-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Min favorit rent matmässigt är Le Cardinal och deras berömda kryssmeny, man kryssar i vilket kött, sås och tillbehör man vill ha. Blir väl runt 200-250 spänn om man inte snålar överdrivet. Helt ok ställe med. Gå en lördag så får ni även gratis inträde till nattklubben om ni frågar. Snackar vi svindyrt och fint ska det tydligen vara Gastro som gäller. Inte min typ av mat så jag har ingen aning personligen. Men för någon som inte är från HBG är det nog ändå tura som gäller De nya sundsbussarna från Acelink är grymt fräscha och har godare mat än Scandlines större färjor. Tror dock bara de har en av de nya båtarna igång nu så tänk på att kolla tiden isåfall. Säg till att ni ska käka så har de någon slags menybiljett. Ungefär samma prisklass som Cardinal. Billigast möjligt är väl att leta upp någon thairestaurang eller kinesiskt. Thai Corner är svindyrt så skippa den, annars är alla typ rätt likvärdiga tror jag. Finns även McDonalds i Knutpunkten och ett Subway rätt nära. Jag tror det täcker allt
-
Hela TUF är ju till för att de ska visa folk som har karaktär. Klart man vill ha Kimbo där då. Tror inte det är någon som tycker att Kimbo är guds gåva till MMA som sport.
-
Nej, alla är överens om att vi ska dega.
-
Hehe, tyckte bara han såg så extremt svart ut för att vara honom Var väl med ljuset att göra kanske. Rampage fick jag träffa i London på en signing inför UFC-galan där. Fick en liten man-crush på honom nästan, fyfan så ball han är! Angående att Rashad skulle "get" Machidas "ass"...never gonna happen. Jag tror han kommer få bra mycket däng även av Rampage och trilla ner hyfsat många pinnhål på rankingen. Och sen kanske gå ner till middle weight istället. Ska dock bli GRYMT kul att se nästa säsong av TUF. Rampage, Rashad och Kimbo liksom
-
Rampage var det absolut. Den andra bilden var rätt dålig så lite svårt. Men vem skulle vara A Silva? Killen i mitten såg för mörk ut och han till höger var inte speciellt lik.
-
Jojo klart bacon och ägg är en helt underbart hälsosam frukost. Verkligen.
-
Jag är nästan helt säker på att du gjorde något icke-standard, såsom att min5beta eller kanske 4beta 4x för att få din hand att se ut som AK.
-
Inte så farligt då Slutsatsen jag skulle komma till är att det där såg ut att vara alldeles för lite vettig näring på en dag. Men ofc kommer du gå ner i vikt, så ur tävlingssynpunkt: kör på.
-
Skillnaden är nog delvis att vissa tänker på att gå ner en massa i vikt fort för att inte förlora en tävling och att andra försöker tänka mer långsiktigt som totalfarsa skrev. Är verkligen inte svårt att rasa i vikt, men det är svårt att göra det samtidigt som man är hälsosam.
-
Gott ja Jo ägg är ju bra. Ett glas mjölk och något fullkornsbröd eller en knäckemacka till det rekommenderas. Klyscha men en bra frukost är väldigt viktigt för alla, oavsett om man vill gå ner i vikt eller ej. I övrigt: En halv melon och yoghurt med jordgubbar totalt över hela andra halvan av dagen? Tror inte du äter mer än 3dl yoghurt i det målet iaf, vilket blir ungefär 10 gram protein. Hur mycket kolhydrater och fett det är beror på vad det är för yoghurt obv. Är det standard med vaniljsmak eller nåt är det ren katastrof skulle jag påstå. Personligen tycker jag Lätt A-fil är den godaste, samtidigt som den är rätt mycket sundare. Sen är ju kebabkött rätt värdelöst men något kul får man väl ha. Var mest lite komiskt att du pratade om att äta "sunt" och sen i samma inlägg har ätit kebabsallad till lunch Är ju en bra proteinkälla om man inte är rädd för att få i sig runt 5% snabba kolhydrater i form av all laktos. Beror såklart på hur nitisk man är. Jag som har som mål att bli större och inte mindre dricker upp mot en liter mjölk om dagen när jag är hemma skulle jag tro.
-
Jag vet att du vill gå ner i vikt men mer än typ 50 gram protein på en dag hade nog inte skadat. Om det där är vad du definierar som "gott och sunt" så hade jag nog tänkt om.
-
Jag har läst några gånger och kan inte hitta något problem med det. Rätt säker på att det slår att dega in 111 blinds till och ligga jävligt risigt till typ varje gång man får syn.
-
Efter att jag tagit mig ifatt Dexter ska jag nog försöka göra The Wire till nästa projekt.
-
Tyson var helt sjukt bra. Jag tyckte dokumentären som hantverk var groteskt usel, men Mike Tyson är ju lika groteskt intressant! Blev förvånad över hur vältalig han faktiskt var, även om det han sa kanske inte alltid var såvärst intelligent.
-
Haha jo det skulle väl de flesta av oss pokerlirare behöva
-
Bästa serie som någonsin gjorts?
-
Du inser att vi kommer få fem mot ett på riversyn då va?
-
Det finns en liten .org(anisation) som består av en mini nova. Jag vet inte exakt vad en mininova är men vi kan ju diskutera detta fenomen?
-
Fy fan va du turar...vidrig turn
-
Blivit UFC-fan på riktigt nu då eller? Nästa gala är lika fet nästan Guds Stad är på Topp 3 på min filmlista med
-
Nu när det verkar som att Rooney slutat skriva tänkte jag fylla tomrummet med ett av hans ämnen: Raka rövhåret - Fördelar mot nackdelar? Diskutera!
-
Tror jag behöver lite distans till all sjuka hype. Btw är nästa gala typ fan lika intressant för mig. Anderson Silva mot Forrest Griffin i 205 och det är inte ens huvudmatch Benn mot Florian ska bli så grymt med. Kollade du vidare efter att matchen var slut eller? Visst, jag vet att kommer direkt från WWE och säkert försöker bygga någon slags heel-personlighet, men är man mästare i UFC ska man fan visa respekt! Jag var inte alls emot honom som alla andra innan, men nu är jag.
-
Vi får se till att styra upp något när jag kommer till Sverige igen. Antingen grind eller öl, whatever Inte så långt mellan HBG och Malmö iaf.
