Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    Rooney

    Också Inspiron. Den började hänga sig så fort man stängde locket till skärmen och får svart skärm när man startar igen. Det enda som funkar är att antingen ominstallera drivrutinen till grafikkortet eller göra en systemåterställning. Snackade säkert med någon kille i typ 20 minuter och han hade fortfarande inte fattat att jag redan ändrat inställningarna för vad datorn ska göra när locket till skärmen stängs till "ingenting". Skulle installera om windows men det funkade inte. Tydligen var det någon slags bugg ibland på modellen så man var tvungen att ändra några inställningar för att det skulle gå men detta hade inte den första personen jag pratade med en aning om. Fick till slut rätt på ominstallationen av windows men det var fortfarande samma sak med skärmlocket. Snackade med en tredje eller fjärde kille som till sist gav upp. Inget snack om att fixa till det utan bara "nä, då vet jag inte". Jag borde väl stått på mig och krävt att få skicka dit den så dem kunde kolla på den där men jag orkade inte mer och körde på som den var. Kan fortfarande alltså inte stänga locket på skärmen utan att den hänger sig och systemåterställning krävs. Kan dessutom inte koppla in extern skärm längre utan att samma sak händer. Det är möjligt att det skulle funka med nytt windows igen men nu har jag stationär med två skärmar till grind och använder bara denna till film och när jag är i Thailand. Förutom detta funkar den väl bra Jag kanske bara har haft otur då men min känsla är nog iaf "aldrig mer Dell". Mest pga supporten, det var tyvärr inte bara en person som var inkompetent. Att datorer strular är inget nytt
  2. Swick också ja, hade för mig att det var en till men orkade inte kolla Pratade iofs inte om Paul Kelly utan Paul Taylor Men jag har också blandat ihop de två en massa gånger tidigare. Tyckte rätt synd om Delgado i TUF när alla hånade hans svarta bälte i BJJ Men äsch, Kelly kommer fortsätta gå matcher mellanmatcher i galorna i europa tills han vunnit iaf 6-7 i rad...det är inte direkt så svårt att genomskåda hur UFC tänker med sina engelsmän. Bisping får en fin chans nu iaf.
  3. Ok sorry, visste inte att allt stod i en annan tråd redan.
  4. Fattar inte, på vilket sätt är den där grafen under EV?
  5. Metaddict

