Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. LETS GET IT ON
  2. Håll käften! Sluta dodgea mina frågor om ditt kontrakt i Superettan först, SEN kan du få fråga stjärnfittan om hans
  3. Nej, folk får tycka precis vad de vill om massor av saker. Det rör mig inte i ryggen Men fusk är något jag verkligen avskyr. Jag skulle aldrig fuska själv och blir uppriktigt upprörd när det med jämna mellanrum skrivs inlägg här av folk som på fullaste allvar inte fattar att det Dilba gjort är allvarligt fusk. Det har ingen betydelse om annat folk har fuskat "värre", eller att somliga tycker att hon fått för mycket (eller för lite skit). Faktum kvarstår, hon har medvetet fuskat (ok om hon hårdnackat hade stått fast vid att hon inte visste att hon spelade samma turre igen, men hon skrev ju klart och tydligt att hon medvetet spelade vidare, och ljuger dessutom om att det aldrig hänt tidigare) och hon är mao en fuskare. Att hon är dum kan hon däremot inte hjälpa, och det håller jag inte emot henne Dessutom är hon en offentlig person, och borde vara ännu mer noggrann med att inte fuska. Jag tror inte någon kan påstå att såna här "skandaler" är bra för pokern. Så rätt eller fel i andra frågor, olika åsikter om saker - go ahead, jag kunde inte bry mig mindre Men fusk är fusk, fusk är fusk, och fusk är fusk. Det är fan dags att ni fattar det (som tur är verkar de flesta som skriver här faktiskt inse det).
  4. Jag har börjat träna judo faktiskt! Här är en liten gif från mitt andra träningspass!
  5. Sluta whinea, och gör ditt kontrakt offentligt istället!
  6. Säger som Phil Hellmuth. "Buddy, you're an idiot"." DET ÄR FUSK, fatta!
  7. Moderators on Pokerforum.
  8. Byt kompisar obv Vad tror du om Uniteds kommande säsong btw?? Jag är enormt spänd och förväntansfull. Samt lite nervös obv, jag trodde stenhårt på iaf två riktigt grymma nyförvärv när Ronnie lämnade men så blev det ju inte. Eller inte på pappret iaf, vem vet, de nya kanske gör dundersuccé direkt Nä, kanske ingen favorit för mig heller direkt. Men grymt kul klipp Countdown to UFC101 är ute nu. Finns på UFCs hemsida. Nu är man så jääävla taggad för galan på lördag!
  9. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ vi höjer inte alls för informationnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. Och en smajlie på det så jag inte blir påhoppad för mitt lilla utbrott Skulle vilja påstå att fyrbeta TT i SBvsBB i princip är samma sak som att dega. Vi gör inte det för att vika sen. Båda händerna är iaf completely standard. Tyckte det var lite komiskt att du tyckte den ena var bra men den andra dålig då Ska man gissa att du vann den du tyckte var standard och förlorade den du inte gillade?
  10. Och folk säger att det inte går att vinna pengar på poker längre...
  11. Kan någon mod banna denna snubbe? Orka sitta och försöka gradera om det är allvarligt fusk eller bara "vanligt" fusk. Det är fusk, det är idioti, och det är allmänt äckligt. Jag tycker snarare inte hon fått tillräckligt med skit, speciellt när man läser hennes sjuka blogginlägg. Angående Stars håller jag med, de skötte den avslutande delen bra och gjorde rätt nu, men det är klart uruselt att ha gett Dilba möjligheten att fuska.
  12. Va? Varför är andra handen skitdålig?
  13. Hehe uhm är det verkligen MER tur han behöver?
  14. And here we go again...
  15. Not really
  16. Ty ty, den hade jag missat! RIP Chuck Alla dödsfall är väl tragiska egentligen men hans alldeles för tidiga bortgång var verkligen verkligen tragiskt. Hade jag varit hemma nu hade jag nog bränt på milstolpen Human på hög volym. Vilken skiva!
  17. Några snabba grejer innan läggdags. - Ordentlig träningsvärk i magen för första gången på gissningsvis 10-12 månader. I love it Inte direkt mer känningar i ryggen heller. - Äääääntligen en film som överträffade förväntningarna: Public Enemies. - ALLSVENSKAN Man får ju passa på att njuta, blir knappast SM-guld utan Henke. Gonatt!
  18. Lol jag är inte sur Orkar dock inte argumentera varför det är dåligt att syna in OOP med 75o, så jag gav helt enkelt upp.
  19. Men vafan skriver människan? En jävla massa tjafs om Ola Brandborn, hans förtalskampanj och att han startade en debatt om det här (HUH?) Och så då att hon inte alls menade att spela på det andra kontot också Trodde bara hon var fiskig men det senaste blogg-inlägget är verkligen enormt korkat. Orkar inte läsa det andra med titeln "kreativ poker eller nötpoker" faktiskt.
  20. Dessutom är han rätt vig
  21. Angående Penn ja
  22. Ok wp, you da man.
  23. Hehe nepp, var tydligen PF som strulade till det. Det har börjat göra det rätt ofta för mig på sistone. Lite märkligt. Aja, BJ Penn verkar som sagt ha hittat rikligt med motivation igen och ser ut att träna stenhårt. Dessutom såg han mer ripped ut än jag tror jag någonsin sett honom när han stod i bar överkropp och gav några kommentarer till Kenflo. Som Dana White sa, en motiverad och tränad BJ Penn är "one scary dude". Eller nåt sånt Krävdes tydligen en asswhopping från GSP. Florian har imponerat stort men jag tror verkligen att BJ tar hem den matchen. Griffin är A Silvas svåraste test på länge och jag har verkligen ingen aning där. Även om Griffin har sagt att han är rädd så kommer han verkligen inte backa eller springa undan. Och jag har en känsla av att A Silva verkligen inte gillar att ta en smäll, något som Griffin verkar göra Jag är mest nöjd över att få se Silva mot någon som VILL fightas med honom. Finns inget tvivel för mig att det kommer bli ännu en tråkmatch. Genialt val av UFC och Dana skulle jag vilja påstå i förhand
×
×
  • Skapa nytt...