Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 52 postas här!


QoS

Recommended Posts

Ok, tack för svaret. Hittar inget i cashier ang. bonus status. Reggade ett konto på pokerstars för länge sedan. Har trott att bonusarna går att spela efter varandra när man känner för det. Du har ju rätt i att dom inte erbjuder någon reload just nu heller. Jag tar och kryper tillbaka under min sten om det är ok för alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade tänkt fixa eurobets bonus@600 dollar och jag hade tänkt stanna där ett bra tag. I och med detta så hade jag tänkt grinda på 005/010 nl.

 

Så frågan, hur lång tid tar det att lira till sig bonuset om jag lirar 3 bord samtidigt där avg pot är låt oss säga 2 dollar och avg händer, 50 händer/h

 

0.21*50= 10.5 poäng

 

10.5*573= ca 6000 poäng

 

Om mina uträkningar stämmer att jag måste spela i 573 timmar och då känns det någorlunda idiotiskt att spela denna bonus på den nivån :lol:

 

Edit: skulle vara 21 istället för 10.5, så hälften av ca 573 vilket gör att denna bonus kan vara intressant.

 

Jag spelade den NL50 och 1/2 fixed ochdet gick ganska segt känns som att på lägre nivå än så kan du nog hitta bättre bonusar, kolla efter bonusar där man inte kör poängsystem! ex. på prima eller gamla party

 

Mvh Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Empirebonusen 1-2januari...

 

Dear Johan,

 

Thank you for contacting us.

 

In response to your email, EP2006 is a Deposit Bonus which is available for

all, on the first deposit made between January 1 st , 00:01 AM EST till January

2 nd , 11:59 PM EST 2006. This bonus offers The 100% on the deposit amount up

to $100.

 

For more information go to :- http://www.empirepoker.com/offer/EP2006.htm

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

 

Hima

Poker Customer Care

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan inte nån skriva ner alla härliga 5x -6x bonusarna som finns där ute ny på de här med att bonushora, första bonusen jag tog var martinspoker 200euro och har insett att de är så här jag ska spela poker, att inte spela för bonus känns enbart dumt som jag gjort innan.

 

tänkte gå på bet365s bonus nu, men vilka tycker ni ja ska efter?

 

hoppas de här är rätt ställe att fråga, hör frågan hemma i nån anna tråd hänvisa gärna med en länk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Empirebonusen 1-2januari...

 

Dear Johan,

 

Thank you for contacting us.

 

In response to your email, EP2006 is a Deposit Bonus which is available for

all, on the first deposit made between January 1 st , 00:01 AM EST till January

2 nd , 11:59 PM EST 2006. This bonus offers The 100% on the deposit amount up

to $100.

 

For more information go to :- http://www.empirepoker.com/offer/EP2006.htm

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

 

Hima

Poker Customer Care

 

jag läser på deras sida och blir inte riktigt klok på vad som gäller. Måste man spela 10 * rakade händer inom 10 dagar för att ta bonusen (så fattar jag att det står under bonuserbjudandet) Men under deras "standard promotion offer..." står det att man har 60 dagar på sig. Någon som vet/kan klargöra vad som gäller?

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Empirebonusen 1-2januari...

 

Dear Johan,

 

Thank you for contacting us.

 

In response to your email, EP2006 is a Deposit Bonus which is available for

all, on the first deposit made between January 1 st , 00:01 AM EST till January

2 nd , 11:59 PM EST 2006. This bonus offers The 100% on the deposit amount up

to $100.

 

For more information go to :- http://www.empirepoker.com/offer/EP2006.htm

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

 

Hima

Poker Customer Care

 

jag läser på deras sida och blir inte riktigt klok på vad som gäller. Måste man spela 10 * rakade händer inom 10 dagar för att ta bonusen (så fattar jag att det står under bonuserbjudandet) Men under deras "standard promotion offer..." står det att man har 60 dagar på sig. Någon som vet/kan klargöra vad som gäller?

 

//Matte

 

 

10 ggr rakade inom 10 dar gäller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som spelar på b2b, när man registrerar sig för ett konto på någon av sidorna finns det ett fält där man kan skriva in vem som tipsade om sidan. Om jag då har en kompis som signar upp på t.ex. 24h, och anger mitt användarnamn, får han då samma bonusar + 25 euro eller tas bonusarna helt bort? Tänkte nämligen tipsa mina bonushorande kompisar om att ange mig men jag vill ju inte lura på dem något. Någon som har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som spelar på b2b, när man registrerar sig för ett konto på någon av sidorna finns det ett fält där man kan skriva in vem som tipsade om sidan. Om jag då har en kompis som signar upp på t.ex. 24h, och anger mitt användarnamn, får han då samma bonusar + 25 euro eller tas bonusarna helt bort? Tänkte nämligen tipsa mina bonushorande kompisar om att ange mig men jag vill ju inte lura på dem något. Någon som har koll?

 

Ja du kan skriva in någon där, men jag tror inte du kan utnyttja någon bonus själv då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som spelar på b2b, när man registrerar sig för ett konto på någon av sidorna finns det ett fält där man kan skriva in vem som tipsade om sidan. Om jag då har en kompis som signar upp på t.ex. 24h, och anger mitt användarnamn, får han då samma bonusar + 25 euro eller tas bonusarna helt bort? Tänkte nämligen tipsa mina bonushorande kompisar om att ange mig men jag vill ju inte lura på dem något. Någon som har koll?

 

Här har du svaret. HeyJohan kollade upp det och svaret som han presenterar borde gälla alla b2b-skin. Jag är inte säker på vad svaret blev, men det borde vara att om kompisen anger ditt namn så får du behålla signupbonusar, men din kompis kan inte utnyttja dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...