dlinder Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Fråga gällande pokerstars klient. Har skummat i denna tråd utan att hitta. Går det att få chatfunktionen att fungera normalt med PO2 installerat ?. När det är installerat så blir det dealer everything automatisktm de andra 2 alternativen blir skuggade. mvh PO2 läser ur chatten, därför krävs Dealer: Everything. Citera
hajen Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Fråga gällande pokerstars klient. Har skummat i denna tråd utan att hitta. Går det att få chatfunktionen att fungera normalt med PO2 installerat ?. När det är installerat så blir det dealer everything automatisktm de andra 2 alternativen blir skuggade. mvh PO2 läser ur chatten, därför krävs Dealer: Everything. ok tack för svaret. Undra om det går att stänga av tillfälligt ? Jag menar om man inte kör PO 2 live utan bara har PO2 för lagring av data som man importerar i efterhand. Citera
Flodan Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 ok tack för svaret. Undra om det går att stänga av tillfälligt ? Jag menar om man inte kör PO 2 live utan bara har PO2 för lagring av data som man importerar i efterhand. När du importerar händer i efterhand så kan du ha chatten precis hur du vill, inga problem, då PO2 läser av HH's istället för chatten. Citera
ZizziRoger Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Har en fråga om PO vid använding mot bet365 i primanätverket... Jag vet att man kan klicka i klienten att be den ge mig handhistories för ett visst antal dagar bakåt eller ett visst antal händer, och sedan importera detta till PO... Men finns det något smidigare sätt? Har upptäckt mappen under PO som heter "logger", kan man utvinna någon handhistorik ur dessa filer? Citera
Uppenberg Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 om du använder live trackern så importeras HH direkt när du spelar. Citera
ZizziRoger Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Ja men jag har inte fått livetrackern att fungera... Vet ej varför, har följt råden här med att uppdatera klient och grejer men det fungerar inte... Den hittar inga bord... Citera
Tochi Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Tjena! Jag har ett problem, jag lirar Sng's och mina 2:a platser reggas nästan aldrig i Pokeroffice 2. Väldigt skumt, dom läggs in i systemet att jag spelat en Sng men inte att jag kommit 2:a detta gör att min statistik inte stämmer. Jag har kommit 1:a och 3:a många gånger men sällen 2:a.....och min ITM% blir ju inte riktig då heller. vad kan man göra åt detta??? jag har nyaste updateringen. och jag spelar på Prima. Citera
jojje2k Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Lirar på Pokerstars. Men när jag tar upp ett fönster med livestats så visar den inte mina egna kort och kan därför inte räkna odds och sånt men den räknar ut statsen på motståndarna. Och när jag ska kolla startinghands-statistik så står det typ bara 1500 not shown. Varför??? Hur ska jag göra för att PO ska kunna registrera vilka hålkort jag sitter med? Citera
Bladet__ Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Lirar på Pokerstars. Men när jag tar upp ett fönster med livestats så visar den inte mina egna kort och kan därför inte räkna odds och sånt men den räknar ut statsen på motståndarna. Och när jag ska kolla startinghands-statistik så står det typ bara 1500 not shown. Varför??? Hur ska jag göra för att PO ska kunna registrera vilka hålkort jag sitter med? Har exakt samma problem, snälla någon säg hur man ska göra. Citera
jojje2k Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 En sak till: ska man inte kunna få så att statsen står bredvid spelaren på bordet? Citera
aceace78 Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Får man inte använda Pokeroffice på Party längre?? Fick precis en varning i en pop-up där det stod att jag använde program som gav mej "unfair advantage", och Pokeroffice är det enda program jag använder.. EDIT: Satt och läste på pokerprophecy.com när jag fick pop-upen.. såg att det var förbjudet på party, men jag har inte ens installerat programmet. Antar att dom läst av vilka processer jag hade igång och såg att ordet pokerprophecy dök upp (i internet explorer). Jaja, testar att fortsätta med PO.. man lär väl få en till varning innan man blir avstängd hoppas jag. Citera
jojje2k Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 snälla kan någon svara på varför pokeroffice inte kan "se" vilka händer jag har. Det står inget på startinghands, bara 1567 not shown Pokerstars lirar jag på. Citera
price Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Efter uppdatering av programvaran på B2B hittar inte min PO2 några bord längre. Nån inställningsgrej eller blir det till att vänta på en uppgradering ?? Citera
robbull Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Är det någon som vet hur man får spelarnas statistik att synas om man kör mini-view på primas bord? PO läser av händerna bra, men overlay-statistiken hänger inte med när jag växlar från normal storlek till mini.. tacksam för svar Citera
Toan Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Är det någon som vet hur man får spelarnas statistik att synas om man kör mini-view på primas bord? PO läser av händerna bra, men overlay-statistiken hänger inte med när jag växlar från normal storlek till mini.. tacksam för svar Overlay fungerar inte med mini. Citera
Matte_Maiden Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Efter uppdatering av programvaran på B2B hittar inte min PO2 några bord längre. Nån inställningsgrej eller blir det till att vänta på en uppgradering ?? Samma problem för mig! Citera
p0k3rk1ng Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Efter uppdatering av programvaran på B2B hittar inte min PO2 några bord längre. Nån inställningsgrej eller blir det till att vänta på en uppgradering ?? Samma problem för mig! Samma för mig! Citera
Pilotkillen Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Jaws: Fungerar PO på unibet? Det har gjort det men sedan några dagar tillbaka uppdaterades B2B's programvara och just nu fungerar inte live-trackern på Unibet Citera
Brugge Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 kan man få pengarna tillbaka? Använder det bara till b2b och nu funkar ändå det ändå inte. Citera
Termos Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Skickade ett mail till supporten den 12:e augusti angående fel vid import av HH från OnGame. Fortfarande inget svar...surt! Byter tillbaka till PT snart tror jag... Ett exempel från kvällens sista session som precis avslutats... Jag har spelat 630 händer och PO visar 577.... Jag har vunnit 113 dollars och PO visar 44.6.... Jag får bland annat detta felmeddelande när jag försöker importera HH via fil (Pot/Rake x!=y etc.) istället för livetrackern. Blir ju deprimerad när min BB/100 sjunker fast jag drar in potter (Harry? ) som tidigare. Citera
ZizziRoger Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Börjar bli ganska trött på att inte kunna använda livetrackern nu! Har bet365 något speciellt med sin klient som skiljer sig från resten av prima eller? Folk här säger att det fungerar bra för dom med primanätets klienter, men jag får det omöjligt att fungera med livetrackern på bet365? Någon som vet något? Citera
dekutree Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Uppdaterade Pokeroffice till att köra med MySQL och nu hittar inte programmet hålkort, stats eller nånting.. livetrackern hittar borden osv, men det finns ingen information .. spelar på Pokerstars .. edit: overlayen funkar naturligtvis inte heller Citera
ZizziRoger Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Hänger inte med på varför man kör med MySQL? Någon som vill förklara? Citera
dekutree Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Hänger inte med på varför man kör med MySQL? Någon som vill förklara? Det gör man för att man vill ha snabbare databashantering. Den databashanterare som körs i standard-Pokeroffice är sjukt slö (javas??). Har själv en stenåldersdator som behöver all hjälp den kan få =) Citera
Recommended Posts