Gå till innehåll

SAJT: Purple-Lounge.com


Bein

Recommended Posts

  • Svars 347
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Gjorde en withdrawal här för några dagar sedan och när jag mailar dom säger dom att jag får ut pengarna i checkar som redan är skickade . WTF?! tänker jag..

 

Det måste väl gå att avbryta dom så att dom kan skickat det till mitt moneybookers istället?

 

Mailade dom för övrigt för 5-6 timmar sedan och dom har inte svarat. Mycket dåligt tycker jag med så långsam support. Och nu tiltar jag också för att jag är så förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade förut en bra deal på PL men sen införde dom ngt nytt system och jag slutade spelar där, nu började jag några dagar sen och spela HU där ganska mycket.

Får en del VIP poäng. Går dom att byta ut mot pengar? isf vad motsvarar 1 vip poäng i dollar? Eftersom jag spelar 0.25/0.5 så måste jag ha någon sorts rakeback eller nåt för att raken är så brutal där.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Bonusar spelar inte så stor roll, men gärna nån reloadbonus då o då sen spelar jag NL50/NL100 CG samt 5$-15$ SnG. Turneringar brukar jag köra alla möjligt sorters inköp, beroende på hur sugen jag e på att sitta en längre tid eller inte... Thx för svar=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har problem att logga in, nån som har en idé ?

 

Jag laddade ner PL igår och installerade det. När sen frågan om jag har spelat på annan microgamingsida så fyller jag i mitt alias jag har där då står det bara general error ??

Får man inte ha flera primakonton ?

 

Jo man får ha flera prima konton men måsta ha samma nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo man får ha flera prima konton men måsta ha samma nick.

 

 

Mmm....det har jag fyllt i, men verkar inte funka iaf. Har mailat men de verkar inte va så snabba...fått upprepa mitt problem ett par ggr utan positivt resultat :)...Men det löser sig säkert..Tänkte om det fanns någon repsentant från bolaget här som kunde hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen från purple som tittar in här ? ... Fortsatt problem, har tom blivit ännu värre: Nu kan jag inte alls logga in då den säger jag har fel lösen/användarnamn. Förut kom jag iaf till rutan där man skall fylla i alias man har på andra prima sajter. Supporten är inte supersnabb heller.

 

 

har de ingen livechat, kolla på hemsidan, eller så kanske det bara var i pokerklienten.

Hoppas det ordnar sig..Tycker det är en bra sida att lira på , inga problems för mig iaf.

Lycka till i vilket fall som helrs, hoppas att allt löser sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som fattar hur det fungerar att se spelhistoriken? Förut behövde man bara skriva i hur många händer bakåt man ville se. Nu är det nån ny konstig grej där det verkar som man bara kan se en hand i taget elelr något?

Sen kollar jag i PL-mappen och där finns det en "gamehistory.dat" fil men den går typ inte att läsa!

Tar en stund att kolla på 400 händer om man bara kan se en i taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har de ingen livechat, kolla på hemsidan, eller så kanske det bara var i pokerklienten.

Hoppas det ordnar sig..Tycker det är en bra sida att lira på , inga problems för mig iaf.

Lycka till i vilket fall som helrs, hoppas att allt löser sig

 

Inte ordnat sig än :(.... Fick ett mail om att det nu va fixat och de skickade ett lösen som skulle funka. Men när jag fyllde i det stog det att mitt konto va låst.

Har dock blivit kontaktad av en mkt hjälpsam kille här på forumet som har direktkontakt med purple. Så han skulle hjälpa till....så det ordnar sig med största säkerhet alldeles snart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...