Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att skottaren SoyUnPez.......

 

 

Skottare???? Har BR för 10/20...

 

va? har du 10000 i rullen?

 

 

Neee jag kör med dina BR-krav, ett halvt inköp, sen springer jag till mamma om det tar slut....

 

SSSSSSNNAAARK!!!!!!

 

cranky..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolig idé det där med cashgamet, blev lite rörigt bara. Tycker ni ska göra upp innan vilka som ska vara med och ge dem nån dag att boka in det och köra typ den ursprungliga tänkta startlistan med intressanta spelare:

 

Nebbis

Iremmats

Che

Hjort

rilleg

Jacobmal

Beachjoan

Macaronis

+ typ Quasi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att jag är lite besviken över CG:et, dock ska väl SoyUnPez ha en elouge för hans förmåga att liva upp stämningen kring bordet både genom att stoppa in keramiken i mitten samt de dräpande glidningarna i chaten...

 

Min personliga favorit va när Degarbranu raisar soy's BB, var på soy skriver något i stil med "Va Fan!!! Rasiar du min blind igen ställer jag".

Nästan hand Degarbranu raisar från knappen, soy insta pushar med drygt 2k :lol:

 

Jaja, de va roligt att se. Dock så hoppas jag att ni andra (med vissa undantag, inga nämda inga glömda) släpper lite på den weak-tighta-sten-imagen.

 

Synd att man inte spelar på party längre hade varit kul att vara med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok PF-gamet ikväll.

 

Alla PF-människor och andra "kändisar" som vill vara med ska väl iaf få chansen. Vi får väl köra fler än ett bord om det krävs. Meningen är ju dels att vi som spelar ska få spela mot lite kompetent motstånd och sen kunna diskutera händerna. Plus att alla som läser dagböckerna ska få se oss in action mot varandra. Sen är det ju en del weak tighta tomtar som måste sättas på plats :D Och en del makaroner som måste bluffas bort.

 

Vi ska försöka köra 6-handed ikväll. Det går av nån sjuk anledning inte att skapa 6 handed bord på Party. Antingen får vi byta nätverk eller så får vi ha ett antal personer som blockerar platserna. Hade inte en massa oinbjudna personer satt sig hela tiden hade vi inte haft detta problem :(

 

Annars tyckte jag det funkade bra igår.

 

Ang lösheten på spelet. Jag och de flesta spela självklart vårt normala spel. Det är vår normala nivån och inga leksakspengar på bordet.

 

Testade precis att skapa private table på Prima. Det funkade mycket bättre. Dessutom måste man skriva in lösenordet när man sätter sig. Så där slipper vi alla problem. Så se till att fixa konton med deg på prima till ikväll!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade precis att skapa private table på Prima. Det funkade mycket bättre. Dessutom måste man skriva in lösenordet när man sätter sig. Så där slipper vi alla problem. Så se till att fixa konton med deg på prima till ikväll!!!!!!

Man kan ha lösenord skyddade bord även på Party. Vet inte hur, men har spelat i sånt med en gäng från en finsk pokerforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...