Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. WEC inatt förresten. Eftersom PF är så överbefolkat av iranier (lol?!) tänkte jag hypa lite smått. Kemal Shalorus går mot dryga tönten Jamie Varner. Shalorus är en grym brottare (precis som 90% av alla iranier), men inte på det där tråkiga GSP-viset, utan för att hålla det stående där han köttar på helt utan tanke. Han kör många "väderkvarnar" och swingar från höften i alla slag. Skrattade förra galan när han i segerintervjun utbrast "I'm world class wrestler! Nobody can take me down!" på sån där riktigt skön perser-brytning, varpå hela publiken började bua Go go go Kemal
  2. Hahaha "deffen" går bra! Gått upp ungefär ett kilo Mao var fas ett meningslös. Sedan jag kom igång med benträningen igen har aptiten ökat har jag märkt. Trodde det skulle räcka att bara äta lite mindre men nu har jag blivit van vid att trycka i mig en jävla massa mat istället så det räcker inte. Men det är lugnt, fas ett var medvetet slapp enbart för att jag inte vill gå ner i vikt för fort. Men då kickar jag igång fas två nu istället Dessutom funderar jag över vad för kreatin jag käkat. Det binder ju vätska så jag borde verkligen ha gått ner märkbart bara genom att sluta med det. Sen har VM som sagt INTE hjälpt...
  3. Bra taktik iaf! Spring mot en motståndare som inte är i närheten av bollen, sen när han försöker skydda sig slänger du dig på marken och tar dig för huvudet. Är ju perfa, bara att välja vilken storstjärna du vill ha ut On a more serious note, fan så trött jag är på alla som beter sig som svin om och om igen i årets VM.
  4. Metaddict

    Rooney

    Hade jag gjort så hade jag legat i någon rännsten någonstans och badat i mina egna spyor
  5. Är det verkligen sant denna gången?
  6. Är inte detta sämst VM någonsin när det gäller usla domarinsatser och äckligt beteende från alla fuskare? Jag var vansinnig på Italiens straff idag men tyvärr kan man inte längre bara skylla på filmande spaggar och juggar. Finns det NÅGRA fotbollsspelare på hög nivå nuförtiden som INTE är äckliga fuskare? Förutom hela Uniteds trupp då (Nani ej medräknad)... Jo, men det hade nästan varit lite väl bra
  7. Metaddict

    Rooney

    Vafan, jag som får överlägset bäst fylla om jag håller mig till öl
  8. Jag gör. Skåne FTW!
  9. Gött, rätt åt Italien.
  10. Är det inte bara Microgaming, Poker och sen "pokersidans namn"MPP?
  11. Metaddict

    .

    Pics or
  12. Metaddict

    .

    Läst, Okocha Not so hidden om hur stor och biffig du e
  13. Helt säker på att det var kul?
  14. Metaddict

    Rooney

    Min polare brukar köpa 4-5 olika energidrycker som han sen blandar med vodka på förfest. Tycker han brukar vara rätt speedad hela kvällen
  15. påker suxx0r
  16. Men du äger upp de andra i brygga när det gäller vettighet så det blir nog bra det här
  17. Nu ska jag ut och festa...på gymet! HEHEHEHEH
  18. Haha jo, det hade varit lite väl bra om det hållt sig Shahin
  19. Men du sitter på PF? WP...
  20. Vad vet du om lösaktighet din munk? Hihihihihi Vafan skrev till dig nyss på msn förresten Elak du är!
  21. Men det är väl inte LAG?
  22. Energidryck på MrJimmys vis...miXXed up Update: Den var riktigt god!
  23. Satt mest och tänkte på NileCity under Hollandmatchen. van Percy liksom, lol
  24. I guess I'd hit that
×
×
  • Skapa nytt...