-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Ja alltså vissa grejer var ju rätt gay skrivna Men snällt att använda ordet "tunga" och mitt namn i samma mening. Theres a first for everything!
-
Och dricksade 500 (dollar, inte kronor) antar jag?
-
Hmmm lutar åt en plötslig snabbis till Thailand Inte helt hundra men får nog besked imorrn. Fick casha ut lite mer ifall att. Har inte haft såhär liten rulle på väldigt väldigt länge nu Tror och hoppas jag kan få en ordentlig energikick av lite sol och värme tillsammans med tjejen dock. Så är det bara hem och nöta sen och se till att 2k10 blir ett bra år.
-
De hade iaf inte valuta-funktionen för några månader sen. Inte hört att de har lagt in den heller men jag kan ha fel. Hade varit najs om den fanns
-
Helsingborgs Dagblad slog på stort och gjorde ett reportage om åsnor som tränar sent på 24/7 på mittuppslaget i dagens helgbilaga. "Kanske har du sett dem skymta förbi i mörkret när du själv knallat hem från krogen. Men hur vaket är det att rusa på löpband och hiva vikter mitt i natten? Vi har tagit tempen i träningslokalen." Obv var jag en av dessa tards...Meta "bangar inte för hård träning"
-
Mmmm, vi kunde ju ha utbytt krigshistorier på Paul Pin2s vis!
-
Fin bump! (och kenan83 fisk som vanligt)
-
Snacka om flummig brud! Fast ändå jävligt charmig och fascinerande på något sätt. Och inte ful obv.
-
Usch, att jag ens skulle kolla värdet nu var den sämsta idén jag haft på länge. Är trött och rätt krasslig och det finns inte en chans att jag skulle orka flerborda mer än en kvart. Så det enda som hände nu var att jag såg det bra värdet och mår dåligt för att jag efter några varv på ett bord insåg att jag inte orkar lira. Satt på ett bord med position på tre fiskar (även om Salvadanaro verkar tro att han är nåt fullringproffz) och har nu bara ångest för att jag inte orkade sitta kvar. Är dessutom superultralätt-tiltad när jag mår såhär. Backade ett halvt inköp vilket räckte för att jag skulle bli riktigt steamad och irriterad. WP me. Hur svårt ska det kunna vara att lära sig att inte kolla om borden är bra när jag vet att jag egentligen inte borde spela???????????
-
Lol, nya trenden? TAG TEAM MMA ftw? http://www.mmabloggen.se/tag-team-mma/ Eller inte...
-
Kan inte ens springa bra i en frirulle Lite småsjukt bara att i en och samma turre hinna förlora med 55 mot T8 på 54T, TT all in pre mot 88 och A6, ATs mot 88 all in pre och A6 mot T9 med fd på AKT. Mest humor sen när man skeppar med KQ och få instasyn av AA Ännu mer tiltande att jag blev förkyld dock, är så jäääävla träningssugen. Sjuk abstinens nu
-
35k svenska för att bo lite halvt avsides på Samui en månad känns inte direkt billigt iaf Men kul lär det nog bli! Jämföra med Las Vegas känns inte speciellt relevant, och i vilket fall har jag ingen aning om prisläget där.
-
"Its retarded in so many levels" +1, vilken patetisk nolla.
-
Hur många är ni då?
-
Jag har ingen aning exakt vad du åsyftade eftersom du bara skrev som du gjorde. Eftersom vissa ingredienser i PWO-produkterna bevisat funkar, och vissa andra säkert kan betraktas som enbart flum, så blir det svårt att veta vad du menade. Tyckte bara det kändes drygt, men jag har haft fel förr, som du säkert skulle hålla med om. Som sagt var det inget jag sitter här och är upprörd över i vilket fall Jag e luuuugn! Sen har du absolut en poäng. Ffa märks det på kolo med alla som frågar hundra gånger om man ska ta 8 eller 10 gram EAA före träning, eller om man ska vänta med träningen 28 eller 30 minuter efter att man tagit sin PWO. Nu tänker jag personligen dock på träning ännu mer än kost/kosttillskott. Eftersom jag inte har några andra hobbies och tänker på poker så lite som möjligt just nu finns det rätt mycket plats över i min hjärna Försöker faktiskt (tro det eller ej) fokusera ännu mer på MAT. Varit lite halvt inspirerande att kolla dokumentärer om Cutler och Coleman och verkligen på riktigt inse hur sinnessjukt jävla mycket de äter... Kan tyvärr inte förklara varför jag skrivit detta inlägg, vet innerst inne hur sjukt irrelevant det var. Men jag har RIKTIGT tråkigt just nu, sorry alles!
-
Men du kan väl iaf knappast mena att din kommentar var speciellt meningsfull? Eller att den tillförde något till det vi andra snackade om? Den enda som blossade upp var för övrigt Pasteta. Och sen faktiskt fsista. Jag tror ändå inte riktigt någon här är speciellt upprörd över att folk har olika åsikter om olika kosttillskott Jag vet att jag inte är det. Man kan ju dock skippa att kalla varandra IRL-töntar eller feta idioter för att folk inte håller med iofs. Tror även du, och alla andra som läser här håller med om det. Du behöver inte dryga dig mot mig PT-style heller, eller klaga på folks läskunnighet för den delen. Jag har inte lagt ett enda ord i din mun eller påstått att du är emot TILLSKOTT. Jag tyckte din första kommentar var onödig och meningslös, det var allt. Det betyder iaf inte mer än så, jag har aldrig haft något emot dig, snarare har jag alltid tyckt att du verkat vettig. Så om du har något problem med mig, vilket du tydligen verkar ha, så är det news to me. Men det är helt upp till dig. Sen kan jag ju påpeka att jag inte vill hävda att jag aldrig själv skrivit något onödigt och meningslöst på ett internetforum heller, fwiw
-
Placebokommentaren var faktiskt rätt dum. fsista, det råder inget som helst tvivel om att kreatin "funkar". Och gemensamt för nästan alla dessa PWO-produkter är att de är baserade på kreatin. Exakt hur mycket bättre de är än att ta enbart kreatin är såvitt jag vet inte klarlagt. Men att påstå att t.ex. kreatin och koffein före träning INTE skulle ha någon effekt alls är helt enkelt fel. Obv är det inte de ämnena som bygger muskler heller, men det är det väl ingen här som har påstått så jag förstår faktiskt inte hur det kunde bli så hätsk stämning här. Ingen har heller påstått att det är ett måste att ta kreatin eller annat tillskott för att kunna träna eller nå resultat. Sen är termen "kosttillskott" alldeles för bred för att man ska kunna säga att inga av dem funkar. Även t.ex. proteinpulver eller EAA får väl räknas som tillskott, och ingen kan säga att de inte skulle ha någon effekt. Vad man säkerligen kan konstatera är att företagen tar ut ett djävulskt överpris på sina nya och "balla" produkter, som Rage och Nano Vapor Men det är ju upp till var och en vad de vill betala för att få en liten extra kick.
-
Så hur stannar man en längre period då? Bara att visarunna i oändlighet?
