Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Mmmm LITE lättare när man är "The Worlds Greatest Martial Artist"
  2. Mm man vet ju att såna där artiklar i princip aldrig blir jättebra men just att de skrev att man kan behärska turmomentet var något helt nytt
  3. Haha jävlar så sjukt likt det blev när man klistrade in Defleshedvideon precis under!
  4. Aldrig hört talas om dem. För mycket åt hardcore-hållet för att jag ska uppskatta det men tack ändå Trodde först du hade rotat fram heliga Defleshed med djuret Matte Modin på trummor och tänkte "wow, plötsligt händer det, en pojke blev till man" men attans... Ursäkta den dåliga synken på ljudet men jag hittar ingen annan version.
  5. Dessa vakter...när jag kom hem från Thailand fick jag reda på att min kompis blivit misshandlad av vaktcrewet på Cardinal här i Helsingborg. På med handklovar och ner med honom i källaren med orden "nu ska du få så jävla mycket stryk". Om inte det vore sjukt nog att det överhuvudtaget händer i fina gamla hederliga Sverige så har EXAKT samma sak hänt en bekant. Även han på Cardinal alltså.
  6. "Killarna berättar att pokerproffs i regel är duktiga på att utnyttja tur- och skicklighetsmomentet i spelet." OMG lär mig SNÄLLA!!
  7. Stod väl här nånstans? Nu kommer jag inte ihåg iofs...1 mars?
  8. Bönor är både gott och nyttigt men ryktet de har om sig stämmer ju. Man ska ta det väldigt lugnt med portionerna om man inte har lust att gå runt med gasmask dagen efter...
  9. Oj oj, ska inte moderatorer föregå med gott exempel?
  10. Hehe tur du fake-editerade så jag slapp såga dig!
  11. Läs bruksanvisningen för ironi.
  12. Svårt när han inte spelar några händer dock
  13. Inte för att det har minsta relevans men jag kan iaf förtydliga att jag inte har något emot Jman, tvärtom. Menade bara att han ändå inte är känd som någon actionlirare typ Antonius.
  14. Nu har ju iofs just Jman varit med redan och dessutom tydligen spelat som sjukaste überniten. Antonius och Illari är ju sjukt givna iaf, speciellt om de sitter vid samma bord
  15. Äh vafan, gör nu det och glöm inte att ta bilder
  16. Hehe ty ty Hm inte sett det där heltok. Men det vill jag antagligen inte heller. Alltså det som nog var ännu sjukare med den där matchen med Miller var ju att han blir nedtagen direkt efter det där! Han försvarar sig tillochmed medan motståndaren försöker få in slag eller nåt. Jag visste att det skulle hända något äckligt men hann inte ens se de i matchen så när de ligger där o brottas skriker plötsligt Joe Rogan "STOP THE FIGHT" Varken domaren eller fightern hade märkt nåt...
  17. Ska inte ens kolla den Igår spelades det poker med lite polare. Mycket trevligt. Delade HU för tredje gången i rad (not so hidden brag...) Öl, någon drink och lite Buzz på det så var kvällen fulländad. Knappt bakis idag tror jag så det blir nog gymet men ingen utgång känns det som. Ska nog se Real mot Valencia hemma! Kanske grind sen??!?!?!?!?!?!?
  18. Bara att +1a! Lägg inte ner för all del, vi tror på dig babupa!
  19. Corey Hill sparkar...ADFJKLADJLKFJADFLAFlkADFOPAFNFNN
  20. Kul att snubben sprang DIREKT när iraniern bara hade ställt sig i nån karateställning Då hade jag nog fan också vågat springa efter nästan. Han har nog kollat på en del filmer av Bruce Lee när han kom till USA
  21. Jag har skjutit upp att se Corey Millers match från UFC Fight for the Troops till nyss. FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN OMFG...Så nu är jag klar. Eller vänta nu...FYFAN FJAKFJALDKJFLA FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN OMFG :shock: :evil:
  22. Jättefint hotell för priset och jättefin strand ja. Instämmer i det. Vill ni ha riktigt bra ös på festandet bör ni åka någon annanstans dock.
  23. Metaddict

    .

    Oj, coolt att du inte bryr dig iaf
×
×
  • Skapa nytt...