul att skottaren SoyUnPez....... Skottare???? Har BR för 10/20... va? har du 10000 i rullen? Neee jag kör med dina BR-krav, ett halvt inköp, sen springer jag till mamma om det tar slut.... SSSSSSNNAAARK!!!!!! cranky..?
downtown Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Rolig idé det där med cashgamet, blev lite rörigt bara. Tycker ni ska göra upp innan vilka som ska vara med och ge dem nån dag att boka in det och köra typ den ursprungliga tänkta startlistan med intressanta spelare: Nebbis Iremmats Che Hjort rilleg Jacobmal Beachjoan Macaronis + typ Quasi
Kometen Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Håller med föregående talare.... vart ju inte så mycket penismätar tävling idag som vi hoppats på, då folk kunde hoppa in och ut när dem ville osv Mats, Skrik till imorn så får du amno osv i #iremmats /Simpa
Gekko Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Måste säga att jag är lite besviken över CG:et, dock ska väl SoyUnPez ha en elouge för hans förmåga att liva upp stämningen kring bordet både genom att stoppa in keramiken i mitten samt de dräpande glidningarna i chaten... Min personliga favorit va när Degarbranu raisar soy's BB, var på soy skriver något i stil med "Va Fan!!! Rasiar du min blind igen ställer jag". Nästan hand Degarbranu raisar från knappen, soy insta pushar med drygt 2k Jaja, de va roligt att se. Dock så hoppas jag att ni andra (med vissa undantag, inga nämda inga glömda) släpper lite på den weak-tighta-sten-imagen. Synd att man inte spelar på party längre hade varit kul att vara med...
Zyr Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 det är väldigt underhållande att se 10st 18/12 spelare sitta och slåss om blindsen är väl bara raken som vinner i PF.nu cashgamet?
EL_FishkO Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 det är väldigt underhållande att se 10st 18/12 spelare sitta och slåss om blindsen är väl bara raken som vinner i PF.nu cashgamet? och jacobmal
Toan Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Skulle inte 6-max och samma spelare under hela "matchen" vara roligare?
johansen Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Indeed. Kan man inte surra med partys support och be dem sätta upp ett sh bord med pass?
OzzzaJa Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Dom ska lira 6handed ikväll.. tror det var samma tid, samma plats..
JohnH Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Ett tips är att inte lägga ut lösenordet här på pf innan alla har satt sig!
iremmats Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2006 Backade kraftigt på 3/6 igår medan jag körde PF-gamet. Reparerade det nu på morgonen på 20 minuter drygt. Backade $1200 igår. Plussade $1659 idag. Resultat maj: +$42932
iremmats Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2006 Ok PF-gamet ikväll. Alla PF-människor och andra "kändisar" som vill vara med ska väl iaf få chansen. Vi får väl köra fler än ett bord om det krävs. Meningen är ju dels att vi som spelar ska få spela mot lite kompetent motstånd och sen kunna diskutera händerna. Plus att alla som läser dagböckerna ska få se oss in action mot varandra. Sen är det ju en del weak tighta tomtar som måste sättas på plats Och en del makaroner som måste bluffas bort. Vi ska försöka köra 6-handed ikväll. Det går av nån sjuk anledning inte att skapa 6 handed bord på Party. Antingen får vi byta nätverk eller så får vi ha ett antal personer som blockerar platserna. Hade inte en massa oinbjudna personer satt sig hela tiden hade vi inte haft detta problem Annars tyckte jag det funkade bra igår. Ang lösheten på spelet. Jag och de flesta spela självklart vårt normala spel. Det är vår normala nivån och inga leksakspengar på bordet. Testade precis att skapa private table på Prima. Det funkade mycket bättre. Dessutom måste man skriva in lösenordet när man sätter sig. Så där slipper vi alla problem. Så se till att fixa konton med deg på prima till ikväll!!!!!!
Alexei Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Testade precis att skapa private table på Prima. Det funkade mycket bättre. Dessutom måste man skriva in lösenordet när man sätter sig. Så där slipper vi alla problem. Så se till att fixa konton med deg på prima till ikväll!!!!!! Man kan ha lösenord skyddade bord även på Party. Vet inte hur, men har spelat i sånt med en gäng från en finsk pokerforum.
pendse Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Borde inte party kunna fixa ett par lösenordsskyddade SH-bord? Borde ju gå om man hör med supporten.
Recommended Posts