Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 52 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hmm när jag försöker lägga in pengar till empire med koden EP2006 med NETeller så får ja upp detta meddelande:

 

NETeller Account Already in Use

 

Please note, we do not allow multiple accounts per person. We have detected that you have an active account with one of the poker rooms, supported by the cashier system, which uses this NETeller account. Due to security reasons, you cannot create another account on the shared cashier platform. If you have forgotten your other account name, please contact us.

 

Vad ska jag göra?

Nu provar jag med ett riktigt långskott, men antagligen maximerar du din chans att få svar på den frågan genom att kontakta empires support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara visa, man undrar ju vad de håller på med.

 

"We understand your concern in regards to addition of EPCASHTEN cash out restricted bonus for the deposit that you made to receive EP2006 new promotional bonus offer. Please note that this bonus has been added to your account as per the decision made by our marketing team and Management."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där $10-bonusarna brukar Empire ge till rena bonushoror, kunder som de gärna blir av med (eftersom Empire inte tjänar en cent på dessa kunder).

 

Jag fick själv en sådan där $10-bonus i våras, jag clearade den + följande reload bonus och sedan blev jag bannad för alltid. Det tog ett antal mail till/från supporten innan jag fick veta varför, men det var för att jag bara dök upp när de hade bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har redan tagit ut pengarna och meddelat Empire Poker vad jag tycker om deras beteende.

 

Tycker du skall vara glad om du får någon bonus överhuvudtaget. Vem vet, Empire kanske ändrar villkoren innan du hunnit cleara bonusen...

 

Ändrar villkoren??

'

"This offer cannot be clubbed along with any other deposit / signup bonus offer. "

 

Så står det ju från början.

 

 

Den här $10-bonusen du talar om är som sagt en automatisk bonus som dyker upp av sig själv. Det är ingen på Empire som har suttit och "haha, nu lägger vi in denna bonusen här så att han inte hinner cleara sin EP2006-bonus...", som du anser det så uppenbart vara... Du tittar för mycket på Arkiv X.

 

Jag håller med om att de bör se över sina rutiner här, så att inte sådana missar inträffar, men att sitta och gnälla över Empire's "för jävliga beteende" tycker jag bara är att leta efter vargen bland stenarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där $10-bonusarna brukar Empire ge till rena bonushoror, kunder som de gärna blir av med (eftersom Empire inte tjänar en cent på dessa kunder).

 

Jag fick själv en sådan där $10-bonus i våras, jag clearade den + följande reload bonus och sedan blev jag bannad för alltid. Det tog ett antal mail till/från supporten innan jag fick veta varför, men det var för att jag bara dök upp när de hade bonusar.

 

Det här har jag svårt att förstå.

 

Om Empire inte vill ha bonushoror på sin sajt, så får de väl helt enkelt göra om sina bonusvillkor. Doyle's Room har ju Action Points, där du får poäng baserat på hur mkt stålar du lägger i potten i varje hand, tämligen oattraktivt för bonushoror. Eller så kan man ha accountspecifika reloadbonusar (vilket de ju också har) som bara går ut till spelare som spelar mycket.

 

Att banna spelare som bara följer villkoren är så puckat att jag har svårt att tro på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara visa, man undrar ju vad de håller på med.

 

"We understand your concern in regards to addition of EPCASHTEN cash out restricted bonus for the deposit that you made to receive EP2006 new promotional bonus offer. Please note that this bonus has been added to your account as per the decision made by our marketing team and Management."

 

Alltså, de har gett dig bonusen nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när det gäller $100 bonusen på Empire så har dom lagt till en sign up bonus för mig. Mina rakade händer som jag spelar räknas dock up på $100 bonusen för tillfället, medans det inte läggs till några rakade händer alls på sign up bonusen. Statusen på $100 bonusen är "Bonus pending" och statusen på sign up bonusen är "Elapsed".

 

Någon som vet vad detta innebär? Är det som så att när jag spelat de 1000 rakade händerna så börjar det "ticka" in rakade händer på sign up bonusen?

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att banna spelare som bara följer villkoren är så puckat att jag har svårt att tro på det.

 

Mmm, jag vet men det är sant. Finns många trådar om det från den tiden.

 

Då får jag ju tro dig. Dock vet jag inte varför jag egentligen blir förvånad över att företag kan göra puckade saker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när det gäller $100 bonusen på Empire så har dom lagt till en sign up bonus för mig. Mina rakade händer som jag spelar räknas dock up på $100 bonusen för tillfället, medans det inte läggs till några rakade händer alls på sign up bonusen. Statusen på $100 bonusen är "Bonus pending" och statusen på sign up bonusen är "Elapsed".

 

Någon som vet vad detta innebär? Är det som så att när jag spelat de 1000 rakade händerna så börjar det "ticka" in rakade händer på sign up bonusen?

 

//Matte

 

 

Elapsed brukar betyda att den inte gäller alls. Jag fick elapsed när jag hade tagit ut pengar för nyligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här $10-bonusen du talar om är som sagt en automatisk bonus som dyker upp av sig själv. Det är ingen på Empire som har suttit och "haha, nu lägger vi in denna bonusen här så att han inte hinner cleara sin EP2006-bonus...", som du anser det så uppenbart vara... Du tittar för mycket på Arkiv X.

 

Du tror alltså att bonusar genereras helt automagiskt, utan att någon på empire har kontroll över det? Det är nog du som sett för lite arkivX :D

 

Det är nog ingen slump att väldigt många bonushoror har fått dom här $10 precis när reloadbonusen börjar gälla, Känns som en medveten taktik för att åtminstånde få in en liten slant extra på oss.

Sen håller jag med om att det egentligen inte är mycket att gnälla om, ingen tvingas ju spela där. Det blev totalt en 12X $110. Med den takten so man tjänar rakade på WGC-nätverket så är det ändå mycket bättre än de flesta 10X-bonusar därute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket nätverk har Empire nu?

 

Empire är helt fristående tillsammans med multi. Ganska dött på NL100 (5-6 bord som dör med jämna mellanrum) och uppåt. Inget omaha, inget 7CS.

 

Angående deras bonuspolicy så har det varit såhär sen de startade upp typ, det har alltid rekomenderats att man omsätter bonusen gånger två annars blir man förr eller senare bannad. Inte för att det är så mycket att bry sig om längre men så fungerar det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där $10-bonusarna brukar Empire ge till rena bonushoror, kunder som de gärna blir av med (eftersom Empire inte tjänar en cent på dessa kunder).

 

Jag har utnyttjat en enda depositbonus hos Empire tidigare (maxade inte ens den bonusen). Visserligen spelat måttligt där i övrigt. Vill de inte ha mig får de väl ge fan i att erbjuda mig nya bonusar. Det hade varit ett smidigare tillvägagångssätt jmf med att lägga till en ny myskobonus (som måste clearas först) i efterhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Your username is **** and you have earned VIP646 during last month. This qualifies you for our monthly CashBack bonus. We have credited your cashier account with EUR5.00.

 

Best Regards,

 

Martins Poker

 

 

blev fan lite orolig nu är de där nåt de kör med varje månad? för har ju spelat mot bonusen på 200euro, och kontaktade supporten när jag var klar och de sa de stålarna skulle komma 6jan.

 

men nyss så damp de där ner i mailen så blev fan lite orolig??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...