    Rooney

    Dell bra support? URSÄKTAAAAAAAAAAAAAAAA? Låt mig gissa...du har en XPS med dess fancy special support?
  6. It's good, because it's true. Går inte att kolla på CSI: Miami enbart pga Carusos urusla agerande
  7. Du är ju dum i huvet på riktigt. Drygar mig? För att jag skriver kommenterar till dagboksinnehavarens händer? För att jag inte tycker "ta ner potten" är ett vettigt och logiskt tänk? Jag har inte skrivit några personliga påhopp eller hån, jag skiter väl personligen i om folk vill tänka i andra banor än "jag betar alltid här för att vi kanske har bäst hand och för att ta ner potten". Snarare skulle det väl gynna mig om folk tänker "fel"...skrev enbart till att börja med för att mpee har en seriös dagbok och jag faktiskt (av någon anledning) försökte hjälpa till. Han skrev en någorlunda vettig motfråga och då skrev jag ett konstruktivt svar varför jag tyckte som jag gjorde och han tackade för input. Om du kan få det till något drygt så har du tillochmed större problem än det verkar. Om folk bara skriver "varför varför varför" och förväntar sig långa och utförliga svar utan att tänka själv, och sen skriver ett totalt ologiskt resonemang som inte går att argumentera mot, så kan jag inte göra något åt saken. Redan där var jag säker på att du är dum i huvet men när du sen försöker skriva något "konstruktivt" blir det ännu klarare. Jag tycker personligen ditt inlägg var så urbota dumt att det blev drygt, bara för att du lägger in några smajlies gör det inte ditt inlägg vettigare eller mindre drygt. Men ok, vill du vara korkad så fine, men lägg inte ord i min mun. Jag har inte skrivit ett ord om att jag tänkt vika alla turns som inte är 9. Sorry för OT mpee, men jag vet att du är vettig nog att fatta att jag inte skrev för att dryga mig utan för att hjälpa till. Sjukt att man sitter här och skriver mer eller mindre i försvarsställning för att någon dryg mupp sitter och åsnar sig
  8. Lol! Ja fyfan. Mtp hur mkt jag skriver om MMA och ffa UFC så kanske folk tror att jag njuter av spnt men ärligt talat semiblundade jag just där. Såg en liten snabb "bakom kulisserna" där han snackar med Dana White och de kommer fram till att ju hårdare han försöker strypa desto mer sprutar det blod ur hans panna. Men de säger det som att det är en skitball grej. Är nog bara att inse det, jag kommer aldrig bli en riktigt fighter Nä och normalt sett bryter de matchen innan det går sådär långt så Struve hade en djävulsk tur även om det var tufft av honom att köra på och vända. Är så svårt att säga några matcher bara. Du får tanka någon av de nyaste galorna och se vad du tycker (UFC99 som jag länkade till förmatcherna i är den nyaste och även en jävligt bra gala). Vill du se poesi i form av markfight med BJJ, kolla in Demian Maia. Vill du se ovanlig MMA-fighting i form av karate av högsta klass, kolla champen Lyoto Machida. Vill du se gudfadern av sprawl and brawl (håll det stående och knocka alla som försöker), kolla Chuck Lidell för några år sen. Gillar du brottare (vem fan gillar egentligen brottning?) så kan du nästan kolla vilken amerikan som helst Osv osv. Eller, om du inte har något liv, gör som Bodinarn rekommenderar Sen är det snart UFC100...gillar du inte den gillar du inte UFC Njae, men som han sa var det nog rätt bra att "Långben" körde på och vann ändå. Och sen jublade som om ingenting. Jag gillar iaf inte det, tycker det är äckligt som fan Måste ha varit en av de längsta galorna som varit någonsin. Alla huvudmatcher gick väl tiden ut? Alla prelims var väl också tiden ut förutom Scyscraper. Kul att Paul Taylor (som jag fick träffa och ta bild med i London, not so hidden ) fick vinna iaf. Tyckte han såg mycket bra ut även om han kanske borde avslutat Sobotta som i ärlighetens namn inte var någon stjärna. Snacka om att man håller på någon extra mycket när man fått träffa dem och de är sjyssta som fan iaf
  9. Ursäkta? Är inte NordicBet kvar på utdöende Prima? Isåfall finns det definitivt vettiga deals att få...
  10. http://www.mma-core.com/videos/Videos.aspx?tid=0&tags=99 Alla matcher som inte visades i UFC99. Vill ni se blod, kolla in Struve mot Stojnic. Uuuuuuuuuuuuuuuuusch
  11. Det väldigt förenklade svaret på dina otroligt märkliga kommentarer är att folk överlag blir bättre och bättre ju högre man kommer. Det finns ingen som bara sitter och klickar enligt ett visst mönster vilket gör att han slår höga nivåer med sitt mönsterklickande men inte lägre. Sen finns det något som kallas varians. I t.ex. Stures fall både spelar han och resonerar bättre än genomsnittet av motsvarande regs på nivån men backar ändå. All logik tyder på att detta är varians, och inte att han egentligen borde spela 50/100 på svs istället för 5/10.
  12. Fan va kul grej ni gör. Och kul dagbok följaktligen Lite bilder på heta latinas och något misslyckat fylleskott och ni kommer bli mer populära än the office Konstigt att ingen frågat tidigare mtp vilket nördforum det är (eller så har jag missat det, är rätt trött), men hur är ert internet?
  13. Saaaampras
  14. Grattis Kan du säga vilka sidor han hade spelat på och lite kort om vad som hänt? I vilket fall, kul att ha dig på "vår" sida
  15. Synd att hans bästa kompis är heltoker Bra idé annars.
  16. Synd han inte spelade handen bättre och betade turn, då kanske du kunde ha slunkit undan där
  17. Tänk efter litegrann själv istället...Jag skrev att jag inte tycker betet var bra, om du inte håller med får du väl skriva varför du tycker det är bra istället. "Bevisbördan" ligger väl på dig då. Men beta för att "take it down" gör man bara om man kollat/lyssnat för mycket på WPT osv. IMHO alltså!!!!!!! Sen skrev jag faktiskt "Sätter det upp en trebarrel för värde? Synar man gladeligen en CR och får in stacken på massa turns?". Det är väl iaf en ganska klar hint om hur jag tänker? Fundera på vad du har för plan för handen efter att du betat flop. Fundera på vilka händer som kan vara bättre att beta på flop.
  18. Om ni tycker ett bet är bra av den enda anledningen att ni vill ta ner potten (vilket jag egentligen sa inte var ett giltigt skäl) så föreslår jag att ni tänker igenom det i en eller två dagar och sen kommer tillbaka. Tycker ni sen fortfarande att det är ett giltigt och bra skäl som passar bra in i en övergripande strategi så det väl vara, då kommer vi aldrig komma någonvart i en diskussion kring handen så då blir det agree to disagree.
  19. Jag tycker inte du underreppar turn med färgen direkt, det är inget fel i att ha en vidare checksynrange än CR-range där. Själv skulle jag hellre betat turn här. På river får du 2 mot 1 med enbart en bluffstoppare och jag tror inte du är bra i närheten av så ofta. Det är knappast som att du ligger jättehögt upp i din range eller något. 99 har du pos om jag inte blivit blind, så hur du ska kunna folda flop kan jag inte riktigt förstå. Måste väl vara den handen du menar?
  20. Eller så kan du inse själv att han inte gillar att du klipper ut ett citat helt ur sitt sammanhang enbart för att få honom att framstå i dålig dager. Jag tycker det är löjligt nog som det är men att sen inte ens ha vett nog att ta bort det direkt när han uttryckligen skriver att han inte alls gillar det är fan bara pinsamt. Det har fan inte att göra med att han skulle ta sin "pf profil" på stort allvar, det kallas sunt förnuft.
  21. Motfråga: Vad är bra med det? Och säg inte "jag vill ta ner potten nu...". Sätter det upp en trebarrel för värde? Synar man gladeligen en CR och får in stacken på massa turns?
  22. Känns som rätt kall riversyn imo. Flopbetet är inte inte inte bra. River är sjukt enkelt men det insåg du själv såg jag
  23. Det sjuka med den grejen var att det fanns 3 eller 4 buggar jag störde mig enormt på när Microgaming bytte. Det tog seriöst nog inte mer än en vecka innan första uppdateringen och då var varenda litet fel tillrättat. Creds till dem Har inte ens testat den nya på Ongame och jag kommer inte göra det heller förrän jag ser att folk säger att de fixat till den.
  24. Alltså plussar du inte nöt varje gång du spelar men kör ändå alltid på NL100? Kör NL200 och busta Shanin istället (sorry om du redan spelar NL200 eller om jag är allmänt ute och cyklar)
×
×
  • Skapa nytt...