CFJLarsson Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Snabb fråga: Kan man TA UT pengar till sitt VISA-kort på Purple Lounge? Självfallet om man då SATT IN sina pengar via sitt VISA-kort... Vissa prima-klienter stödjer EJ denna funktion (Unibet tex) och de är dåliga på ge exakt info om detta i deras hemsidor. Mvh Jocke Citera
conny Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Snabb fråga: Kan man TA UT pengar till sitt VISA-kort på Purple Lounge? Självfallet om man då SATT IN sina pengar via sitt VISA-kort... Vissa prima-klienter stödjer EJ denna funktion (Unibet tex) och de är dåliga på ge exakt info om detta i deras hemsidor. Mvh Jocke Ja. Citera
YTWTM Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Kan man pa nagot vis se hur mycket man far tillbaka pa RB'n? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Kan man pa nagot vis se hur mycket man far tillbaka pa RB'n? Är bara att kolla hur många vip du spelat in, 1 vip är $1 i betald rake Infon hittar du här: Bank-->Your account-->Account-->Play details Uppdateras vanligtvis en gång om dagen, men ej under helgen. Citera
magico Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Går det att skicka pengar till t.ex. en kompis på purple-lounge? Citera
Rille Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Har spelat ett tag och såg nu att jag hade olika gamehistory.dat som tillsammans tog 45 gig. Behövs de för tex PT eller kan man ta bort dem? Citera
pokerfacket Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Går det att skicka pengar till t.ex. en kompis på purple-lounge? min affiliate på purple-lounge hjälper mej att gör sk buddy-transfers. Citera
conny Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Har spelat ett tag och såg nu att jag hade olika gamehistory.dat som tillsammans tog 45 gig. Behövs de för tex PT eller kan man ta bort dem? Du kan ta bort dem så fort händerna är importerade i PT. Jag brukar ta bort den en gång i veckan ungefär. Se till att inte ha igång Purple och ha inte igång importen i PT när du tar bort filerna. Citera
brolija Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Någon som vet om det är RB (Eller VIP poäng) på SnG och Turneringspel? Testade 10+1 Sng igår och det gick riktigt bra, så funderar på att börja lira det på heltid så att säga. Citera
jualia Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Hur tilldelas Vip-poängen contributed eller dealt? Citera
brolija Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Dealt, alltså i varje hand du blir tilldelad 2 kort. Citera
legance Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 contributed är det på prima iofs men iaf Citera
jualia Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Jag vet att rakebacken på prima utgår från contributed och vip-poängen tilldelas utifrån raken...men det behöver egentligen inte svara på min fråga eller?? Citera
jualia Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Jag vet att rakebacken på prima utgår från contributed och vip-poängen tilldelas utifrån raken...men det behöver egentligen inte svara på min fråga eller?? "Hur tilldelas Vip-poängen contributed eller dealt?" Citera
legance Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 du får en VIP för varje dollar du rakar så det är $1 contributed rake och då förstår ni att det ocksä år contributed på VIP-poängen Citera
legance Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 np, om ni glor under play details och det står t.ex 100 VIP så är det alltså att man rakeat $100 och får $50 i CASHBACK om man nu har 50% VIP CASHBACK som de flesta har i guess. Citera
Rille Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Går det att spara gamla notes? Haft problem med klienten som bara stänger ner ibland och tänkte se om det blev bättre om man installerade om klienten. Citera
Poker2007 Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Har just reggat en konto på purple lounge. Sedan när jag loggar in på klienten så måste jag verifera mitt konto genom att svara på ett "skydda lösenordet" fråga. Men när jag skriver in ett svar står det "incorect". Någon som vet felet? Citera
Rille Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Går det att spara gamla notes? Haft problem med klienten som bara stänger ner ibland och tänkte se om det blev bättre om man installerade om klienten. Undrar fortfarande denna men någon mer som har problem med att klienten stänger ner? Tänkte att installera om skulle lösa problemet men icke-. Inga problem med att andra program stänger ner. Citera
Cardshark52 Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Finns det nån VIP shop på purple? isf kan någon vara snäll å länka dit? Citera
Joeduck Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Fick ett mail från purple ikväll, God Jul och Gutt Nytt Ar alla vi pa Purple Lounge stod det, o en ful bild på en tomte som spelar poker med en hund. spamm räknar jag det som klicka gärna på den här länken för att avregistrera mig http://email.purple-lounge.com/_act/get_rcr.php?A14231SONNS53394ACC Citera
skitsystem Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 contributed är det på prima iofs men iaf Har någon källa på att det verkligen är contributed på prima, har hört dealt nämligen Citera
teeeo Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Har även jag just startat ett konto hos Purple, om man ska göra ett uttag. Väljer man bara general withdrawal request om man vill ha sina pengar direkt på sitt konto? Citera
magico Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Är det 16de cashbacken kommer varje månad? EDIT: Dom hade visst kommit nu Citera
Recommended Posts