RuskPer Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Hej Finns det något sätt se statisiken på "Fold to continuation bet" i PokerOffice? / Per Citera
VanMassenhoven Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 varför måste man starta om datorn innan man installerar uppgraderingen? Citera
Bogust Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Någon som vet varför livestatsen i PO2 bara funkar då och då på B2B för mig? Känns som att det är helt slumpmässigt om det ska funka eller inte. Kan tillägga att jag spelar på Red Bet och har senaste versionen av PO2. Citera
Jeg123 Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Jag kommer byta från expekt till ett annat ipoker nätverk. Kommer jag fortsätta och spara händer och dessa kommer synas på min kurva och sånt? Citera
Bogust Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Jag kommer byta från expekt till ett annat ipoker nätverk. Kommer jag fortsätta och spara händer och dessa kommer synas på min kurva och sånt? Jajamen, välj bara "Combine Player Aliases" och länka till ditt nya namn så funkar det. Du kan spela på flera olika nätverk och föra ihop allt i samma databas. Citera
Axix Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Någon som vet om det är möjligt att importera handhistorik från Ladbrokes i efterhand? Citera
morsan Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 har ett problem säg att jag importerar 1000händer så vill jag importera 1000 nya men då försvinner de gamla, vad gör jag för fel? Citera
moffeS Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Nu funkar PO med fulltilts resize bord Citera
double_a Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 jag får PO livetracker att funka till b2b ..men kör 6 bord miniview och det är ju helt ospelbart ? datorn hackar som fan...någon annan som har samma prob? Citera
thefman Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Gjorde backup på en databas och fick .mkz är det normalt? Den filen går inte att importera nu. Vad ska man göra? EDIT: Problemet löst. Jag hade sparat backupen i fel namn tydligen. Den var tvungen att heta valfrittnamn_PO_db_bku.mkz Citera
r3mix Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Vart är Fredrik ? Ser ut som om han inte har visat sitt ansikte på ett tag... Någon som vet varför PO inte vill visa table overlay med stats och allt på Ongame(Bestpoker) ... ser bara potodds ... har statistics enabled på klienten .. kör mysql .. Citera
Gallimatias Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Någon som vet varför PO inte vill visa table overlay med stats och allt på Ongame(Bestpoker) ... ser bara potodds ... har statistics enabled på klienten .. kör mysql .. Jag har fått samma problem på FullTilt. Overlayen visar potoddsen (som jag inte brukar ha på men satte på just för att kolla om den syntes) och spelarnas drag men statistiken kan bara skymtas stundtals. Statistiken dyker upp ibland någon hand, eller en halv hand, och sen försvinner den! edit: Jag ställde in så att statistiken uppdateras efter varje hand och problemet försvann. Citera
hubbahubba Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Frågar väl här med. Funkar overlayfunktionen på primas microbord? nix Citera
Stenulf Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 När jag kör SNG på fulltilt så registreras inte mina stats i live trackern, det står bara ett ? som symbol på mig. Alla andras stats fungerar dock. Hur löser jag detta? Citera
energiverk Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Går det att få fram antalet verkliga timmar man spelat? Spelar man 4 bord i 1 timme så står det att man spelat i 4 timmar (iallafall under fliken performance). Har letat lite överallt men har inte hittat något.. Citera
dlinder Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Är det någon mer som har performanceproblem med Ongameklienten? I mitt fall Redkings. Har jag tre bord uppe går det rätt bra, fyra bord blir väldigt farligt (CPU på 100% ibland, och några gånger har datorn frusit), fem bord är i princip omöjligt. Det kan väl inte vara rimligt med en dator på 2ghz CPU 1gb RAM? Inget monster precis, men vafan, några pokerbord och tracker? Citera
joey_k Postad 19 Maj , 2007 Rapport Postad 19 Maj , 2007 Hej någon som vet om pokeroffice kan användas på Svenska spel? Frågan har säkert varit uppe tidigare men har inte hittat något. Citera
mira Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Chatoptions blinkar hela tiden med PO livetrackern på ipoker, är det någon som vet hur man får bort det innan jag blir galen. Citera
MacDaddy Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 För mig funkar bara trackingen av spelare, alltså jag ser deras stats o de sparas sen oxå. Men jag kan inte kolla in sessioner osv, de finns ingen stans utan de senaste sessionerna den har är från 2006 nånting. Och det från Noble poker bla som jag aldrig spelat på. Citera
Beirut_kid Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 När jag startar PO börjar mina bord hoppa ungefär som mina högtalare gör till drum n bass. Går ej att spela och jag timas ut från borden då jag inte kan göra ett skit pga de häftiga "hoppen" mellan borden. Brukar funka o starta om PO men verkar ej funka längre... var tvugen o avsluta en grym session just!! Ska sägas att ja precis bytt till carlospoker. Hade inga större problem när ja lira på expekt, i grunden ungefär samma klient juh Får felmeddelande nu. Den säger i princip att PO inte funkar om ja inte har chatten på, vilket är mycket märkligt då chatten redan är på. Citera
drbarris Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Funkar PO med svenska spel? Om inte, finns det någon "live-tracker" som funkar med Svenska spel? Tack på förhand! Citera
Erna113 Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Går det att sammanställa statsen från 2 olika nick? ex Nisse1 från FTP o Nisse2 från Partypoker? Citera
Codemaker Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Går det att sammanställa statsen från 2 olika nick?ex Nisse1 från FTP o Nisse2 från Partypoker? Combine Players/Create Alias. En ikon med blå gubbe och grönt plus på Overview-fliken. Citera
Recommended Posts