Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Imorrn natt är det The Ultimate Fighter Finale Finalen i TUF plus döva hjälten Matt Hamill mot "herky jerky" Keith Jardine som main event.
  2. Börjar redan känna mig öm i skinkorna efter dagens utfallsövningar. Gissar på saftig träningsvärk precis som efter varenda jävla pass nuförtiden känns det som
  3. Det blev faktiskt lite grind. NL200 kändes som väntat mest lagom att börja med. Var nära att gå upp till NL400 rätt fort eftersom det kändes så jävla trist och lågt med NL200 men det kändes samtidigt så bekvämt och avslappnat att det nog var bäst att vänta. Ökade till 6-7 bord i snitt och fick in dryga 1200 händer iaf. Lagom for now, helt klart. Kan bli grind imorrn natt med. Det hände inte mycket under sessionen, en KK mot QQ och ett riverset mot fisk var ända gången stacken åkte in. Slutade runt 300 dollar upp. Känns så fjuttigt men just nu är varenda litet plus enormt tacksamt. Enda någorlunda intressanta handen $1/$2 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: Hero (UTG) ($353.75) UTG+1 ($476.75) CO ($202.55) BTN ($290.26) SB ($201) BB ($364.60) Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is UTG 8:spade: A:spade: Hero raises to $6, 2 folds, BTN calls $6, 2 folds Flop: 4:spade: 8:club: 2:heart: ($15, 2 players) Hero bets $11, BTN calls $11 Turn: K:diamond: ($37, 2 players) Hero bets $26, BTN calls $26 River: 6:spade: ($89, 2 players) Hero bets $59, BTN calls $59 Final Pot: $207 Hero shows 8:spade: A:spade: BTN shows 8:heart: 7:diamond: Hero wins $204 (net +$102) BTN lost $102
  4. Hursomhelst tror jag England och USA ändå krånglar sig vidare på nåt jävla sätt...
  5. Ja om det blir oavgjort är det ju en annan femma men du skrev ju om England vann
  6. Benpass idag. Körde utfall istället för benpress efter att jag fått migrän 2 av 4 pass med benpress sedan jag startade benträningen igen...hade fan glömt hur krävande det är för balansen med utfall Fick "bara" huvudvärk som tur var. Det har inte hänt ett skit ikväll så jag funderar faktiskt på att grinda
  7. Vinst mot Slovenien och de är klara.
  8. Men fyfan va klantig jag är Kollade halva Strikeforce-galan igår. Skulle kolla vidare nu och se Zaromskis - Cyborg innan fotbollen men missklickar i VLC och kommer rakt in i vinnarposen. Tilt... Tre bra matcher so far så får väl tipsa om att tanka Strikeforce Live.
  9. Metaddict

    .

    Jag lovar att lusläsa varenda ord om du korspostar här. Annars orkar jag inte
  10. Haha, jag vet ju inte vem han är din mupp
  11. Kanske det kan Men vafan det var inte mycket folk alls då så jag borde ha skymtat dig. Nu vet du vem jag är iaf så du får fan hälsa nästa gång!
  12. Jag är sugen under förutsättning att det INTE blir laser... Sen var det nog en liten freudian slip där Värdet förstår jag att du alltid tänker på men vädret är nog viktigare om man ska vara utomhus. Eller du tänker på värdet med brudratio och så?
  13. Metaddict

    Rooney

    Hälsa pajnen så gott när du snackar med honom
  14. http://mmanytt.se/ufc/lyoto-machida-moter-quinton-rampage-jackson-pa-ufc-119/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här kommer det nog kunna smälla! Två av mina absolut största favoriter dock så det känns nästan lite synd att en av dem kommer förlora
  15. Metaddict

    Rooney

    Titta på golf på TV kan vara det mest avslappnande som finns
  16. Lol hade på känn att den skulle dyka upp här Ändå lite lustigt att jag i en månad trott att vi var fb-vänner
  17. Wow, jag trodde du var monsterback SF. Fattar såklart att det är jobbigt och suger pung när du lockdownat så hårt men då kunde det iaf ha varit mycket värre. Hatar när folk är dum-positiva men det där tar du ju igen fort Keep grinding buddy! Jag gör det gratis...
  18. Lol, sjukaste jag läst tror jag Hur fan lyckades jag bygga upp ett sånt skumt rykte?
  19. Trist där S to the Fitt Rooney joined the group Håll dig i köket inte i rutan "fotbollsEXPERTEN" Johanna Frändén i svt.
  20. Pallar nog inte Raincheck!
  21. "Åhhh...roligt"
  22. Jag har dragit ner lite litegrann på riset iaf Och oftast skippat havregrynen i morgonsmoothien... Men Stjärnfittans exempel var knappast högt på kolhydrater Förutsatt att det inte var en monsterportion ris där.
  23. Men lol... Ätit kvarg och banan (förvisso mixat med lättmjölk och juice), kyckling med ris, och kyckling med ris. Snarlikt ätit va?
  24. Snacka om exakt kopia av mitt liv
×
×
  • Skapa nytt...