gdaily Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Gdaily stämmer verkligen din bokföring? jag såg dig lägga 5000 euro på 15/25 omaha . Men det kanske inte var du... Hej, För 14 dagar sedan ungefär? -3500€ var det (totalt), och nej 15€/25€ Omaha räknas inte in bland dagbokens "småspel", det anser jag vara ganska så högt spel... Dagboken tar hand om småspelet vid sidan om mitt vanliga spel och söndagssatelliterna. Men såg du det så fick du också en instruktion i hur man inte spelar Omaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Vänner, Under studietiden jobbade jag extra på ett företag, där det fanns en person som hinkade i sig 4 liter Coca-Cola per dag. 2 liter på jobbet och 2 liter när han kom hem. Vanlig Coke och ingen light/diet. Jag trodde i min enfald att den personen var ensam om att trycka i sig så mycket läsk. Han är allt annat än ensam om det. era tänder kommer bli gula och sedan frätas sönder för att sedan trilla bort helt helt sjukt onyttigt också! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Sen så är väl 5000E ett maxinköp på PLO och inget att hetsa upp sig för ifall man ser någon torska. När någon i bästa lillsven-stil tiltat iväg 10-20 inköp så börjar det bli värt att ta notis om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Micke_E Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Vi tar tre floppar(dvs turn och river läggs upp tre gånger, varje vunnen det är värd en tredjedel av potten). Björn klonkar allihop såklar. Haha, Björn gör skäl för sitt smeknamn "Mest tur i Sverige" hör jag Sen så är väl 5000E ett maxinköp på PLO och inget att hetsa upp sig för ifall man ser någon torska. När någon i bästa lillsven-stil tiltat iväg 10-20 inköp så börjar det bli värt att ta notis om Jo, lillsven är en härlig lirare. Synd att man ser honom så sällan nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 Gdaily123: raises to 450 Ingeriv: folds Peregon: folds Mrsparker: folds Jensrules: raises to 5250 Gdaily123: is all-in 678.50 Du betalade ju visserligen av stort med dina pocketknektar mot min färg nån hand innan, och dumpade massivt till med min din AK mot min TT, så vid det laget borde du ha respekt för mig och folda på omslaget här. Vad trodde du jag hade liksom? Tack för markerna! Du ska få en jättefin paraply-drink! /Jensrules Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Vänner, Under studietiden jobbade jag extra på ett företag, där det fanns en person som hinkade i sig 4 liter Coca-Cola per dag. 2 liter på jobbet och 2 liter när han kom hem. Vanlig Coke och ingen light/diet. Jag trodde i min enfald att den personen var ensam om att trycka i sig så mycket läsk. Borde man inte gå upp rejält i vikt på sikt om man hinkar i sig så mycket cola? Gdaily är ju efter vad jag sett på de foton som finns här ganska slimmad (för att inte säga deffad... ). Dessutom verkar han ju vara efterfrågad endast iklädd string av vissa damer på forumet vilket är mindre troligt att han skulle vara om han var rejält överviktig... Hög förbränning kanske... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esperit Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Vänner, Under studietiden jobbade jag extra på ett företag, där det fanns en person som hinkade i sig 4 liter Coca-Cola per dag. 2 liter på jobbet och 2 liter när han kom hem. Vanlig Coke och ingen light/diet. Jag trodde i min enfald att den personen var ensam om att trycka i sig så mycket läsk. Borde man inte gå upp rejält i vikt på sikt om man hinkar i sig så mycket cola? Gdaily är ju efter vad jag sett på de foton som finns här ganska slimmad (för att inte säga deffad... ). Dessutom verkar han ju vara efterfrågad endast iklädd string av vissa damer på forumet vilket är mindre troligt att han skulle vara om han var rejält överviktig... Hög förbränning kanske... Bah några kilo hit och dit, Ola kan lätt lägga på sig några kilo och fortfarande vara sveriges sexigaste pokerteoretiker =) Men som ni ser på hans hemsida så är han - som macroman påpekar - fint sagt, deffad. //"Dam på på pokerforum" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Vänner, Under studietiden jobbade jag extra på ett företag, där det fanns en person som hinkade i sig 4 liter Coca-Cola per dag. 2 liter på jobbet och 2 liter när han kom hem. Vanlig Coke och ingen light/diet. Jag trodde i min enfald att den personen var ensam om att trycka i sig så mycket läsk. Vanlig coke är ju faktiskt nyttigare än light-verisionen vid stora intag. Om inte ingridienserna har ändrats på sistonde. Fö, går Coke-intagsminskningen så illa att du skäms över att rapportera det, Gdaily? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Vanlig coke är ju faktiskt nyttigare än light-verisionen vid stora intag. Om inte ingridienserna har ändrats på sistonde. Källa på det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Vanlig coke är ju faktiskt nyttigare än light-verisionen vid stora intag. Om inte ingridienserna har ändrats på sistonde. Källa på det? Tror han snackar om Aspartan eller vad det heter, sockerersättningsmedel som ska framkalla cancer.... .. om man dricker typ 10L om dagen i 5 år. