Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

Ongame går väl också lätt att göra privata bord på? Där kan ni t.o.m. köra 5-handed ju, ännu skojigare.

 

Ska ni köra på Prima måste ni ju bara kolla upp möjligheten att skapa ett "TV-bord" som spelas upp senare där man kan se alla korten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kommer lösen att släppas här oxå så vi som inte ska spela kan titta? Har nämligen inte irc.

 

behövs inte lösen för att titta. en av anlednignarna till att vi bytte nät.

 

haha watching:62 st

 

royalvegas är väl prima?! Hittar iaf inte något iremmats bord där, har kollat både privatetable och vanliga CG bord... lite hjälp, någon?

 

Med nordicbet fungerar det utmärkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer lösen att släppas här oxå så vi som inte ska spela kan titta? Har nämligen inte irc.

 

behövs inte lösen för att titta. en av anlednignarna till att vi bytte nät.

 

haha watching:62 st

 

royalvegas är väl prima?! Hittar iaf inte något iremmats bord där, har kollat både privatetable och vanliga CG bord... lite hjälp, någon?

 

Med nordicbet fungerar det utmärkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

royalvegas är väl prima?! Hittar iaf inte något iremmats bord där, har kollat både privatetable och vanliga CG bord... lite hjälp, någon?

 

Jag hittade det (på nordicbet) när jag tog ALL på private tables! Hittade det inte först då jag tog på CG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

royalvegas är väl prima?! Hittar iaf inte något iremmats bord där, har kollat både privatetable och vanliga CG bord... lite hjälp, någon?

 

Jag hittade det (på nordicbet) när jag tog ALL på private tables! Hittade det inte först då jag tog på CG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...