Hahaaa då måste dagboken verkligen vara tråkig annars Men jo, those were the days!
Man kan aldrig vara tydlig nog
Jag är också kär! Fast inte i Fulställningen utan i typ tre andra förmågor. Drinkludret (bara för att hon var en sån fantastisk hustler. Eller ja, hon var rätt tight med). Den korta (Snygg? Ingen aning, men jättekort och jätteaggressiv. nuff said). Och sist och tveklöst minst (sett till ålder alltså heheheheh) PP(en riktig gottegudinna, en prinsessa helt enkelt).
[/End kryptiskt internskit som ingen fattar fast alla vill fatta]
Hehe, jag var verkligen brutalt tiltad vid tidpunkten då vi hängde med dem, det var inte långt efter jag hade insett att jag skulle missa sista tåget hem och redan höll på att dö av trötthet och hunger. Jag tycker överlag min bitterhet har dämpat sig mycket på sistone.
Störst chans att se min inre bitterfitta komma fram är runt morgonkvisten på söndagen när min fylla börjar släppa, oj oj oj vilken dåligt-humör/IRLtilt-streak jag hittat där
Eller ja förresten, om vi grindar och jag backar...då finns också en liten (läs: stor) chans att du får se mig bitter
Lol! Inte direkt godkänd form men whatever, det såg löjligt lätt ut Jag tycker verkligen man ser hur mycket den kortare lyftvägen underlättar. Men du är aningen längre än honom va?