Gå till innehåll

All aktivitet

Detta flöde auto-uppdateras

  1. Today
  2. Blev lite irriterad idag, som ni kanske märkte. Längesen jag förlorade så mycket pengar i en sittning. Senast måste ha varit förr förra vintern när jag fortfarande höll på att tjacka och tog cp-skott. Glad att man har lagt av med den skiten i alla fall. Jag sprang förvisso dåligt i första sessionen, men jag hade fan kunnat förlora några bajs in mindre, om jag ska vara helt ärlig. Hämtade ändå igen rätt mycket i nästa session och ännu lite mer i nästföljande - blir ett lillplöss för dagen. Tycker överlag att jag har haft rätt bra mind gejm denna vecka, eller egentligen nästan hela månaden. Är ju fortfarande 14-15 BIs under ev. Resultatet har likväl varit skapligt bra, men det är ändå med rätt mycket mersmak. 15BIs är ju fan 1,5k. Aja, här kommer girafferna för månaden: Min winrate har inte varit särskilt bra på /1. Men jag tror den egentligen är högre. Förmodligen högre än 15 också, i och med att jag spelar bättre när jag springer bra. Men det är bara att kötta in mer händer, så får vi se. Jag har egentligen 44 minuter kvar av mina 5h, men jag känner att jag har lite svårt att koncentrera mig. Imorgon får jag reda på om jag fick praktikplatsen eller inte. Nu känns det fan ändå som att det kanske inte är 0% chans att jag får det. Jag har kanske några procent, trots den värdelösa intervjun. Det hade nästan varit skönare om jag hade haft 0% chans ... Då hade jag inte behövt vara nervös/nojig. Om jag inte får det, ska jag se till att prata med den där killen som fixar dit företag och fråga om han har något annat på g. Är fan livrädd för att inte få någon praktikplats. Tanken är ju att vi ska göra praktiken efter sommaren liksom ... så det börjar bli rätt ont med tid. Att kontakta företag själv verkar snudd på omöjligt. Jag skriver hur det har gått imorgon, oavsett hur det går. Tack för allas synpunkter på intervjuer och sånt! Satt och lirade HU med MissatDrag igen på slutet. Fattar inte varför han envisas med att spela mig HU på flera bord. Han har ju inte en chans liksom. Lär inte ha så mycket självinsikt ... lär inte ha mycket innanför pannbenet överhuvudtaget, han spelar för fan 17/9/3. Det är så gulligt när han försöker spela tillbaka mot mig: Har fan 4160,26 kr i kassan! Och hela 3k på kontot. 😮 Jag vågar ändå inte skotta /2 riktigt än. Men det kommer, ni ska fan få se! Efter denna vecka har jag "lov" i två veckor. Kommer grinda järnet då. Ska få besök av polers sista helgen. Hon har inga pengar, så jag kommer behöva stå för mat, dryck, tågbiljetter och röka osv. Vill skämma bort henne, så typ alla vinster under lovet kommer gå till det. Najs att ha ett konkret mål med spelandet också. 🙂 Skummaste handen för dagen är onekligen denna: Pöss pöss ❤️
  3. För 173 satsade till oddset 2,32 skulle jag nu vid oddset 2.25 få tillbaka 169 vid valet cashout. Bolaget borde ju spela mot mig och jag har ju hittills gjort en vinst med min logik.
  4. Bra värde! 👍 Det är för att spelbolagen vill ha betalt för allt. Stay away! Rättvist värde för 100 kr är: 232 kr / 2,25= 103,11 Vad fick du tillbaka?
  5. trip update?
  6. Undrar om jag har några levande VM-bets kvar, har ju spelat småpengar på en del sajter. Jo, tydligen: * Mbappe vinna skytteligan, 8 ggr pengarna (200 kr) * Sverige till 8-del, 9 ggr pengarna (100 kr).. lol, Nåja, jag får hejja att det blir just Mbappe som sätter punkt för vårt VM-äventyr. Eller att Sverige vinner.
  7. Nån som vet hur ”cashout” fungerar? Jag satte en sällsynt överskottsslant på Paddy Pimblett 12 juli till 2.32 i odds. Nu ger han 2.25. Ändå skulle jag få ut mindre om jag valt cashout. Hur kommer det sig?
  8. Varken Spanien eller Portugal lär ju tänka det är lönt gå vidare
  9. Först ska vi vinna mot Frankrike Sedan ska vi troligen möta Tyskland Sedan tar vi revansch mot Nederländerna Då är vi minsann i semifinal mot Spanien eller Portugal. Vi har en plan! Jag ser inget som kan gå snett med denna!
