HeyJohan Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Nu introducerar vi VIP CashBack Bonus. Kortfattat kan det sägas vara ettt system som ger spelarna tillbaka en del av den intäkt de genererat och utfallet beror på antalet VIP som spelaren genererat. Alla spelar deltar automatiskt i systemet och pengarna betalas ut med automatik en gång per månad. Det kostar inga VIP att få ut bonusen och man måste heller inte ha ett saldo av vare sig VIP eller euro på sitt konto i slutet av månaden för att få några pengar. Priserna i HeyShop kommer inte att påverkas av detta i ett första skede utan ni får se det som att vi helt enkelt ger er lite till. Mer info om VIP CashBack Bonus kommer under dagen. Exakt information kring erbjudandet kommer att gå att läsa på http://www.heypoker.com inom kort. Mvh Johan Citera
AoZ Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Mycket uppskattat! Även om summorna nu var i snålaste laget så ör det absolut bättre än inget alls. Antar också att summorna är inget ni styr över utan det är väl B2B själva som har makten? Citera
punkis Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 GÄller från och med idag eller? Citera
allt Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Gött! Äntligen lite RB! Men gäller det enbart HeyPoker eller hela B2B? Citera
wedo Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Verkar vara alla i 24hnätverket. Iaf best, jamba, 24h och hey etc Citera
allt Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Verkar vara alla i 24hnätverket. Iaf best, jamba, 24h och hey etc Ja okej, bra det! Tack för svaret. Citera
granath Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Grymt bra deal. Jag utgår ifrån att Heypoker har samma som 24h poker vilket gör att man kan dra in 100€-250€ på 0.5/1 bord på en månad utan några större problem. Skillnaden är att på Heypoker mot andra b2b klienter är att man fortfarande har nytta av sina VIP poäng. Om jag inte har missuppfattat något så blir det Heypoker för hela slanten nu. Bonusar på andra klienter blir tämligen ointressanta. Citera
jaroiten Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Bonusar på andra klienter blir tämligen ointressanta.På bonusar brukar man få minst €100 för 2000 VIP, och oftast €200. Med det nya systemet får man endast €20 för 2000 VIP, nuff said imo.. Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 punkis: Gäller till och med retroaktivt för hela december! jaroiten: Vi kommer självklart fortfarande att ha generösa signup-bonusar samt den kommande reload-bonusen med bra erbjudande. Det här ligger ovanpå allt annat. Bonus på bonusen så att säga. Se det som extrapengar Mvh Johan Citera
jaroiten Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 jaroiten: Vi kommer självklart fortfarande att ha generösa signup-bonusar samt den kommande reload-bonusen med bra erbjudande.Det här ligger ovanpå allt annat. Bonus på bonusen så att säga. Se det som extrapengar Mvh Johan Jovisst, är inte negativ till erbjudandet, utan extra pengar är ju alltid sköna. Men att sluta hora bonusar enbart pga detta erbjudande är uteslutet för mig. Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 jaroiten: Ja, där har jag inget att sätta emot Kolla det nyhetsbrev som går ut om ett par minuter och följ länken där för all info: http://heypoker.com/newsletter/archive/2/ Mvh Johan Citera
granath Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag verkar vara dålig på Engelska, vad betyder detta: Any users engaging in gaming activities (including any aid of software) deemed by Heypoker management to be aimed at abusing the VIP CashBack Bonus™ will have their account frozen and funds seized. Citera
mickol Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Om du på något sätt försöker missbruka systemet så fryser de ditt konto, tex ha ett program som spelar åt dig bara för att du ska tjäna VIP-poäng. Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 Precis. Använder du ett program eller på annat sätt försöker tillskansa dig bonus på ett sätt som kan betecknas som ohederligt så kan ditt konto frysas. Mvh Johan Citera
baller Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 tex ha ett program som spelar åt dig bara för att du ska tjäna VIP-poäng. ja för VIP-poäng är ju nästan lika bra som PENGAR... Citera
nysta Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 går det att se hur många VIP man spelat in under december månad? ser ju bara den totala nu. Vill ju inte sluta spela och sen hade man bara 3 VIP kvar till nästa nivå eller nått sånt =) /Daniel Citera
wedo Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 My transactions --> Poker VIP så ska du kunna ändra så du kan se från ett datum till ett annat. Citera
benknackan Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Mycket fint måste jag säga allt som heter bonus osv är alltid välkommet Citera
TigerLou Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 alla är med i denna deal? så det är inget man behöver signa up till? Citera
nevee Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 alla är med i denna deal? så det är inget man behöver signa up till? stämmer bra Citera
Skadast Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 går det att se hur många VIP man spelat in under december månad? ser ju bara den totala nu. Vill ju inte sluta spela och sen hade man bara 3 VIP kvar till nästa nivå eller nått sånt =) /Daniel Stämmer bra... trodde jag. Kollade hur många vips jag hade under denna period igår och upptäckte att jag skrapat ihop drygt 1000 vip-poäng under December... detta trots att jag inte ens spelat 500 händer och sett högst 100 floppar på 0.25/0.50. Tycker det låter skumt, men jag klagar inte. Citera
Pablo0o Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Låter mycket bra. ca €100 extra per månad, helt ok. Citera
aoh Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 All players within the Heypoker are eligible for the VIP CashBack Bonus™. There is no specific activation process and the bonus is paid out automatically on the first of every month Någon som fått sin bonus ännu? Citera
AoZ Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 All players within the Heypoker are eligible for the VIP CashBack Bonus™. There is no specific activation process and the bonus is paid out automatically on the first of every month Någon som fått sin bonus ännu? Nops. undrar oxå när man får den!! Citera
benknackan Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 skulle tippa 16.30 CET ... fick min signup-bonus den tidpunkten på dan ( efter att maila support så) Citera
Recommended Posts