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Vänner, Under studietiden jobbade jag extra på ett företag, där det fanns en person som hinkade i sig 4 liter Coca-Cola per dag. 2 liter på jobbet och 2 liter när han kom hem. Vanlig Coke och ingen light/diet. Jag trodde i min enfald att den personen var ensam om att trycka i sig så mycket läsk. Vanlig coke är ju faktiskt nyttigare än light-verisionen vid stora intag. Om inte ingridienserna har ändrats på sistonde. Fö, går Coke-intagsminskningen så illa att du skäms över att rapportera det, Gdaily? Här i Monte Carlo går det bra, här kostar ju en 33:cl burk 4 Euro, så då blir det max en liter per dag. Hemma har det inte blivit under 2 liter per dag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Satellitspel är väl det enda jag går minus på (en fin ROI på -100% över 2.5 års tid). Har tidigare spelat satelliter på mellan $20-$400, med tanke på mina tidigare resultat är det väl bäst att hålla sig till den nedre regionen? Kanske man ska sätta en gräns för vad satelliterna får kosta per månad? Problemet när jag spelar $20 är att jag inte riktigt tar det på allvar och när jag spelar högre är mitt problem tydligen att jag är en av sveriges sämsta satellitspelare. Kan du komma med något bra tips? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Satellitspel är väl det enda jag går minus på (en fin ROI på -100% över 2.5 års tid). Har tidigare spelat satelliter på mellan $20-$400, med tanke på mina tidigare resultat är det väl bäst att hålla sig till den nedre regionen? Kanske man ska sätta en gräns för vad satelliterna får kosta per månad? Problemet när jag spelar $20 är att jag inte riktigt tar det på allvar och när jag spelar högre är mitt problem tydligen att jag är en av sveriges sämsta satellitspelare. Kan du komma med något bra tips? Läsa Harrington on Holdem, speciellt volym två - shortstackspelet är mycket viktigt i satelliter, då det gäller att hänga sig kvar så länge som möjligt, utan att behöva sikta på vinst (när det är flera lika stora priser). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Hur löser du krocken mellan betsson kryssningen och cryptos sixpack 600gtd som startar 15min efter landgång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 När och var klonkade du 500$ på backgammon? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esperit Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Hur löser du krocken mellan betsson kryssningen och cryptos sixpack 600gtd som startar 15min efter landgång? löser och löser .. jag ser i min kristallkula hur jag och parre bryter oss in på olas konto och slaskar bort den det kan ju hända! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Hur löser du krocken mellan betsson kryssningen och cryptos sixpack 600gtd som startar 15min efter landgång? 3g-kort... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Vanlig coke är ju faktiskt nyttigare än light-verisionen vid stora intag. Om inte ingridienserna har ändrats på sistonde. Källa på det? Tror han snackar om Aspartan eller vad det heter, sockerersättningsmedel som ska framkalla cancer.... .. om man dricker typ 10L om dagen i 5 år. Aspartamet är ju utbytt numer till Sucralose... Det kan inte vara EV- på det direkt... även om smaken blev sämre =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Skymtades inte Gdaily på schlagerfestivalen i lördags? Tyckte jag såg honom sitta i publiken. Sedan såg man honom i bakgrunden i Nerikes Allehanda (det var den jag läste, var väl såklart i fler tidningar, antar jag?) när han stod på Sergels torg medans ett rouletthjul togs bort. (Förövrig såg han lite moloken ut, misstänker att han var på väg att sätta sprätt på lite pengar ) Vilken tomtegubbe, dyker upp lite var som helst. Man vet aldrig var han kommer dyka upp härnäst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Schlagerfestivalen var jag inte på (men det måste vara en riktig dubbelgångare, för det finns faktiskt en tråd om detta på forumet). På Sergels Torg var jag faktiskt, fotade för en artikel på poker.se Wee, jag är på väg att bli en lika stor mediahora som Ken Lennaard Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 gdaily skrev: Jag tar ut segern i förskott, trots att det är 16 man kvar så garanterar jag att jag åker med Martinspoker till WSOP! Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Blev det en plats till WSOP? Själv lyckades man bubbla... 11:e plats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Blev det en plats till WSOP? Själv lyckades man bubbla... 11:e plats Otur... Klart jag klonkade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Grattis till WSOP platsen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Grattis!! Är du känd i staterna? Kan ju bli kanonodds på dej annars!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts