Dahlberg Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Hej, Busen undrade vem som skulle fixa en "allt om nyårslöften"-tråd, fram steg jag, hans riddare i glänsande mjukisbyxa, och fixade såklart en sådan. Mina nyårslöften: Flytta hemifrån börja träna skaffa ny flickvän skaffa jobb gå upp en division i hockey (är domare) jaaa, det var väl allt som jag ska fixa i år på ett eller annat sätt. Kommer fylla på lite under tiden fram till 24 slaget, men efter det så är alla löften skrivna i sten hare bra allihopa Citera
Staahla Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 skaffa ny flickvän Menar du inte "skaffa flickvän" så räknar jag med att din nuvarande inte är registrerad här... Citera
Djens Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Spela in en miljon på nätpoker Citera
Pokertomte Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 skaffa ny flickvän Menar du inte "skaffa flickvän" så räknar jag med att din nuvarande inte är registrerad här... Humor Staahla...hahaha Citera
Nidot Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Klara mig genom sista halvåret på gymnasiet utan att ramla ihop Citera
Pokertomte Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Klara mig genom sista halvåret på gymnasiet utan att ramla ihop Coolt att skita i skolan.. ta tag i ditt liv. Citera
Nidot Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Klara mig genom sista halvåret på gymnasiet utan att ramla ihop Coolt att skita i skolan.. ta tag i ditt liv. Det var just det jag tänkte göra x( Citera
rai Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Klara mig genom sista halvåret på gymnasiet utan att ramla ihop Coolt att skita i skolan.. ta tag i ditt liv. Va skrev han då? henkar på ditt löfte...samma situation, skoltrött, ska börja,,målet är att snitta Vg på resterande kurser. Citera
Pokertomte Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Klara mig genom sista halvåret på gymnasiet utan att ramla ihop Coolt att skita i skolan.. ta tag i ditt liv. Va skrev han då? henkar på ditt löfte...samma situation, skoltrött, ska börja,,målet är att snitta Vg på resterande kurser. Var inte seriös i det jag skrev, känner honom "irl". Citera
Dahlberg Postad 22 December , 2005 Författare Rapport Postad 22 December , 2005 skaffa ny flickvän Menar du inte "skaffa flickvän" så räknar jag med att din nuvarande inte är registrerad här... du får tolka det som du vill Citera
parre Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Skriv 2.0 på högskoleprovet så räcker g i alla gymnasieämnen ändå. Jag skrev bara 1.6 men det fick räcka. Jag borde avlägga en mängd nyårslöften (sluta röka, supa mindre, inte spela full, inte spela för pengar ma ninte har råd att torska, inte låna pengar, inte vara en sån tiltnisse som man är) men jag pallar inte, kommer ändå bara bryta dom. Citera
Pokertomte Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Skriv 2.0 på högskoleprovet så räcker g i alla gymnasieämnen ändå. Jag skrev bara 1.6 men det fick räcka. Jag borde avlägga en mängd nyårslöften (sluta röka, supa mindre, inte spela full, inte spela för pengar ma ninte har råd att torska, inte låna pengar, inte vara en sån tiltnisse som man är) men jag pallar inte, kommer ändå bara bryta dom. Jaha, krävs det "bara" en 2.0'a... undrar varför inte alla gör det? Citera
stitchio Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Ne finns väl inget värre än dom som spelar fulla, ingen som tror på dom endå.. Citera
Dahlberg Postad 22 December , 2005 Författare Rapport Postad 22 December , 2005 kom på en till: Skaffa en tatuering (eller 2, symetri är viktigt ) Citera
psatiw Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Ne finns väl inget värre än dom som spelar fulla, ingen som tror på dom endå.. HAHAHA - snyggt hittat! Citera
diziz Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Låter knasigt och helt meningslöst för vissa, men jag skall stanna upp en stund, en stund då och då, och bara fundera vad tusan jag egentligen håller på med. Citera
parre Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Skriv 2.0 på högskoleprovet så räcker g i alla gymnasieämnen ändå. Jag skrev bara 1.6 men det fick räcka. Jag borde avlägga en mängd nyårslöften (sluta röka, supa mindre, inte spela full, inte spela för pengar ma ninte har råd att torska, inte låna pengar, inte vara en sån tiltnisse som man är) men jag pallar inte, kommer ändå bara bryta dom. Jaha, krävs det "bara" en 2.0'a... undrar varför inte alla gör det? Beror på vad du vill läsa, men skriver du 2.0 kan du ju skita i skolan helt och bara fixa G i allt, du kommer in överallt ändå. 1,6 får man ju passa t.ex. juridik på (tror det var 1,8 på SU när jag sökte) och typ psykologi, det beror ju helt på vad man vill läsa vidare till och hur mkt valmöjligheter man vill ge sig själv i framtiden. För de flesta utbildnignar skulle jag tippa att 1.4-1.5 räcker gott Citera
ji-_-ge Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Klara mig genom sista halvåret på gymnasiet utan att ramla ihop Coolt att skita i skolan.. ta tag i ditt liv. Va skrev han då? henkar på ditt löfte...samma situation, skoltrött, ska börja,,målet är att snitta Vg på resterande kurser. jag hakar också på, har slappat lite för mycket 2 st IG man ska skriva upp under prövningstiden i Januari Citera
TANDEMCYKELN Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Coolt att skita i skolan.. ta tag i ditt liv. Om du är en sådan som kämpar i skolan, så tjänar du på att andra skiter i skolan. Med detta sagt, förstår jag inte ditt resonemang. Själv avger jag inga löften på nyår, då nyår enbart är en fiktiv händelse påhittad av människan. Av samma anledning firar jag inte heller jul, då jag inte är religiös. När jag pluggade, jobbade jag alltid extra under jul och nyår. En massa extrapengar, bara för att någon joppe har hittat på jul och nyår. Det bästa var nog under nyårsskiftet till år 2000. Jag hade en extra lön på 200 kr i timman bara för att vi gick över till år 2000 (plus vanlig storhelgs-OB). Kära nån vad jag skrattade på vägen till banken. Citera
Andersson Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Jag lovar att ta tag i disken nån gång 2006... Citera
Recommended Posts