  10. Snyggt! Vore kul att se en HU graf, du är ju trots allt svenska spels cumicon har jag hört! Angående AK44 handen på K82 T. Skulle det vara någon nytta med att själv potta turn, om du ändå gii när han bettar pot? Tänker att med så låg spr (2.2) så får du ju in nästan alla pengar ändå om du pottar, du kan denya equity, och om han i det fallet höjer så får du väl in det mot en svagare range än om du x/r. Och om det skulle gå x/x turn så skulle en del rivers vara en jobbig hero call när du har 0 straight blockers.
  11. Fy fan vilken session -10BIs. Inte ens nära i en enda jävla hand.
  12. Den var ju oväntad. Han 3b 32% bvb, men han har det fan alltid när jag synar. Och sen får man KK igen. Oväntat att FI hade AA. Jag borde väl fan bara vika turn där. När 34/8 håller på och dummar sig är det väl ofta 2p och sets. Vi får se om jag kommer torska allt plöss jag har denna vecka idag ...
  13. Jag måste fan börja check/folda mer när jag inte träffar. Blir bara att man bränner minst ett halvt inköp i varje hand då de ändå inte kommer folda.
  14. Självklart ska inavlet ha AA när jag har KK. Det måste vara så jävla svårt att spela när man springer i god mode i varje hand alltså ...
  15. Ska man kanske rejsa flopp? I och för sig vill jag att han ska bluffa bort hela sin stack ... mina notes är: "foldar aldrig mot 4b; spewig somm fsn; bluffig som fan 3b m Q högt inge equity; jam över 3b m 99 wpwpwpwp; alltid syna hans jam m TT+ open 98o btn; går inte att bluffa öht, m´måste vänta på bra hand; skjuter ALLTID tredje kulan ofta m bluff; synar ALLT, viker aldrig; open 52s bvb oop; öppnar alltid sb vs oss 5x å med allt möjligt jävla skit; open KTo bvb oop å call massiv 3b å call 1/2 cb på AQ3fd wpwpwpwp" lol
  16. Well played sir! Sämsta jävla regen på /1. Läcker som ett soll mot honom också för han har fan aldrig foldat i hela sitt liv. Hela denna session är 3b bet bet check/fold eller 3b bet bet fi jammar och jag viker. De kan liksom inte folda. Är därför min redline är så jävla mycket sämre på /1 än på /0,5. Kan jag snälla få träffa en jävla hand nu eller? Man får å andra sidan alltid betalt. Fast då måste man ju faktiskt ha händer.
  17. Förstår tanken med det! Testa nästa gång du får möjlighet att ställa frågan: "Hur skulle du känna inför att rapportera till mig om sex månader, när jag är din chef?"
  18. Kommer gå plus
  19. Ska spela två bord 0.02/0.05c omaha på stars på 600ug syra, hur mycket tror ni jag kommer upp i? 100kr stoploss
  20. Hur var det när dom hade 32 lag? Var det åtta grupper där dom två bästa i varje grupp gick vidare?
  21. Igår
  22. Ganska sjukt sagt på en intervju så förstår om du blev cuttad Marre. Lek med lite retoriska alternativ så tror jag på bättre framgång. ❤️
  23. Asså jag tycker ändå att mina frågor var relevanta. Om de skulle använda ngt språk/framework jag inte kan, så hade jag ju börjat plugga på det nu. Men det var inget nytt för mig som krävdes. Okej, den andra frågan va nog dålig.
  24. Var på intervju för något år sen och ställde rätt mycket frågor lite med inställningen att de skulle sälja in jobbet till mig och inte tvärtom men baserat på feedbacken gav man bara intrycket av att inte vara tillräckligt intresserad och de mellanchefer som anställer vill väl också åt känslan av att de sitter på något man vill åt. Engagemang i frågorna absolut men se till att de är långt inom intervjuarens comfort-zone. Minns att jag ställde frågan: "berätta om din ledarstil" och där var nog loppet kört.
  25. Jo möjligt med frågor, men sen erkände han ju att det var för att verka intresserad vilket jag ofta antar är fallet? Blir nog mindre bra om man ger svaret att man är dålig på det. Du har nog säkert rätt att det är bra i teorin, men sen vet jag inte om det bara framstår som konstigt / krystat många gånger. Yrkesvana att sniffa non sens
  1. Ladda in mer aktivitet
×
×
  • Skapa nytt...