duckstab Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 BB: 14/8. Stjäl ALLTID men jag tror jag kan buffla(bluffa) ut honom ur potten. Party Poker 2/4 Hold'em (8 handed) converter Preflop: Hero is BB with 7c, 4h. 5 folds, Button raises, 1 fold, Hero calls. synar med planen att check-raisa turn Flop: (4.50 SB) 8d, 9s, 8s (2 players) Hero checks, Button bets, Hero calls. Turn: (3.25 BB) 2s (2 players) Hero checks, Button checks. jaha vad fan nu då? River: (3.25 BB) 4c (2 players) Hero bets, Button folds. Final Pot: 4.25 BB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Vad är frågan i handen? BTW, varför inte checksyna river också? Din hand fick ju precis showdownvärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duckstab Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2005 Jag spelade och postade denna hand efter att ha kommit hem från krogen sent igår. Varken spelet eller postningen verkar ju särskilt genomtänkt haha. Kanske måste gå in på mitt konto och kolla om jag har några pengar kvar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Ok, du var förhoppningsvis full när du kom hem från krogen. Syna en steal med 74. Avsikt att vänta och se på floppen. C/r på turn?! Ett tre gator långt blind-defence, med en skräpig hand mot en random hand som iofs kan vara än sämre, men mkt väl kan bli ett monster fram till turn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts