ztoobez Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 kör hårt själv nu sitter med 14k$ på 25-50NL....har haft jätte problem med internet och bredbandsbolaget och sitter hemma hos polaren och lirar.. vafan då! 25-50NL ?!?!?!?!?!??!?! hur hittade du dit så fort?? :-D har du lirat nån annanstans än prima nu i januari? har inte sett till dig rakeracet... Citera
ztoobez Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Lol.. Hur göra när man är tvungen att börja om från 100$.Chansa o skotta lite på 05-1 lr gå så långt som 0.15-0.25 ? Förresten.. FÅr man be om stejk ? ;> Vad jag INTE skulle göra är att ge det ett försök på prima iaf. Spelar liksom ingen roll om du lirar .25-.50 eller .5-1NL. Beror väll lite på vilka tider man kör men annars skulle jag nästan säga att kvaliten på motståndet är nästan det samma. Eftersom spelarvolymen e lite större på .25-.50 så hittar man ju lite fler tomtar men man gör nog bäst i att va försiktig där ändå. Kör den nivån som känns mest bekväm. Jag skulle nog inte sätta hela rullen på ett inköp hur som helst. Citera
fannys Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 vafan då! 25-50NL ?!?!?!?!?!??!?! hur hittade du dit så fort?? :-D har du lirat nån annanstans än prima nu i januari? har inte sett till dig rakeracet... Jag vart sugen att skotta lite efter krogbesöket .... Jag har inte spelat mkt denna månad då jag har problem med internetet men dom som har rakemål är inte heller med på den listan... Citera
fannys Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Kejan, Oki ska hitta storklonken idag på 05-1 då Hur gick din något overlord session på klubben igår sen ? Gilla allin mörkt o sen hitta 2Toff GG Donerade lite..... men vad ska man göra när man känner att det kommer.... Självklart trycker jag med anytwo då... Citera
Mjukis Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 Jag tyckte stämningen höjdes avsevärt när Kejan dök upp framåt halv tre i natt. De första man får höra är "Håll käften Mjukis jävel" Spelet blev med detsamma mycket mer intressant. Tack för inatt lixom Citera
Ariados Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Tomtar.. Poker Stars No Limit Holdem Ring game Blinds: $5/$10 6 players Converter Stack sizes: UTG: $2423 UTG+1: $946.35 CO: $1292 Hero: $1912 SB: $960 BB: $1303.90 Pre-flop: (6 players) Hero is Button with 3 folds, Hero raises to $30, SB raises to $90, BB folds, Hero calls. Flop: ($190, 2 players) SB bets $100, Hero calls. Turn: ($390, 2 players) SB checks, Hero checks. River: ($390, 2 players) SB is all-in $770, Hero calls. Results: Final pot: $1930 SB showed Citera
Mjukis Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 Orka släppa en hand en gång i livet.... Citera
ztoobez Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Tomtar.. Poker Stars No Limit Holdem Ring game Blinds: $5/$10 6 players Converter Stack sizes: UTG: $2423 UTG+1: $946.35 CO: $1292 Hero: $1912 SB: $960 BB: $1303.90 Pre-flop: (6 players) Hero is Button with 3 folds, Hero raises to $30, SB raises to $90, BB folds, Hero calls. Flop: ($190, 2 players) SB bets $100, Hero calls. Turn: ($390, 2 players) SB checks, Hero checks. River: ($390, 2 players) SB is all-in $770, Hero calls. Results: Final pot: $1930 SB showed Vadå?!?! Han får ju hålstegedraget på rivern fan. Klart man ställer liksom Citera
fannys Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag tyckte stämningen höjdes avsevärt när Kejan dök upp framåt halv tre i natt. De första man får höra är "Håll käften Mjukis jävel" Spelet blev med detsamma mycket mer intressant. Tack för inatt lixom jamen hur roligt är det att sitta att vänta på nuts hela tiden... helt klart värt några tusen för att dra ut 20% av gångerna och höja stämningen... Men ska spela seriöst den 27:e iallafall om det blir nåt roligt cashgame och att säga "håll käften Mjukis jävel" e ju standard så det får du vänja dig med tomte... Citera
Mjukis Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2007 jamen hur roligt är det att sitta att vänta på nuts hela tiden... helt klart värt några tusen för att dra ut 20% av gångerna och höja stämningen... Men ska spela seriöst den 27:e iallafall om det blir nåt roligt cashgame och att säga "håll käften Mjukis jävel" e ju standard så det får du vänja dig med tomte... Jag va ärlig, jag tyckte det blev mycket roligare. Orka tycka synd om dig heller, hade det varit... hmm.. vet i fan vem jag hade tyckt synd om egentligen. Citera
fannys Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 mjukis: jag vet att du tycker det e roligt herr ordförande... ariados: tror att funktionen att ändra bordstorlek kommer på prima snart också enligt lite rykten ... mkt trevligt isådantfall Citera
Herman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 9 bord åt gången liksom... ge ma sobril asså... kalispera.. Citera
Herman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Ariados: din tomte.. Finns det nån typ av rounders på STars eller??? Funderer på o stoppe in lite där asså.. o prova lite turneringar o så oxå... Citera
Ariados Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 rounders tror jag ej... men dom har många bra turneringar o sit n goes på alla nivåer =) Citera
Herman Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 meeeh inga rounders eller... ere skiiiiiiiiiiiiiiiiiit.. aja.. får kolla opp thx för info Citera
kartong Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 TTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIÖLLLLLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTT!! NL 0,50-1 jag typ 150 usd på bordet. Hittar KK på första position betar ut 4 får syn av knappen. Big blind slår upp till 12... hmm vet att han är ganska tight av sig så det luktar lite AA men synar och den andra synar oxå. Flop han som reraisa betar ut 25 tvek syn från mig och samma från knappen. turn check från BB jag ställer cirka 110 knappen stek synar med och jag behöver ju inte ens skriva vad som kom på river.......................... :evil: :evil: Citera
totti500 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Rädd jag är lol. Anmälde mig till en mtt på stars i tron att det var en omaha hi turre. 45 minuter in i turneringen som består av 230 spelare märker jag att det handlar om omaha hilo, som jag inte förstår ett dugg av. Jaja bara att gneta på, nu är det 34 man kvar. 1:an har 65k 2:an har 22k average är typ 8k. Jag är 1:an . Citera
totti500 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Rädd jag är lol. Anmälde mig till en mtt på stars i tron att det var en omaha hi turre. 45 minuter in i turneringen som består av 230 spelare märker jag att det handlar om omaha hilo, som jag inte förstår ett dugg av. Jaja bara att gneta på, nu är det 34 man kvar. 1:an har 65k 2:an har 22k average är typ 8k. Jag är 1:an . Säger rätt mycket om ens skicklighet när man lyckas åka ut på 16:e plats efter en sån ledning. Mkt bra Citera
Mjukis Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2007 Tragiskt, hur kan du inte sluta som etta?! Tappade du fokus? Satt inte färgen på rivern? Kom det aldrig? =) Citera
Andersson1 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Du är så stor totti.. du är en haj ibland oss små fiskar... Citera
Herman Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Du är så stor totti.. du är en haj ibland oss små fiskar... OOOH DÄR! smög andersson in ett inlägg!! Bröderna Andersson e just nu kanske norra europas mest anonyma och osynliga poker-spelare.. vad gör ni egentligen? Ere släkt middagar hele ti´n lr? Citera
totti500 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Tragiskt, hur kan du inte sluta som etta?!Tappade du fokus? Satt inte färgen på rivern? Kom det aldrig? =) I ärlighetens namn så hade jag nog aldrig nåt fokus Hade nog galet flyt början och det superduper aggressiva spelet gick hem,, sen när det började närma sig slutet så var det nog så att det fanns ett par genuint duktiga hilo spelare som tackade sin lyckliga stjärna för att de fick en superduperaggrofisk med typ 20% av turneringens alla marker vid sitt bord som de du kunde kamma hem i lugn o ro medans fisken fortfarande inte förstod det här med delning av pott:lol: Citera
Katsouranis Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 är det nån som vet vem maxum e på prima? han e från västervik Citera
fannys Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 är det nån som vet vem maxum e på prima? han e från västervik erik liew snäll gubbe.. Citera
Recommended Posts