-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Verkligen ett läge för "de får skylla sig själva". Orka chansa och sitta på nåt jävla svartcasino för att spela livepoker i ett land där det är olagligt MVH Internetgrindarn
-
Jag trodde jag gått och blivit sjuk men nu tror jag faktiskt att jag "bara" pressat min kropp för hårt med en hel del gymträning kombinerat med tre raka utehelger. Förra veckan var jag ute på fredagen, även om den kvällen var relativt lugn. Sen var jag på gymet lördag, söndag, tisdag, onsdag och fredag för att sen gå ut igen nu i lördags. De första tre ölen var riktigt jobbiga och var halvt på väg upp innan det blev lite lättare. I söndags mådde jag sämre och sämre och var helt förstörd framåt natten, sen sov jag typ 13 timmar till måndagen och var ändå helt slut. Tisdag likadant men plötsligt blev det bättre redan på kvällen och idag mådde jag mycket bättre, om än lite illamående. Jag har haft sån sjuk träningsabstinens så jag tvingade iväg mig själv till gymet igen idag redan. Rent styrkemässigt gick det bra men jag fick hålla i något eller sitta ner efter i princip varje set eftersom jag blev sjukt yr. En gainer och två måltider senare mår jag nu bättre igen men känner mig ordentligt sliten. Det har iaf varit en tankeställare och jag får nog helt enkelt börja prioritera nu. Satsar på en riktig grindhelg. Jag tror det är det som behövs för att jag ska komma igång på riktigt med grinden igen i vilket fall. Idag har jag faktiskt minat en hel del och tillochmed känt mig sugen på att dra igång Har dock varit lite för trött, kändes inte som en bra idé att spela dåligt och fastna hela natten just nu.
-
Aight, ska försöka posta en hiphoplåt om dagen i en vecka så folk slutar klaga på att det är för mycket metal här. Går ut hårt med en riktig all star remix:
-
Idiotiändringar i skattereglerna och nu andra stockholmslaget på väg ur Allsvenskan. Inte för att jag gillar varken DIF eller Hammarby men det här var verkligen ingen bra dag för allsvenskan som jag ser det. Handen på hjärtat, vill ni AIK-fans verkligen ha en serie utan riktiga Stockholmsderbyn? BP räknas inte...
-
Någon som har koll på om det mest värt att växla in sina överblivna poker points på Ladbrokes till "an extra 10% cash bonus" eller "entry into tournaments"?
-
Jo det skulle ta upp många sidor att posta allt. Att Hellmuth är CP visste man redan men jag trodde Watkinson kunde spela. Dumt av mig
-
Ok pokersnack nu då! Poker After Dark på fyran igår... 3-handat. Blinds 400/800. Matusow (täcker BB) säger ca 2k (jag missade exakt men mellan 2 och 2.5). Andy Black viker SB. Lee Watkinson, ca 22-23k i marker att börja handen med, säger 11k totalt med 88. Matusow pushar. Watkinson steker och viker... WP.
-
Hyfsade gitarrsolon
-
Dessa ser man som sagt snart. Cool video
-
Lite för mycket hardcore för mig tyvärr Hade jag suttit på min andra dator hade jag lagt in min minimala spotify-lista nu. Får bli en annan gång Snart dags att heja fram United till en helt klar slutspelsplats. Tänkte försöka se eftersändningen av Real mot Milan så man får väl gå från TVn i halvlek. De snackar så jääääävla mycket skit på Viasat ändå
-
Måste ju upprätthålla min image med var det nu var nån sa...metal och MMA. Ska bara komma på nåt kvinnoförnedrande att säga med Håller sakta men säkert på att bygga upp ett grindsug igen så jag tror det blir mer poker här snart igen. Slutade ju som sagt inte ens back för oktober så nu borde man ju vara supermotiverad...
-
Skönt riff, tung låt!
-
När du skrev som du gjorde lät det som nåt nåt halvtaskigt demoband, fattade inte att de var signade Förstår att du hade koll på Scar Symmetry iaf, det är ju verkligen samma genre. Tyckte de var rätt bra på det dem gjorde. Du kunde ju nämnt att deras sångare är med i Divine Heresy Rätt coolt ändå! Inte för att jag lyssnar på dem men det är ändå en snubbe från Fear Factory liksom
-
Kasta flaskor efter Glenn Hysén...vilka patetiska människor det finns. Det måste vara lågt tillochmed för AIK-"fans".
-
Shit va du ljuger mannen
-
Du kan väl PMa ditt mobbenummer så kan jag höra av mig. Tycker A Predators Portrait var Soilworks senaste riktigt bra skiva. Efter det tycker jag varje skiva har några grymma låtar men alltför många tråkiga låtar. Jag var halvnära att kolla in Amon och Entombed också faktiskt! I Malmö det med. Var bor du? Illusionist är fan lite av en festlåt ja Hm även Threat Signal har tydligen släppt nytt. Fan va mycket som händer
-
Inte riktigt ändå faktiskt Jo jag håller helt med. Det var faktiskt folk som försökte "förstå" mma. Uppdrag Granskning följer ju Reza Maddog också. Där kan man ju vara lite mer orolig, speciellt när han var häktad misstänkt för inblandning i helikopterrånet... Lite komiskt att Niles nya skiva släpps om bara några dagar, jag hade inte en aning! Precis fått ner den, nu ska här lyssnas Bra skit ju! Jag har sett Opeth en massa gånger, Soilwork en massa gånger (de är Helsingborgare) och Amon Amarth en gång för rätt många år sedan, innan de blev riktigt "kända". Jag tror det var drygt 10 pers där Jag tycker både Opeth och Soilwork har tappat på senare tid, framförallt Soilwork. Amon Amarth blir bättre och bättre nästan. Känns som Scar Symmetry kan vara något för dig? De kommer till Malmö snart tillsammans med Behemoth, DevilDriver och Arsis. Kommer bli en helt sjuk afton Från deras bästa skiva enligt mig, Pitch Black Progress Från deras näst senaste och lite mesigare skiva. Från deras nyligen släppta. Ny sångare tyvärr, den förra är riktigt duktig.
-
Dem fejkflirtade ju bara för att få uppmärksamhet. Och de var inte superheta ändå. Meta får alltid det Meta vill ha. Nytt ordspråk. Hehe vetifan, jag var riktigt sugen när vi snackade på msn men nu är jag mest sugen på en lugn helg utan alkohol
-
http://www.fightplay.tv/nyheter/mma/superior-challenge/2009/11/01/mma-i-sportspegeln-ikvall/ Ikväll ska det kollas på Sportspegeln!
-
Fast om du inte gillar deras skivor lär du nog inte gilla dem live. Djävulsk energi dock, man blev så laddad när man såg dem Snart är det dags för Behemoth med, kommer bli helt jävla sick! Vad gillar du själv då, herr Nilehatare?
-
methadict was here
