Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 52 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan rekommendera att registrera sig för första gången hos bet24.com med den värdechecken som föjer med nya numret av Pokermagazine.

sätta in 250 kr bara och få 450 kr nästan direkt , inga rakade händer krävs. 200 kr som ny kund , 150 kr i bonus och 10 euro efter 10 spelade händer om pengar på ett bord.

 

Kan du utveckla det? Är det en bonuskod?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan rekommendera att registrera sig för första gången hos bet24.com med den värdechecken som föjer med nya numret av Pokermagazine.

sätta in 250 kr bara och få 450 kr nästan direkt , inga rakade händer krävs. 200 kr som ny kund , 150 kr i bonus och 10 euro efter 10 spelade händer om pengar på ett bord.

 

Kan du utveckla det? Är det en bonuskod?

 

Ja det står en kod på värdechecken ,

tidningen kostar 39 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkiga nyheter... :(

 

Bet365 gör om sin månadsbonus vid årsskiftet till $50 för 500 rake:ade händer i stället för dagens $100 för 500 rake:ade händer. Det beskedet kom just i ett "Gott nytt år"-mail.

 

Dags att flytta pengarna, med andra ord.

 

Ja, nu tar jag bort mina pengar där iaf. Inte värt mödan för 50 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min polare har precis ägt ett play money bord på empire och han är övertygad och han är lika övertygad att han skulle äga lika mycket i riktig poker. Därav min fråga:

 

Vilken eller vilka sidor erbjuder bonus utan krav på insättning. Har sett sådana här erbjudanden florera men just kan jag inte något. Jar har till och med användt sökfunktionen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min polare har precis ägt ett play money bord på empire och han är övertygad och han är lika övertygad att han skulle äga lika mycket i riktig poker. Därav min fråga:

 

Vilken eller vilka sidor erbjuder bonus utan krav på insättning. Har sett sådana här erbjudanden florera men just kan jag inte något. Jar har till och med användt sökfunktionen :D

 

 

Svar: Se bonustråden...

 

QoS sa jag kunde ta det här så jag hoppas jag gör rätt

 

no depposit requid. Alltså bara skapa ett konto så får du pengarna inom 24timmar.

 

http://www.pokertime.com - $10

http://www.royalvegaspoker.com - $10

http://www.pokerdream.com - $10

http://www.riverbellepoker.com - $10

http://www.purple-lounge.com - $3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SAJT: Empire

BONUS: 15% upp till $100

TYP: Reload

KOD: GET15

KRAV: ?

GILTIGHETSTID: t.o.m. 11 jan 23:59

 

OBS! Bonusen är accountspecifik, vilket innebär att ovanstående kod och villkor kanske inte gäller för just dig. Logga in på ditt empire-account och se efter.

Fick oxå en sånhär fast med 50%. Är det nån som vet var man kan se hur många händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SAJT: Empire

BONUS: 15% upp till $100

TYP: Reload

KOD: GET15

KRAV: ?

GILTIGHETSTID: t.o.m. 11 jan 23:59

 

OBS! Bonusen är accountspecifik, vilket innebär att ovanstående kod och villkor kanske inte gäller för just dig. Logga in på ditt empire-account och se efter.

Fick oxå en sånhär fast med 50%. Är det nån som vet var man kan se hur många händer?

 

På tal om den, går det bra att stacka den med deras månatliga reload om man ändå ska lira där? Någon som provat? Helst vill man ju cleara den månatliga först isof och deposita för get15 såfort man är klar med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm när jag försöker lägga in pengar till empire med koden EP2006 med NETeller så får ja upp detta meddelande:

 

NETeller Account Already in Use

 

Please note, we do not allow multiple accounts per person. We have detected that you have an active account with one of the poker rooms, supported by the cashier system, which uses this NETeller account. Due to security reasons, you cannot create another account on the shared cashier platform. If you have forgotten your other account name, please contact us.

 

Vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle utnyttja Empires generösa nyårsbonus (100% match, cleara inom 10 dagar). Då plötsligt lägger de in en ny bonus på mitt konto som måste clearas före nyårsbonusen, spela 300 rakeade händer för att få $10... vilket gör det ganska klurigt att fixa nyårsbonusen på 10 dagar. Haha, skall sluta spela på Empire för gott om det inte tar bort den där idiotbonusen. Så jävla uppenbart att de lägger in denna skitbonus för att göra det svårare att komma åt nyårsbonusen... som de marknadsfört stenhårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle utnyttja Empires generösa nyårsbonus (100% match, cleara inom 10 dagar). Då plötsligt lägger de in en ny bonus på mitt konto som måste clearas före nyårsbonusen?, spela 300 rakeade händer för att få $10... vilket gör det ganska klurigt att fixa nyårsbonusen på 10 dagar. Haha, skall sluta spela på Empire för gott om det inte tar bort den där idiotbonusen. Så jävla uppenbart att de lägger in denna skitbonus för att göra det svårare att komma åt nyårsbonusen... som de marknadsfört stenhårt.

 

min bonus var jag inte tvungen att ta före nyårsbonusen, den kan jag ta när jag vill (när jag anger koden vid en insättning), så länge man gör det innan den 11. Men de kanske straffar dig extra för att du spelat för lite där;)

 

300 händer tar du ju på ett en timme eller två om du smäller upp fyra SH-bord, nemas problemas, sedan är det bara att ta nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...